Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2181 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

[] Živé sledovanie Dakar 2022::

» Dakar 2022 - 12. etapa

18:40 - Doplnený VIDEO sumár druhej polovice Dakaru 2022.

15:10 - Smutná správa z Dakaru dnes 11:30 došlo k nehode asistenčného nákladiaku s lokálnym autom na trase presunu. Žiaľ 20 ročný vodič patriaci do tímu PH Sport prišiel pri tejto nehode o život. Jeho spolujazdca transportovali do nemocne v Džide.

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 6614
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (3932)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (2682)

Yamaha Virago XV500 L vs XV535 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuYamaha Virago XV500 L vs XV535 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
28.02.2016 14:25

Yamaha Virago XV500 L vs XV535

marden
 Kávičkár 

Yamaha Virago XV500 L r.v. 1993, co je to za model ja som si stale myslel, ze je to XV535. Vizualne su identicke. Mam moznost kupit tu XV500L, nenasiel som nikde specif., ako to je s ND budu pasovat z 535ky? Ak by bol odkaz na nejaku recenziu, alebo test tak by som poprosil o link.


28.02.2016 14:51

Re: Yamaha Virago XV500 L vs XV535

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Okrem piestov (73 , resp. 76 mm) sú identiclé , takže pokojne to kúp , diely sú zameniteľné .
500-vka bola dodávaná len do Rakúska , má výkon 20kW (max. rýchlosť cca 135km/hod) , ale na začiatočnícke čoprovanie stačí ,
Čo chceš testovať ???
Je to rokmi overený model , pomerne lacno udržiavateľný a bude jazdiť ešte aj vtedy , keď už my tu nebudeme .
A hlavne , použitých (ale aj nových) dielov a doplnkov je na predaj ako maku .


28.02.2016 15:03

Re: Yamaha Virago XV500 L vs XV535

marden
 Kávičkár 

Re: brazel: vdaka. Testovat nechcem nic, skor som myslel na nejaku recenziu, skusenosti.


28.02.2016 15:25

Re: Yamaha Virago XV500 L vs XV535

brazel
 Kávičkár 

Ikona

To si môžeš načítať o 535-ke . O rakúskej verzii (500) nenačítaš už nič , nie je to vlaňajší model .
Môžeš nájsť len o XV 500 SE (asi 83-88 ) a to bol úplne iný model , zodpovedajúci vtedajšiemu trendu .

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (28.02.2016 15:25)


28.02.2016 15:45

Re: Yamaha Virago XV500 L vs XV535

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

Mám, ju, je to identické s 535. Dokonca je otvorená na 34 kW. Škrtené to býva na sacom potrubí, zmenšenou svetlosťou.


28.02.2016 16:07

Re: Yamaha Virago XV500 L vs XV535

brazel
 Kávičkár 

Ikona

... otvorená na 34 kW :-))) To si ľudia s obľubou nahovárajú .

Dôvod úpravy: Je to inými vačkami . 8-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (28.02.2016 16:12)


28.02.2016 20:26

Re: Yamaha Virago XV500 L vs XV535

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

Prd, má to aj v TP, a ťahá jak sfiň.

Dôvod úpravy: A videl som tie tie škrtiace gumy, keď som zháňal nové, lebo staré boli popraskané.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (28.02.2016 20:27)


28.02.2016 21:16

Re: Yamaha Virago XV500 L vs XV535

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Keď má v TP 34 , tak ich má(mala) , keď má v TP 20kW , tak jej výmenou sacích hrdiel výkon na 34 nezvýšiš , to sú len také internetové táraniny , môžu tomu síce nadšenci veriť a napísať do inzerátu (ako obvyklé čítam) , že : v TP 20kW , ale inak otvorená (čistý blud = ojeb) 8-) :-))) , ale to je asi tak všetko .


28.02.2016 21:38

Re: Yamaha Virago XV500 L vs XV535

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

No može byť, ja som nevidel ani jedny vačky z toho, tak sa nebudem hádať, videl som len škrtené sanie a kúpil neškrtené.


29.02.2016 9:07

Re: Yamaha Virago XV500 L vs XV535

vilmon
 Skútrista 

Ikona

pri škrtení sa sa zvikne dávat do sacieho potrubia kovová platnička s menším otvorom


29.02.2016 14:43

Re: Yamaha Virago XV500 L vs XV535

krampus
 Geriatrik 

Ikona

re: vilmon - správne ;-) , také platničky som vyberal z novej VOLGY GAZ 3110 v roku 1984. To bolo potom delo! >:-)


29.02.2016 15:04

Re: Yamaha Virago XV500 L vs XV535

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Tak ešte raz , 20kW Virago (a je jedno či 500 , alebo 535) nie je škrtené , je tak konštruované .
Výmenou sacích hrdiel sa výkon na 34kW rozhodne nezmení (aj keď sa o tom môže rozprávať) .

Toto sú vačky pre 20kW Virago , treba si pozrieť objednávacie číselká ;-)

Pozri obrázok



Človek by (okrem tých sacích hrdiel) potreboval pôvodné veci vymeniť za toto :
Camshaft 22U-12171-01
Camshaft 22U-12181-01
induction pipe left side 2GV-13586-01
induction pipe right side 2GV-13596-00
mainjet 3G2-14231-27

Kto chce , nech si to preloží . 8-)


01.03.2016 18:18

Re: Yamaha Virago XV500 L vs XV535

vilmon
 Skútrista 

Ikona

brazel nejde o výmenu sacích hrdiel ale o platničky v ních osadené môžeš pozriet myslím na TDM forum alebo Motorkári.cz sú na foto jak odškrti motocykel


01.03.2016 18:36

Re: Yamaha Virago XV500 L vs XV535

brazel
 Kávičkár 

Ikona

vilmon , jasnačka , také jednoduché a ja som to doteraz ani netušil . [dobre] :-)))
Prepáč .

Ak budeš mať niekedy chuť a čas , príď za mnou a ja ti povysvetľujem , ako a prečo sú niektoré mašiny dodávané na rôzne trhy s rôznym výkonom .

Dôvod úpravy: Okrem toho , toto je vlákno o XV 500 Virago a to sa iné , ako 20kW nedodávalo . 535-ka mala viac variácií (aj 20kW) .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (01.03.2016 18:42)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.