Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 4344 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28579
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17016)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11563)

HONDA CRF250M(L) - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHONDA CRF250M(L) - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Motor.

12.09.2020 19:07

HONDA CRF250M(L)

HONDA CRF250M /L/, r.v.2014, 14000 km, sum motora ...LEN... pri brzdeni motorom dolu kopcom, inak vsetko OK, ide to z pravej strany motora, ze vraj rozvodova retaz i ventily su OK, neviem ci by to mohla byt spojka, sekundarny redaz je OK, oil vymeneny,mam tam tuningovy saci filter a vyfuk, po ich osadeni som zarezistroval zvysenu hlucnost rozvodov, no tento jav to urcite nebol. Dakujem za Vase poznatky s podobnym problemom ...


13.09.2020 8:31

Re: HONDA CRF250M(L)

erbe
 Edvenčr 

Ikona

Re: kicromos: u prvej generácie CRF250L/M je známe, že napínák občas zlyhal. Neviem o tom, že by okamžite fatálne, ale pomerne dosť ľudí sa sťažovalo práve na počuteľnú zmenu zvuku. Osobne by som ako prvú vec určite rovno zobral nový napínák z novšej generácie. Ak to hrká už dlhšie, tak možno rovno aj reťaz. Keby to aj hneď nevyriešilo problém, tak máš pokoj na duši do budúcnosti a nezruinuje ťa to.

Vyšší hluk rozvodov môže byť spôspobená práve upraveným sacím filtrom ktorý pustí viac hluku von. Prípadne ak máš airbox ešte otvorený, tak je to skoro isté.


15.09.2020 1:01

Re: HONDA CRF250M(L)

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

A primarna retaz je na tom ako?
keby to boli rozvody, uz by bolo asi po srande.
Pri deceleracii, zvykne chrastit najprv sekundarna retaz a potom aj primarna.
Zalezi od oleja a savu opotrebenia.
Rozvody nemozu "sumiet" pri deceleracii, tie taha stale tym istym smerom od kluky. Keby pri deceleracii napinalo rozvody opacne, to by bola sranda a mozno aj dovod na patent.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.