Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2633 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28553
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17005)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11548)

GO Yamaha XT 350 po Generálke zdochina - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuGO Yamaha XT 350 po Generálke zdochina - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Elektrika.

10.05.2018 16:27

GO Yamaha XT 350 po Generálke zdochina

Čauko, chcel by som sa opýtať prečo mi motorka po generálke vrchu (valec (výbrus) Piest, Hlava... )
Dnes po zložení a nastavení rozvodov mi motorka išla ale nešla :D naštartovala na šupu Kompresia sila výborna ale keď som išiel po ceste (skúška) pekne radila rýchlosti 1,2 ale po čase zdochla v motore niečo zahrkalo a zdochla viete mi povedať prečo ? ja už vážne neviem stalo sa to pri nižších otáčkach a potom aj pri vyšších už vážne neviem
Motorka vždy štartuje na 1kop
Motorka je Yamaha XT 350 rok 1986/7/8 neviem presne


10.05.2018 20:34

Re: GO Yamaha XT 350 po Generálke zdochina

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

To si robis asi srandu?
Ja ani po pol litri tekutej virgule, /Hankey Bannister/ niesom taky jasnovidec, aby som dokazal povedat, co tam v tom motore rachoce.
XT 350, novinka roku 86, asi nebude lestena ulozenka, ked si uz musel robit vybrus.
Ak si neskontoloval sponovak, voditka, tak pravdepodobne, ak ta moto, pred rozborkou sla bez rachotu, ale nemala uz silu, koli kompresii, tak to je len taka dedukcia z fabulaciou, ze ti nieco zahaprovalo v rozvodoch, lebo neviem co si este rozoberal, alebo mal rozobrate.
Sponovak byva najcastejsi problem.

Druhy problem, ak si daval von kluku, alebo daco skodil na motore, dal si spravne vyvazovaciu hriadel?
V akom stave su ozubene kolesa primarneho prevodu?
thumpertalk.com/forums/topic/956220-xt350-rattle-in-the...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.