Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2771 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28553
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17005)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11548)

Jawa 50 problém s radením - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuJawa 50 problém s radením - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor.

08.09.2020 20:28

Jawa 50 problém s radením

JawaRider50
 Veteránista 

Ikona

Zdravím chlapi robím GO na Jawe pionier a neviem si dať rady s jedným problémom. Skladám motor a zložil som ho iba bez klukovky aby som vyskúšal radenie pri prvom zaradení z 1 do 2 a 3 atd išlo v pohode avšak potom som dal jednotku ktorá tam išla úplne ťažko celkovo bolo problém zaradiť rýchlosti občas sa stalo aj že jednotka tam akoby ani nebola že tam nešlo zaradiť niekedy sa aj napríklad na dvojke radička zasekne tak že nejde zaradiť ani hore ani dole
Automat radenia som kontroloval aj som ho rozobral a vyzerá byť v pohode pružinky sú ok
Vidlička radenia nieje ohnutá
Neviem si s tým rady neviete niekto poradiť? Ďakujem


09.09.2020 11:32

Re: Jawa 50 problém s radením

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Ak radeniu nebolo nič pred GO, nie je mu nič ani teraz. Pri skúšaní si mal prevody aj vodiacu tyčku vidličky namazanú a otáčal si hriadeľou?
Ked to máš rozobraté mal by si vymedziť axiálnu vôľu menšej osky - pri tom myslieť aj na to či sa tá vôľa zvačší ak tesníš stred tesnenením alebo nie ak tam dávaš silikón. Vyskúšaj aj položiť motor na ľavý aj pravý bok, zaradiť postupne obidva neutrály a počúvať či pri točení oskou "nerachotia" záberové kamene ozubených kolies po protikole. Pre istotu odmeraj aj šírku kluky a rozmer medzi ložiskami.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.