Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3171 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28580
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17016)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11564)

Chcem sa spytat na skusenosti s moto BMW K1200LT - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuChcem sa spytat na skusenosti s moto BMW K1200LT - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
21.05.2022 23:43

Chcem sa spytat na skusenosti s moto BMW K1200LT

Tomas20093
 Kávičkár 

Paci sa mi starsia moto BMW K1200LT. Treba si dat na nieco pozor, pripadne nie je ta moto az velmi tazka? Dakujem za postrehy ci rady. Mam zalusk na model od roku vyroby 1999-2002 a tak. Su za relativne dobru cenu tie jazdenky aj ked maju celkom vela km najazdene.


22.05.2022 6:34

Re: Chcem sa spytat na skusenosti s moto BMW K1200LT

honda
 Turista 

www.motorkari.cz/tema/?t=224472

www.motorkari.cz/tema/?t=142556


22.05.2022 11:47

Re: Chcem sa spytat na skusenosti s moto BMW K1200LT

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ak si bol zvyknuty na starsie BMW z rokov 84 az xx..
Nemas ziaden problem.
ABS sa da opravit, alebo vyhodit a jazdit bez neho.
Vsetko ostatne ak si zvyknuty servisovat doma, zvladnes lavou zadnou, pripravky si vyrobis, alebo to nalozis na vozik a vezmes do servisu.
Ma to velku vyhodu, oproti novym moto od BMW, ze sa to kazi rovnako, alebo nekazi vobec, ale pri kupe stroja z rokov 99/00 je cena prijatelna a cenu novej moto dosiahnes, az po niekolkej navsteve znackoveho servisu. To je ale cena za to, ak si servis nerobis sam.
Velkou vyhodou je, ze vyradene stroje zo silovych zloziek, predavane v aukciach, alebo vykupene priekupnikmi, su lacny zdroj nahradnych dielov, ktore vdaka takejto kanibalizacii, je mozne kupovat tu v EU (zatial) takze nejaky problem motora, alebo prevodovky, je mozne riesit rychlou vymenou nefunkcneho bloku.
Opat ale len doma, nie asi v znackovom servise.
Aj ked je mozne, ze "nouze nauci Dalibora housti", takze ked prides po predoslej dohode do F moto z dodavkou a v nej moto a nahradny motor, usetris si doma mastny dvor a spinave ruky, za mierny poplatok..
Ale to je uz fabulacia.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.