Ak nieje problem niekde inde, treba pri starte stlacit spojku.
Problem je, ked ju pustis, tak sa motor opat vypne.
Spinace bocneho stojanu, maju na BMW konektor, aby sa v pripade demontaze, alebo vymeny, musia dat odpojit.
Plati pre starsie modely...
V pripade, ze moto nieje vybavena bocnym stojanom, alebo doslo k poruche "mestskej lamerskej utilitky v terene/ tak konektor v kabelazi, ma moznost vytiahnut zaizolovany pin a strcit ho do protikusu.
Konektor bocneho stojanu v kabelazi je na tento ucel priamo urceny, nieje to zoadne "doprijebnutie" ale normalne technicke riesenie toho konektora.
Aspon na BMW, co som videl, to tak to vzdy tak bolo. Systemovy konektor pre bocny stojan, je vytvoreny tak, aby sa jeho bypass dal vytvorit bez nutnosti pouzit specialne naradie, naradie ako take.
To je taka koronaviirova rada.
skratka ten spinac odpoj a na zvazku vytvor bypass. na to je urceny ten konektor, ktory ma jeden pin bananik a druhy je zdierka, zasunute dvoch oddelitelnych puzdrach, zasunute do spolocneho vatsieho puzdra.
ak sa jedna o modernejsi typ bocneho spinaca, ktory ma viac ako dvojpinove pripojenie, malo by stacit len odpojit konektor od spinaca v kabelazi a malo by ist nastartovat moto z odpojenym spinacom.
Po koronavire, skontroluj kable ku spinacu, spinac ci funguje, ak nie, vymen ho.za novy, alebo kuchany z nejakej gulanice, alebo klobasovej zmesi predavanej na nete. ceny sa pohybuju od 10 eur vyssie.
|