Anketa:
Oxidacia hliniku motora, uprava pred lakovanim. - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuOxidacia hliniku motora, uprava pred lakovanim. - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokOxidacia hliniku motora, uprava pred lakovanim.
Cavte. Na bawe r1100s mam dost silnu oxidaciu povrchu motora. Farba sa lupe na viacerych miestach. Tzn, je tam silna oxidacia hliniku, podobne, ako ked sa lupe farba na hrdzavych miestach kovu. Ma niekto skusenost ako to zastavit? Je mi jasne, ze farba musi dolu az na hlinik. Ako potom zastavit oxidaciu tak, aby sa proces znova nenastartoval pod lakom? |
Re: Oxidacia hliniku motora, uprava pred lakovanim.
Re: dasto: Obycajnou oxidaciou (za pritomnosti kyslika) sa hlinikove zliatiny hentak neposkocudzuju. Korozia nastava spravidla za pritomnosti chloridov alebo sulfidov. Alternativne este galvanicky, co sa mi na bloku motora moc nezda. Opieskovat, ocistit/odmastit a na novo nalakovat a malo by byt po probleme az kym sa nater znovu niekde mechanicky neposkodi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (28.11.2021 13:35) |
Re: Oxidacia hliniku motora, uprava pred lakovanim.
Sol je svina...vacsinou ona sa vie pekne zazrat do alu.zliatin. |
Re: Oxidacia hliniku motora, uprava pred lakovanim.
Re: w4tch0: moto je dovoz z sch a tam musela byt vonku. Rebra hlavne na pravom valci zvrchu maju farbu napuchnutu rovnako aj zpredu od zvodu. Na bloku zasa v miestach, kde su napr klipy a bol poskodeny lak, tak to kvitne. Cez zimu bude zabavka velka. Celkovo ma vela oxidacie na inych castiach. |
Re: Oxidacia hliniku motora, uprava pred lakovanim.
Re: dasto: neber to ako šlendrian. |
Re: Oxidacia hliniku motora, uprava pred lakovanim.
Na toto trpia najma celorocne prevadzkocvane moto, napr. silovych zloziek, kd sa dostane sol, pod lak. |
Re: Oxidacia hliniku motora, uprava pred lakovanim.
Re: Merlin00: je dost mozne, ze jazdila aj v zime, to sa clovek nikdy nedozvie, no stav by tomu aj napovedal. Ved prave, na valcoch je dost velka teplota, hlavne okolo vyfukoveho zvodu, tam len tak nieco drzat nebude a prave v tych miestach to pojde dolu uplne cele. Nepotrebujem vzhlad ako origo, to pri tak starej moto a km nema vyznam, len nechcem holy hlinik po oruseni, on zasedne a bude to este skaredsie. komaxit by bol financny nezmysel. Tie motory sa robili aj v ciernej, tak aj nad ciernou matnou som uvazoval, len to je potom ako past na oko a k zbytku farby moto sa cierna vobec nehodi, mam ju strieborno zltu. |
Re: Oxidacia hliniku motora, uprava pred lakovanim.
Vyfuk sa dokaze zohriať že zhori farba. |
Re: Oxidacia hliniku motora, uprava pred lakovanim.
dofal.sk/farby-na-vysoke-teploty/8094-body-ziaruvzdorny... |
Re: Oxidacia hliniku motora, uprava pred lakovanim.
Motory v pohode staci nalakovat konvencnou farbou...napr ako na auta...ci hladku alebo metalizu...S fabriky to hadzu len na zaklad a natuzenu metalizu. A drzi to slusne. |
Re: Oxidacia hliniku motora, uprava pred lakovanim.
Re: RS955i: Ty si si dal nastriekať, ja som si nastriekal sám fixírkou, vypálil v plynovej rúre v šporáku, doteraz mám na linoleu v kuchyni pár červených kvapiek. Držala tá červená ako sviňa na hliníku bloku, aj na liatinovom valci. Len hliníkovú hlavu som mal tuším nenastriekanú, ale vyleštenú. To bolo obdobie Egli - všetko červené, tú žltú som potom nastriekal na červenú a držala tiež, veď pamätáš... |
Re: Oxidacia hliniku motora, uprava pred lakovanim.
riesenia, aj ked len docasne : |