Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3303 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28625
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17043)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11582)

Loziska V-Strom - vodná pumpa, kolesá, rozeta - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuLoziska V-Strom - vodná pumpa, kolesá, rozeta - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
17.05.2016 8:37

Loziska V-Strom - vodná pumpa, kolesá, rozeta

huncut
 Edvenčr 

Ikona

caute, mal by som par otazociek
je treba do kolies, do rozety a do vodnej pumpy V-Stromu 2007 ložiská špecifikácie C3 resp. nejaké iné?

ložiská do kolies už mám doma SKF 2RS C3, to som objednával naschvál kvôli lisovaciemu presahu a prípadnej nečistote, ktorú dnu môžu pustiť guferá...neuškodí to ničomu, že :-)
ložisko do rozety - to ešte len idem objednávať, nechám si poradiť;
do vodnej pumpy - tiež idem objednávať a tam som si neni istý, predsalen na vodnej pumpe lisovací presah+teplotná rozdielnosť...originál ložisko nemá nemá na sebe vyrazené C3, iba 6900/38. Toto ložisko je v katalógoch len v označení 6900. Že by tá trojka v /38 znamenala C3? je to Koyo. díííky za rady

jo a ložiská sú:
predné 2x 6204/2RS
zadné 2x 6204/2RS
rozeta 62/32 2RS (32x65x17mm)
vodná pumpa 2x KOYO 6900/38

Dôvod úpravy: :-*

Upravené 1 krát. Naposledy upravil huncut (17.05.2016 8:38)


17.05.2016 10:33

Re: Loziska V-Strom - vodná pumpa, kolesá, rozeta

jojkoz
 Turista 

Ikona

Re: huncut:

Ahoj, podla mojich skusenosti ( robim na predajni lozisk a jazdim aj na cestnej a terennej moto) - Je to uplne jedno :-)

Vola C3 sa nedava kvoli lisovacim presahom ale kvoli rozdielnym teplotam a tym aj roztaznostam na kruzkoch loziska - co v tychto ulozeniach nieje.
Ovela vacsi rozdiel je v samotnej znacke a tym aj kvalite lozisk ... :-)

Osobne by som asi radsej dal C3 ale nemal by som ziadnu obavu ani keby som daval v klasickej voli.
U kolies je velmi dolezite utesnenie - cize isto daj aj nove gufera.
Inac ak chces kludne sa ozvy cez spravu - kedze mam tiez Stroma - mam tieto loziska aj gufera na predajni ...

Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil jojkoz (17.05.2016 10:35)


17.05.2016 10:40

Re: Loziska V-Strom - vodná pumpa, kolesá, rozeta

jojkoz
 Turista 

Ikona

Co sa tyka tych lozisk na vodnu pumpu - to znacenie /38 alebo teda /3B - je nejaka specialna uprava.

Ak som dobre nasiel na nete - tak ide o to ze klasicke lozisko 6900 je siroke 6mm - tieto na vodnej pumpe su siroke 5mm.

Cize osobne si myslim ze ich inde ako v Suzuki bude problem zohnat.
Inac ak ides aj pretesnovat vodnu pumpu - je dobre sa v Suzuke opytat ci na to nemaju nejaku komplet opravnu sadu ( a co obsahuje) - vychadza to vacsinou lacnejsie ako samostatne diely.


17.05.2016 12:48

Re: Loziska V-Strom - vodná pumpa, kolesá, rozeta

huncut
 Edvenčr 

Ikona

diky :-) viem ze na kluku by bolo C3 jasne ale vsimam ze napr. na hriadele prevodovky uz zvyknu byt so standartnou volou, len tou vodnou pumpou (vyssie teploty-roztaznost) som si nebol isty...

guferka do kolies mam uz kupene originalne, bo su to atypy.

Aj na vodnu pumpu mam kupene guferko a kovokeramicke tesnenie, ktore uz prepustalo fridex.
Dnes skontrolujem vnutorne lozisko, ktore je skryte za vonkajsim loziskom, resp. tesneniami a uvidim. Guferko vypadalo OK, vonkajsie lozisko aj klietka je uplne naparadu hladky chod bez pittingu, zbytocnej vole alebo znamok emulzie, takze ak bude aj to vnutorne lozisko v pohode tak ich ani menit nebudem, pustalo len kovokeramicke tesnenie a vypada ze tych par kvapiek zachytavalo guferko, ktore nepustalo fridex dalej k loziskam.

sakra ale vidis, nevsimol som si, ze je tam rozdiel v sirke lozisk-tak ak bude vnutorne lozisko "chytene" tak mi ostava naozaj len originalne za 18e/kus alebo zamestnat kamosa s rovinnou bruskou...no nic,,idem guuuglit


18.05.2016 16:04

Re: Loziska V-Strom - vodná pumpa, kolesá, rozeta

jojkoz
 Turista 

Ikona

No v prevodovke ako kde - v Stromovi som nemal dovod otvarat prevodovku - ale naor. terenne moto maju vsetky v prevodovke C3 - niekde dokonca aj C4.

Gufierka v kolesach su uplne obycajne po cca 0,5 EUR ;) - malicko ine je v rozete ale aj tam sa da bez problemov dat o 1mm sirsie za cca 1 EUR ;)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.