Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2768 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28553
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17005)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11548)

Suzuki GN 125 - nedrzi otacky - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSuzuki GN 125 - nedrzi otacky - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor, Karburátor.

05.09.2017 10:16

Suzuki GN 125 - nedrzi otacky

DenisR
 Turista 

Ikona

V com moze byt problem.Motocykel Suzuki GN 125.Karburator vycisteny,vzduchovy filter tiez.Motor nastartujem v pohode.Volnobezne otacky drzi.Vytocim motor nad 4000 otacok a ked ho rychlo zaklapne motor nespusti tacky ale drzi ich vysoko.Znovaho vytocim a otacky klesnu nizko az sa zadusi.Ked plyn pustam pomalicky otacky pekne klesnu a drzia sa.Pocas jazdy ide motor v pohode ale pri podradovani ku krizovatke sa zadusi.Starterom naskoci v pohode ale pri kazdm zastaveni sa zadusi.
Uz si fakt neviem rady-

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil DenisR (05.09.2017 10:17)


05.09.2017 11:48

Re: Suzuki GN 125 - nedrzi otacky

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: DenisR: Ked ti pomaly "padaju" otacky, tak si to pravdepodobne niekde taha falosny vzduch.

Ale aj ked dochadza benzin v plavakovej komore, tak toto robi motor, chudobna zmes.


05.09.2017 17:48

Re: Suzuki GN 125 - nedrzi otacky

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Aj upchaty vzduchovy filter, to zvykne robit.
Karburator ma zvyseny podtlak na vstupe a strhava zmes obohatenu, aj po zavreti klapky je tam podtlak a strhava tiez obohatenu zmes.
Alebo este vie byt niekde prasklina na prirube karburatora, vtedy naopak zmes ide sice chudobna, ale otacky vdaka prisunu vzduchu budu padat velmi pomaly.
Ked vyberes sviecku, na nej uvidis, ci je zmes bohata, alebo chudobna.
Ked bude cierna, je zmes bohata, ked bude biela, bude chudobna.

Pomasiruj prirubu, aj manzetu na vzduchovom filtri, pripadne ak tam mas molitanovy cylinder v airboxe, tak ho vyber, vyper v eternale, vysus, jemne nastriekaj olejom na filtre vzduchove a namontuj spat.
Papierovy filter musis jedine vymenit, ak je zasrany.

To su veci, ktore nepokazis.
Dalej potom uz len vycistit karburator, nastavit hladinu a zostelovat.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.