Anketa:
Vplyv jazdy v terene na cestny motor - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuVplyv jazdy v terene na cestny motor - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokVplyv jazdy v terene na cestny motor
Zdravim, vplyva jazda v terene nejako na motor z cestnej motorky? Mam na mysli ci nevznikaju nejake prilisne zatazenia na niektore diely pri otrasoch, alebo loziska ci sa moc nenamahaju (nevyklepavaju) atd. |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
Mixo ee MZta uff moju drahu milu MZtku by som do terenu nevyhnal ani keby co bolo Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (24.10.2006 7:57) |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
si normalny ? preco by to loziska v motory nemali vydrzat? ked uz su vyklepane tak im nema co uskodit-uz dozili. |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
rapid .. no sak ale oni niesu vyklepane, a sa pitam ci koli tomu nebudu napriklad... , alebo ci nebudu namahane priliz ine veci (prevodovka, atd...) Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (24.10.2006 10:29) |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
nedavno som tu videl fazera prerobeneho na enduro... |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
Myslim si ze by to motoru az na mozno vacsie prehrievanie (z toho vyplyvajuca o cosi mensia zivotnost najma piesta a kruzkov-treba davat dobry olej) nemalo robit problem. Urcite aspon zo zaciatku davaj pozor na teplotu hlavne ak budes behat v lete ked je horuco. A kedze ako som pochopil ze by to mal byt motor z MZ tak take cross prerabky som uz videl a normalne chodia, takze nevidim problem. A kedze spominas ze ho budes montovat do Cross ramu ktory je predpokladam tovarensky tak aj ta vaha motocykla bude mensia ako povodna MZ. Akurat sa trosku pohraj ak je to v tvojich moznostiach zo sekundarnym prevodovym pomerom lebo MZ ma 16 palcove zadne kolo a cross maju 18 alebo 19 palcove kolo. Pre motor bude pravdepodobne vyhodnejsi celkovy prevod (myslim aj vratane rozmeru kolesa) trosku viac dopomala oproti origin. prevodu na MZ. samozrejme uvidis sam aksa do toho pustis akot ti to bude vyhovovat.Tot vse |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
Iba na okraj sme s kamosmi ako mali fici prerabali pioniera na cross aj kostru aj vyfuk atd. ale nikdy nesiel dlhsie ako 2 mesiace uplne stratil vykon a siel ako tak za 1 ale uz 2 mala problem,ale to len tak ciste na okraj |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
tak to by určite vadilo podvozku, |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
250cross ee, nie MZ... MZtu mam a som len vravel ze by som ju do terenu nikdy nezobral... takze ee MZ... |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
No ja som mal kedysi robenu cross(kompletne).Mal som motor z CZ150.Nic sa mu nestalo,bol slabsi,lebo ma 3 rychlosti.Ale inak bezi este niekde aj dodnes |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
stara zetka 150 je do terenu perfektna ked som mal asi 15 sme ten motor slohli kamaratovej babke zo zahradneho cerpadla (namiesto toho sme jej namontovali z pioniera) a slapalo to perfektne,je to nenarocny motor a vela vydrzi. |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
Tu je seriovy cestny jednobuch www.mototes.sk/?mode=detail&id=275 do ktoreho dali motor z terennej masiny. Drz sa toho co ti napisal 250cross a nic nepokazis... |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
jarro, ja by som sa aj toho drzal, no este raz opakujem... nie motor z MZ! este presne neviem aky motor, no MZ to nebude urcite, neco ako CZ 175 abo 150.. neviem este, jak sa podari, len som zvedavy, kolko to vydrzi |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
Tref, to je jedno. Nakoniec to bude aj tak asi dvojtakt vzduchac, ne? Ale radsej tam hod nieco co ma bohate rebrovanie. No, do terenu by som volil skor vodnika, len to bude asi za iny peniaz + chladic a ine peripetie. Tiez zapalovacim ramienkam bude pravdepodobne vadit prasne prostredie...Jeden kamos to robi tak ze kupi zadretu 125-ku, vylesti piest, kruzky tam dava tusim z MZ 150, to ma podobne vrtanie, zbrusi ich na mag. bruske a veselo beha. Uz tak kupil asi 3 alebo tak...za dedinu to staci...zadrete boli tak za 5-7 tisic, to nieje vela+ oprava asi 500sk. Ked sa mu to podrb.lo predal to za tu istu cenu... |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
no ale kedze to chces na zimu ako citam tak vzduchac by nemal byt problem...a z czty... |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
jarro.. no jo 2T vzduchac urcite... a v zime by to nemal byt problem... hmm, co poviete? len motor Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (24.10.2006 19:22) |
Re: Vplyv jazdy v terene na cestny motor
tref: ser na to a vytiahni sánky ale poriedne ich navoskuj aby si ich nezadrel |