Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3920 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28550
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17004)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11546)

MZ 251ETZ spojka - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuMZ 251ETZ spojka - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
08.07.2004 22:26

MZ 251ETZ spojka

Domčo
 Kávičkár 

caute ludia neviete mi niekto poradit ako sa steluje spojka ma MZ-tke 251-ke, za radu dik


08.07.2004 23:36

Re: MZ 251ETZ spojka

MZed
 Turista 

Ikona

Vysad z packy lanko, odsrobuj z spojkoveho krytu taky nastavec v ktorom lanko chodi, na druhej strane je uchytene v *vystavovaci spojky*;
povolis 3 inbusove sroby na kryte otackomera, das ho dole. Pod nim je v kryte motora(spojky) vsadeny *zavit* (neviem ako sa to spravne vola) a v nom z vnutra chodi protikus, ktory bystavujes lankom. ten *zavit* je fixovany podlozkou ktoru drzia tie tri inbusaky, ked s nou pootocis proti smeru hod. rucuciek tak skratis chod spojky (t.j. vypina skorej) - a naopak. Treba pri tom drzat ten protikus (*vystavovac sp.*) co je zvnutra ktory odtlaca vysuvnu cast spojkoveho kosa. Ked ho zatlacis dnu, zastavi sa oz jednu z prepazok vnutri, potom ho vrat cca 5mm von a pootoc proti smeru ruciciek s unasacom (pomocou tej podlozky ktora ho drzi) az dosadne na spojku . To by malo byt zhruba nastavene, jemne nastavenie si spravis srobom v packe spojky.

Dolezite je mat na tom nastavci ktoru je nasrobovany na spojkovom kryte a v ktorom sa pohybuje lanko RIADNE utesnenu vrchnu cast (v originale by tam mala byt nejaka gumova krytka) pretoze v dazdi lubi voda po lanku stiect do spojkovej skrine a zasvini prevodovy olej (vlastna skusenost ;-).

To bol mozno v strucnosti dajaky pokec, vsetkym technikom a odbornikom sa ospravedlnujem za pouzite netechnicke vyrazy a odkazujem na prislusnu literaturu (ktoru vrelo odporucam)

"Poradim si sam ? Motocykly MZ" Neuber - Muller
k stiahnutiu aj na

www.mz.automoto.cz/
(konkretne spojka tusim v casti 2.15)

Vela zdaru,
MZed



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.