Anketa:
Ladenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuLadenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.Ladenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka
Caute. Chcel by som sa poradit, resp. pocut nejake pre a proti.. chystam sa dat naladit svoju lasku 701 Supermoto. Na vyber sa mi ponukaju dve moznosti: firma Motomaxx Nove Zamky a firma Fastbikes Hlohovec. V motomaxxe mi ponukaju naladenie cez DynoJet, v Hlohovci mi ponukali, ze vedia upravit seriovu riadiacu. Osobne som po diskusii s panom z Fastbikes viac nakloneny uprave seriovej jednotky, vzhladom na to, ze je cez nu vraj mozne upravit viacero parametrov (max. otacky, otacky chladica, neviem co este..). Cenovo to je skoro narovnako, takze do coho by ste osobne sli vy? Ma DynoJet este nejaku pridanu hodnotu? Ak Dyno ponuka moznost dvoch map, tak to az tak nepotrebuje, tak ci tak by som stale jazdil na tej ostrejsej. Vopred diki za vase rady a postrehy |
Re: Ladenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka
a pokial nebudes spokojny z nejakeho dovodu,ako sa vratis nazad? pan z hlohovca ti to samozrejme velmi rad za peniazky vrati tam, kde to bolo,ze ano. a pri tom dyne si to vratis aj sam.alebo budes predavat a dyno ti napr. zostane a predas. jednoznacene vo vsetkych smeroch dynojet. |
Re: Ladenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka
Dobre! Ale co tym NAOZAJ dosiahnes? Je to mono 50 kw a 70 Nm su slusne hodnoty. Povedz pravdu co ti naslubovali? |
Re: Ladenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka
vacsinou je lepsie, ked sa da a vie (to znamena, ze to naozaj niekto vie, ako ladit..) upravi seriova riadiaca jednotka |
Re: Ladenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka
je to rakušák. tie sa lepšie ladia cez tuneECU, čo je kvázi crack RJ. dynojet je lepší na japoncov, ale je to len palivová mapa. cez tuneECU sa dajú riešit všetky veci, nie len kedy má kolko streknút. ako si spomínal, tak napr ten ventilátor., odozva od lambdy, prispôsobenie sa vonkajším okolnostiam. s pcv si odkázaný ešte na autotune. lebo commander ti tam na drzáka najebe mapu a je mu u riti, či je vonku -5 alebo +35 a či si na hladine mora, alebo dávaš alpy v 2300 nad morom.. toto všetko vplýva na to kolko benzínu potrebuješ. a kedže PC jebe na RJ, jebe na senzory teploty a lambdu, je to chromý chudák, ktorý najlepšie funguje len za tej podmienky, za akej bol nastavený. |
Re: Ladenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka
Je to presne tak, ako píše ChesterTT, osobne som bol u Ivana v Hlohovci s FZ1, nedávno s MT10 a spokojnosť. |
Re: Ladenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka
Re: barlac: ako píše ChesterTT s tuneecu to zvládne dať do pôvodného stavu aj amatér. |
Re: Ladenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka
Re: barlac: Takto som nad tym neuvazoval, dikes za myslienku. Ale primarne mi ide o vyladenie motorky po upravach, a tym vlastne odpoviem aj Re: Ferdinand: . neide mi o koniky navyse, tych bude zo skusenosti s kamosovou Huskou maximalne o 6-7 viac. Ale ide o to, ze Huska je v spodnych a v prechode do strednych otacok strasne leniva.. a kym som neodstavil lambda sondu, tak aj nekludna. Takze primarne mi ide o vyladenie vykonovej krivky na spodku + som na moto nahodil otvorene sanie od DNA (napriamo, bez krytu airboxu) a Tekmo zvod + LeoVince koncovku, cize hlavne to teraz treba dat dokopy aby to spolu hralo tak ako ma |
Re: Ladenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka
Re: pitaz: diki. V Motomaxxe bol kamos so svojou, bol spokojny, Huska fakt citelne ozila. Nahodou nemas osobnu skusenost, alebo nepoznas niekoho kto ma, aj s Fastbikes? |
Re: Ladenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka
Re: ChesterTT: dikes. Taak, ak je pravda co pises (myslim ohladne Dyna), tak asi je rozhodnute a pojde sa do ladenia original riadiacky. Co sa tyka zmyslu tejto upravy, nieje za tym nic, ziadne pretekanie, som len fanatik.. sprevodovanie uz bolo, resp. stale je. namiesto orign 16-42 tam mam teraz 15-46, a teraz nechcem aby to vyznelo nevdacne alebo ze frajerujem, ale ta Huska sa fakt tak nejak suchce naspodku, resp. viem, ze by mohla hryzt viac.. takze chcem tou upravou docielit hlavne to nech sa zobudi a nech je ostra. Co sa tyka vahy, jo budem na to mysliet pri vymene retazovky. Tak ci tak som si povedal ze aj kvoli vydrzi a vahe sa oplati ist do Supersprox a racingovej retazi. |
Re: Ladenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka
Re: vitken: moto ti na spodku cuká, necuká je asi spôsobené tým, že si to rozhasil. ohladom tunenia LC4 motora treba íst na KTM forum a vo viedni je chlapík, ktorý si hovorí "highscore". to je týpek, ktorý na slovensku nebude mat konkurenciu, kedže sa venuje špeci ladeniu KTM. |
Re: Ladenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka
a ešte jedna vec, ktorá tu už bola trefne spomenutá barlacom. ked tam nahodíš PC, tak ho pri predaji vymontuješ a predáš extra. ked sa niečo posere, vymontuješ a moto je elektronicky v origo stave. ked sa posere crack riadiačky, môžeš hladat búračku s komplet RJ, asi aj zámkami a imobilizérom. |
Re: Ladenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka
1. Skor ako sa zacnes pytat tu, tak sa spytaj ludi vo svojom okoli, co si myslia o tvojom hucaku. |
Re: Ladenie vykonu: DynoJet vs original riadiaca jednotka
Re: janoval: s tuneecu si vieš stiahnuť to, čo tam máš, hrať sa s tým a potom si ju tam dať späť. Žiaden problém. |