Vysad z packy lanko, odsrobuj z spojkoveho krytu taky nastavec v ktorom lanko chodi, na druhej strane je uchytene v *vystavovaci spojky*;
povolis 3 inbusove sroby na kryte otackomera, das ho dole. Pod nim je v kryte motora(spojky) vsadeny *zavit* (neviem ako sa to spravne vola) a v nom z vnutra chodi protikus, ktory bystavujes lankom. ten *zavit* je fixovany podlozkou ktoru drzia tie tri inbusaky, ked s nou pootocis proti smeru hod. rucuciek tak skratis chod spojky (t.j. vypina skorej) - a naopak. Treba pri tom drzat ten protikus (*vystavovac sp.*) co je zvnutra ktory odtlaca vysuvnu cast spojkoveho kosa. Ked ho zatlacis dnu, zastavi sa oz jednu z prepazok vnutri, potom ho vrat cca 5mm von a pootoc proti smeru ruciciek s unasacom (pomocou tej podlozky ktora ho drzi) az dosadne na spojku . To by malo byt zhruba nastavene, jemne nastavenie si spravis srobom v packe spojky.
Dolezite je mat na tom nastavci ktoru je nasrobovany na spojkovom kryte a v ktorom sa pohybuje lanko RIADNE utesnenu vrchnu cast (v originale by tam mala byt nejaka gumova krytka) pretoze v dazdi lubi voda po lanku stiect do spojkovej skrine a zasvini prevodovy olej (vlastna skusenost .
To bol mozno v strucnosti dajaky pokec, vsetkym technikom a odbornikom sa ospravedlnujem za pouzite netechnicke vyrazy a odkazujem na prislusnu literaturu (ktoru vrelo odporucam)
"Poradim si sam ? Motocykly MZ" Neuber - Muller
k stiahnutiu aj na
www.mz.automoto.cz/
(konkretne spojka tusim v casti 2.15)
Vela zdaru,
MZed
|