Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3737 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28586
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17020)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11566)

Teplota na potrubi - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTeplota na potrubi - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
28.01.2003 9:49

Teplota na potrubi

Joker
 Jogurťák 

Ikona

Kua vie mi dakto povedat do akej maximalky sa zohrieva vyfukove potrubie pri motori a na konci? Potrebujem len vediet ci je to do 400 alebo 650 stupnov. D.


08.04.2003 18:12

Re: Teplota na potrubi

vipper
 Bahniak 

urcite je to min. tych 650,ak ho chces striekat,su na to spreje do 800 stupnov.


31.07.2005 16:00

Re: Teplota na potrubi

felesiga
 Bahniak 

Ikona

tak ked si vezmes ze pri valci v spalovacej komore mozes mat aj tych 3000 stupnou tak zaciatok potrubia moze mat tych cca 600 a na konci tym ze uz je hrubsi a kym vyjde von tak sa aj o nieco ochladi takze tych cca 300-400 alebo aj menej


31.07.2005 18:05

Re: Teplota na potrubi

stevo
 Kávičkár 

Ikona

No keby si mal 3000°C v spalovacej komore tak by si sa daleko nedostal >:-) >:-) >:-)
Podla zatazenia, litroveho vykonu, zmesi atd mozu mat vyfukove plyny teploty medzi 600-800°C, vo velmi nadupanych motoroch az 1000, ale tato teplota rapidne klesa. Na moto zvody ti staci silikonova farba do 800°C a koncovy tlmic iste nepresiahne 120-150°C


01.08.2005 8:01

Re: Teplota na potrubi

karol1
 Bahniak 

Ikona

3000°C ???
a čo takto vziať do úvahy , že hliníkové zliatiny ( piesty ) majú teplotu tavenia cca 650 °C+- 40°C.
2300°C má kyslíkovo-acetylénový zvárací plameň
pri 700 stupňoch už svietia výfuky na červeno
do tých 400stupňov by malo stačiť pokiaľ sa nechystáš na šialenú gumovačku.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.