Anketa:
problém so servisom - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuproblém so servisom - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokproblém so servisom
..mam taky problem..pred dvomi tyzdnami som dal vymienat v jednom nemenovanom servise vo Vrabloch rozvodovu retaz..Myslel som ze ju treba vymenit.Takze ju objednali..a objednali aj motorku na stvrtok o desiatej,tak som ju tam zaniesol v stredu vecer..Bola hotova na dalsi tyzden v piatok-co je skoro sedem pracovnych dni!!Pritom bola objednana..Vymenili olej v prevodovke-tlmicoch-oprava-malickost 8500 Sk.To by som este prezrel, ale ked mi asi po tristo km zasvietila kontrolka mazania riadne som sa zlakol.Pozeram-malo oleja-zeby ho tam dali trochu menej? Dolial som, ale dnes rano opat..ide ma porazit..Neviem ci tam nieco pos..li, ale som z toho poriadne nervozny..nemam ani fuka, motor startuje asi este horsie ako predtym..Dali tam ale olej 10W-40 namiesto 20W-40...totalne ma ten servis sklamal a neviem co robit..pomozte. |
Re: problém so servisom
Zožeň si servisný manuál ako ja, a rob si väčšinu prác doma - ako ja. |
Re: problém so servisom
??? Neviem, záleží či máš čas a chuť sa s nimi hádať. Záleží od Teba. |
Re: problém so servisom
V kazdom pripade uplatni zaruku, ktoru Ti ako servis museli na vykonanu pracu dat. Kazdopadne to reklamuj. |
Re: problém so servisom
Nasiel by som si..len ma hneva ze je teraz pekne a chcem jazdit..a druha vec je, ci to urobia poriadne, ked to prvy krat odflakli..fakt to robili na poslednu chvilu..ten motor este predtym nebol otvarany -ma 28000km, olej by to este nemalo zrat??? |
Re: problém so servisom
Proste ho tam dali trošku menej. Ak chceš však jazdiť tak si dolej nejaké deci (rovnakého aký plnili v servise). moja motorka XT600E vzducháč má cez 50tis a nežere ani kvapku. |
Re: problém so servisom
Ak mas najazdene 28tis. km, tak spotreba oleja musi byt minimalna. Moja XT-cka ma 50tis. a zere asi 2 dcl oleja/1000km. Preco si vlastne chcel menit rozvodovu retaz, ak mas najazdene len 28tis., to sa mi zda nejake divne. Ak je to naozaj skutocny stav km, tak retaz urcite nebolo treba menit. A tych 8500Sk za retaz+vymeny oleja+praca je nejak vela, nie? |
Re: problém so servisom
Fero L. Neregistrovaný |
Aky nemenovany? Kazdy servis ma meno a adresu! Vrat to naspat a stoj pri tom, kym to nedaju doporiadku, bez naroku na dalsie financie. |
Re: problém so servisom
priblizne, co ja viem: |
Re: problém so servisom
Brano: Nežere ani kvapku, od výmeny k výmene je to bez strát. Mám olej castrol 20W50 polosysnetiku - lepšie maže guličkové ložiská a prevodovku jednobuchu ako tie riedke srajdy. Pre jednobuchy je dobré mať olej s vyšším povrchovým napätím. Výbrus nemám ale končí mi rozvoďák - v zime nuda nebude .Olej v tlmičoch som menil asi 4 krát minuké leto mi povolilo gufero a prachovky boli doprdené od nejakého servisáka predomnou. Tak som menil aj púzdra vidlice, prachovky, guferá a olej. CCA 2 hodinky práce. Nemáš čo pokaziť, ak sa bojíš a si niekde z BA alebo Oravy tak Ti s tým môžem helfnúť. |
Re: problém so servisom
..je to Styx.. presiel som odtial domov-120 km, vsetko o.k. potom som sa vozil doma par km a kontrolka svietila -tak som trosku dolial-tak deci(mozno kusok menej)-to bolo cez vikend. Po dalsich cca 130 km mi zasvietila kontrolka zase..musim to este po praci pozriet, ale zdlao sa mi zase malo oleja..Asi tam ozaj zavolam.. |
Re: problém so servisom
..predtym som ziadnu spotrebu oleja nezaznamenal-najazdil som asi 2000 km, olej bol vzdy v mierke - je to xj 600 |
Re: problém so servisom
Kuzmic: Ja pouzivam tiez 20W50 polosyntetiku ale Valvoline. O vymene rozvodaku som uz uvazoval aj ja, ale zatial vyzera OK, aj ked len podla zvuku, lebo mierku na napinaku som este nekontroloval. |
Re: problém so servisom
Brano: Tlmič vytiahneš z okuliarov, zhodíš manžety, zložíš tenkým skrutkovačom závlačku prachovky, odšrobuješ spodnú výpustnú šróbku (ja ju neodšrobúvam) odšrobuješ zátku tmiča (tú hliníkovú 22-jku zhora) vytiahneš distančný oceľový valček, pod ním podložka struny, potom strunu, odložíš to na suchú handru po poradí. Vyleješ olej do nádoby pocvičíš s tlmičom aby všetok vytiekol. Vezmeš T imbus (27) a imbus 10. T-éčko strčíš do vidly a desinu do spodnej šróby. Povolíš to, vytiahneš to von na suchú čistú handru. Potom v handre uchytíš vidlu do zveráka, jemne dotiahneš a rúru miernymi trhavými pohybmi vytiahneš aj s guferom, prachovkou a púzdrami von. Dúfam že som nič nezabou... |
Re: problém so servisom
kuzmic, nemas nahodou sestru Mirku? Ak ano robil som s nou v jednej firme v PN |
Re: problém so servisom
Ferko: Máš pravdu! Tak to sme sa tam videli, robil som tam totiž pred rokom na implantácii iónov a naprašovaní aj ja. |
Re: problém so servisom
..nie, to sme sa asi nevideli, ja robim na dvojke a som tu len necely rok. Ale raz som Ta stretol, ked si siel s Mirkou od firmy smerom ku stanici..chcel som vtedy kupovat TDM 850, ale mi to nevyslo..Marian-Ferko je len prezyvka v nasej village.. |