Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 5246 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26376
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15912)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10464)

HONDA CRF250M(L) - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHONDA CRF250M(L) - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Motor.

15.09.2020 1:01

Re: HONDA CRF250M(L)

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

A primarna retaz je na tom ako?
keby to boli rozvody, uz by bolo asi po srande.
Pri deceleracii, zvykne chrastit najprv sekundarna retaz a potom aj primarna.
Zalezi od oleja a savu opotrebenia.
Rozvody nemozu "sumiet" pri deceleracii, tie taha stale tym istym smerom od kluky. Keby pri deceleracii napinalo rozvody opacne, to by bola sranda a mozno aj dovod na patent.


13.09.2020 8:31

Re: HONDA CRF250M(L)

erbe
 Edvenčr 

Ikona

Re: kicromos: u prvej generácie CRF250L/M je známe, že napínák občas zlyhal. Neviem o tom, že by okamžite fatálne, ale pomerne dosť ľudí sa sťažovalo práve na počuteľnú zmenu zvuku. Osobne by som ako prvú vec určite rovno zobral nový napínák z novšej generácie. Ak to hrká už dlhšie, tak možno rovno aj reťaz. Keby to aj hneď nevyriešilo problém, tak máš pokoj na duši do budúcnosti a nezruinuje ťa to.

Vyšší hluk rozvodov môže byť spôspobená práve upraveným sacím filtrom ktorý pustí viac hluku von. Prípadne ak máš airbox ešte otvorený, tak je to skoro isté.


12.09.2020 19:07

HONDA CRF250M(L)

HONDA CRF250M /L/, r.v.2014, 14000 km, sum motora ...LEN... pri brzdeni motorom dolu kopcom, inak vsetko OK, ide to z pravej strany motora, ze vraj rozvodova retaz i ventily su OK, neviem ci by to mohla byt spojka, sekundarny redaz je OK, oil vymeneny,mam tam tuningovy saci filter a vyfuk, po ich osadeni som zarezistroval zvysenu hlucnost rozvodov, no tento jav to urcite nebol. Dakujem za Vase poznatky s podobnym problemom ...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.