Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2790 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28580
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17016)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11564)

babetta 210 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiubabetta 210 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

02.02.2016 14:19

babetta 210 - nahradne diely

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Caute. Idem si kupit svoju prvu dvojtaktnu motorku Babetta 210. Co si mam k nej rovno kupit? Poprosil by som nejake tipy - ako napr. nahradnu sviecku, vzduchovy filter, dusu, casti spojky ktore sa bezne opotrebovavaju alebo napr. zmiesavac na olej? Treba kupit napt. stabilizator napatia? Nieco som googlil a tunningov je kopa, ale na info ktore sa pytam hore ziadna relevantna odpoved.
Dakujem.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil agressor (02.02.2016 14:21)


02.02.2016 15:53

Re: babetta 210

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

Poriadnu prilbu. Na tej nesteri. Kupil by som nejaku integralu aspon za 400€, lebo bezpecnost je zaklad. Ajked ty budes jazdit max 70-80, moze ta zrazit auto co ide oproti 120 a nestastie je na streche. Dalsia dolezita vec je poriadna komboska. Ked budes v 80ke rezat zakrutu a ustreli ti koleso, budes dakovat ze mas kvalitnu celokozenu kombinezu. A az potom by som riesil tu sviecku. Nejaku kvalitnu iridiovu, ziadnu lacotu z lidlu. Ak chces davat stabilizator napatia, urcite by som dal aj menic na 220. Nikdy nevies kedy sa ti pri turistike hodi, ze mozes zapojit na motorku kavovar, alebo pracku.


03.02.2016 8:28

Re: babetta 210

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Dakujem za radu Filip. Kupim si teda dobru prilbu. Akurat ta kombinezu - musi byt kozena? Ja som totiz vegan a som proti tiraniu zvieratiek aj v cirkuse, tak sa chcem opytat a poradit, ci by nemohla bit aj nejaka kozenkova.
Menic namontujem ties, to je dobry napad. Chcem tej motorke spravit poriadny tuning a takto si budem moct nabijat gpsku alebo mobil. Pracku alebo kavovar nabijat asi nebudem, ale to si asi napisal jako blbost, ni? Ved to nebudem vozit na motorke. 8-)


03.02.2016 8:43

Re: babetta 210

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ale? agre?!

vitaj !! :-))) [dobre]


03.02.2016 9:11

Re: babetta 210

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Dakujem. ;-)


03.02.2016 12:04

Re: babetta 210

zeleno
 Bahniak 

Ikona

Ahoj, ak kúpiš babetu v zachovalom stave, tak toho nebudeš potrebovať veľa. Na začiatok
by sa zišla sviečka, nekupuj však drahé, najlepšia je Brisk N-17 na dedinskej Slovnaftke
za 1.5 euro. Dôležité je mať sťahovák na bubon spojky, inak sa pri demontáži môže dokríviť.
Neduhom babiet je hrdzavenie nádrže a následné upchávanie prívodu paliva, zišiel by sa nový kohút, alebo aspoň tesniaca gumička do neho. Kohút treba pri odstavení vždy zatvárať, pretože ihlový ventil na plavákovke veľmi rád prepúšťa benzín. Špecialitou je aj zanášanie
a upchávanie výfuku karbónom. Vzduchový filter to nemá, respektíve taký cyklónový, aby nezožralo skalky. Nie je dobré jazdiť v prašnom prostredí, odrazí sa to na životnosti motora.
Zatiaľ si nerob starosti, ozvi sa po kúpe, ak budú nejaké problémy.


03.02.2016 12:13

Re: babetta 210

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ja neviem, či si nerobí srandu, na nete je všetko možné :-D .

Ale prispejem, pre budúce generácie. Zeleno má pravdu, 2x za rok treba prečistiť nádrž, kohút a karburátor, zanáša sa to hrdzou z nádrže. Ináč diely netreba, ono pri dobrom nastavení to jazdí celý rok /len benzín lejem/. Základ sú dobré gumy, ja som dal Continental, skrátil koleno, výfuk je bez tlmiča. Do 30km/h to nejde, potom už je cítiť trošku rýchlosť, po tuning úprave to dá aj 60 v klasike. Aj zmena ozubených kolies môže pomocť zrýchlovaniu.

Ináč www.speaker.cz/motoboard_305/


03.02.2016 12:58

Re: babetta 210

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

Re: nevo: zožeň rozetu z 207 a budeš páliť aj 70, ak bude motor pri sile!


03.02.2016 13:13

Re: babetta 210

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Diki chalani, som rad ze som sa dozvedel aj viac ako kupit kombinezu. :-)

O rychlost mi asi moc nejde, akurat by sa mi hodilo keby to vedelo bez problemov vyjst aj do strmsieho kopca, napr. Karlovka v BA alebo Kamzik. Uvidim, prinajhorsom to ma pedale.

Sviecku skusim pohladat, aj ked neviem kde v BA najdem dedinsku slovnaftku. Je jedno co z tohoto kupim? www.bumbacobchod.sk/www-vebareal-sk-ipod-store...

Ostatne veci idem kupit, dik. Stav nepoznam, ale... co chces za 130E. Dnes idem pre nu. Babetku kupujem lebo to je lacne a snad v pohode vozenie po meste. A pride mi to retro a fun. 8-) Mimochodom idem si pre nu do Malaciek, tak dufam, ze do BA dnes dojdem v pohode a nie ze budem pedalovat 30km. :-D

Btw, v akom pomere riedite M2T?


03.02.2016 13:31

Re: babetta 210

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Mimochodom, neoplati sa vrazit peniazky do karburatora Dellorto? Neni to take drahe.
www.motoren.sk/shop/detail/7478/100


03.02.2016 13:33

Re: babetta 210

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

agre je mi jasne ze temu si zalozil koli babette ale nebol by som to ja keby som sa nespytal ci by nebolo pre teba lepsie a uspornejsie vozenie (aj cas na servis ratam do uspory) napr take PCX 125


03.02.2016 13:41

Re: babetta 210

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Nie raptak. Babetta je lacnejsia ako moj bicykel. Ked ju udrbu, mavnem rukou. Plus STK, EK, znacky, poistenie... vsetko odpada len poistka je 10E rocne za babettu.
Nahradne diely nestoja nic a servisovat to snad nebude moc treba. 8-)


03.02.2016 18:33

Re: babetta 210

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

no uz si dorazil ci este pedalujes? :-D


03.02.2016 18:39

Re: babetta 210

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Bol to črep, skúsim inú. 😃


03.02.2016 18:58

Re: babetta 210

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

"Stav nepoznam, ale... co chces za 130E. Dnes idem pre nu."
Co chces za 130? :-D

Ja teraz skladam Stadion S22 a uz som daleko prekrocil obstaravaciu cenu toho crepu :-((((((


03.02.2016 20:02

Re: babetta 210

Bola tu dobre mienená rada, namiesto babetty PCX.

Ale dá sa aj oveľa lacnejšie ako nové PCX, mám Hondu Lead 100 a je to nezmar, nákupný košík, miláčik rodiny. Odporúčam silno namiesto babetty. Napr tu, 500E nie je zlá cena:

motocykle.bazos.sk/inzerat/56664905/predam-honda-lead-1...


03.02.2016 20:28

Re: babetta 210

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

to nemozes porovnavat nejaky tuctovy skuter a dnes uz kultovu babetu :-D


03.02.2016 20:38

Re: babetta 210

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Poviem vam tajomstvo, kedysi som tiez mal babettu.
Viem celkom isto jednu vec, ze jedna babetta je fajn, ale ked si dakto kupuje babettu, je dobre mat v garazi este jednu.
Predlzia sa tak servisne intervaly.
Co na babetu je dobre mat, je skryty vypinac, ktorym sa skratuje to tlacitko na zdochnutie motora. Odtlacit nieje problem, ale nastartovat a odist ano.
Tuning babtety je mozny, ale vyzaduje to neskutocnu trpezlivost a skusenosti, ktore znamenaju cas, ktory je dnes drahy.
Babetta 210 sa dala upravit tak, ze sa do valca museli spravit pilnikom vatsie diery na prirubu vyfukovu a karburatorovu, potom sa stal zazrak a babetta z karburatorom mustangu, po patricnom doladeni a aj vyfukom z mustangu, po upravach, chodila nielen rychlejsie, ale aj do kopca.
Problem bol vyladit hmoty spojok, vyrobit pruzinky tuhsie a pridat hmotu na spojku II stupna.
Potom sa dalo na tom jazdit relativne rychlo, ale nedalo sa na tom zas zastavit, lebo brzdy stali za figu. Nasledne bolo treba prerobit na tom bubon aspon predny na mustangovy, alebo J 90.
Nakoniec perlicka bola elektrika a predne svetlo. Svetlo nesvietilo a elektrika stala za figu. Predne svetlo sa davalo obvykle vatsie na Jawku, museli sa pravinut cievky a spravit stabilizator, ako je dnes na skutroch, skratovaci.
Potom z toho zrazu bol Puch, ale bez variatora a z pedalmi..
A ta praca a upravy tohoto legendarneho stroja, boli poplatne dobe, ked sa nedalo nic zohnat. Dnes je podstatne jednoduchsie si zohnat daco podobne, napr honda monkey v 1000 kopiach, alebo podobny stroj, ktory ma vyssi obsah a 4t motor
I ked ja som hrdo svoju babettu nazyval harley babetson, od motorky to malo daleko.
p.s.
Kto raz skusil pedalovat bez motora na babette, obvykle uz radsej tlacil.
Pedale tam boli preto, ze to bol moped. Exportne verzie mali nakopavaciu paku a ziadne pedale.


03.02.2016 21:24

Re: babetta 210

Kua, to som si neuvedomil :-)))


03.02.2016 21:42

Re: babetta 210

Campo
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Re: Merlin00: toľko vecí z mustanga... to už rovno aj mustang... www.mobile.de/cz/Mal%C3%BD-motocykl/Jawa-Mustang...


03.02.2016 21:52

Re: babetta 210

octavius
 Jogurťák 

Ikona

Toto je Babeta môjho synátora ;-)
prntscr.com/9ynqcg
prntscr.com/9ynr8p
viac foto : www.facebook.com/maros.weiser.5/media_set... >:-)


03.02.2016 23:16

Re: babetta 210

Johny3
 Kávičkár 

Ikona

Merlin00 :-D :-D :-D Super prispevok, velmi dobre som sa zabavil :D A nie len to, po jeho precitani som dostal chut oprasit a vzkriesit nasu Babettu na ktoru 10rokov sada prach, lebo caka na vymenu roztrhnuteho plynoveho lanka. NOVÁ!, este nema ani 2000km.
To, ze z prevadzkovych nakladov (hlavne psychicko-casovych) vypadava STK a objektivna zodpovednost (SPZ) :D , je bezkonkurencna vyhoda. Ale kvoli tej seriovej maximalke 40km/h (aj to je uz utrpenie v podobe strachu o motor v zavratnych otackach) sa stava toto vozidlo prekazkou na ceste, ktoru vsetci arogantne obiehaju, aj na mestskych cestach. Ta mensia rozeta z toho, domnievam sa, urobi hodnotne a pouzitelne vozidlo.
Aka existuje najmensia rozeta ktora tam pasuje? A z coho to prosim je?


04.02.2016 19:32

Re: babetta 210

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Johny3...
Babetta ma jeden velky handicap.
Ked tam das inu rozetu, alebo pastorok, bud to bude mat brutalny odpich a skoncis pri 22km/h alebo to budes pri rozbehu odtlacat nohami a dosiahnes na rovine bez vetra aj cca 65Km/h.
V momente ked zafuka vietor, alebo pride stupanie, tak to pojde na I stupen a este aj ten sa bude trapit cez spojku.
Nakoniec odide predlohova hriadel a bude po zabave.
Problem, alebo povedzme handicap babetty bol a je v tom, ze ten motor, ma vdaka karburatoru a saciemu kolienku, obmedzeny vykon i otacky. Vyfukove potrubie, je druha restrikcia, takze motorova zivotnost je velka, pokial nepopapa moc prachu, alebo sa nezabudne pridat olej do benalu.
Druhy problem su dve rychlosti, ktore pri zvyseni vykonu motora, sa musia napasovat na zvyseny vykon. Kedze je to 2T, tak vykon sa zvysuje z otackami, ostra vacka asi nepomoze..
Preto sa musia upravit a pracne nastavit pri vyrobe doma pruzinky, ktore su na prvom stupni spojky. Musi zacat zaberat ta spojka az pri vysich otackach.
Druhy stupen, musi mat zas trocha vatsiu hmotnost, aby pri prekonani otacok subeznych, svojou hmotou zabral.
Aj tak potom jazda na babette sa podoba skor na zavody 1/4 mile.
Prvy kopanec ked zabere prvy stupen a druhy kopanec, ked zabere druhy stupen a v momnte, ked pri cca 75-80km pride koniec drahy 1/4 mile, tak zacina chybat padak, brzdiace klapky, brzdiace rakety, kotva a ine pomocky na zastavenie.
Proste ten stroj nieje stavany na vyssie konstrukcne rychlosti, ako 60km/h
Pri opatrnom zvyseni vykonu, aspon vymenou sacieho kolena a karburatora, za nejaky hoci aj zo skutra, aspon 14mm difuzor, netreba nic menit na spojkach a snad pre mensiu postavu a musiu vahu, staci vymenit pastorok o jeden zub vatsi.
Stupne malicko maximalka ku cca 65km/h
Stale to sice nebrzdi a nesvieti, nema to tlmice, ale aspon v meste je sanca dostat pokutu od stacionarneho radaru a moct si ju aj z foto zaramovat.

Inak pri urcitej opatrnosti, sa da urobit aspon pre jazdenie za tmy, to, ze zadne svetlo sa vysperkue jednou, alebo viacerymi LEDkami, tak sa usetri nejeky Watt energie, osadi sa stabilizator napatia a v predu sa da pouzit symetricka ziarovka do neakeho moto reflektoru, alebo kyblu z traktora, V3S na symetricku ziarovku. 6V 15, alebo 25W.
Prepinac stretavacka a dialkove svetlo, ak ta parabola aspon trocha kresli, stou ziarovkou, je velky rozdiel.
Nechodi to na STK, takze je to bez pindania organov.


04.02.2016 21:12

Re: babetta 210

Bopsik
 Geriatrik 

Ikona

Octavius,
pri tom fotení si sa namakal možno toľko, jak pri robote...


04.02.2016 21:18

Re: babetta 210

octavius
 Jogurťák 

Ikona

Re: Bopsik: ako povieš >:-) ;-)


05.02.2016 8:20

Re: babetta 210

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

Re: Merlin00: Niežeby si až tak trepal dve na tri, ale ja som babetu 210 mal a po ceste do Michaloviec som zistil, že je sfušovaná rozeta a hádže radiálne, takže striedavo mi napínalo a povoľovalo reťaz. V Žiline som kúpil rozetu na 207, ktorá je o dosť menšia, zuby som nepočítal, a v ČSAD mi v dielni pomohli skrátiť reťaz a nahodiť na babetu. Odvtedy mi ostatní chalani nestačili, a to ani v Tatrách, kde som stúpaky vybehol na jednotke ako nič. Babete sa hodne uľavilo, keďže nehučala jak vysavač ani na jednotke hore kopcom, ani na dvojke po rovine. Výkon mal motor dostatočný aj pre mojich 80 kilo plus kopa bagáže ako stan karimatka, oblečenie, žrádlo. šírovala si to medzi 65-70 po rovine ako nevesta! :-D
Čo sa týka bŕzd, ešte doma som pred cestou do Talianska v 1992 vyrobil predĺženie páky na bubni a ajhľa, takto naložený som nemal problém zaflekovať, iba sa predĺžil chod páčky a zmäkla. Takže tak.


05.02.2016 13:19

Re: babetta 210

Johny3
 Kávičkár 

Ikona

:-D :-D :-D :-D Z coho pasuje brzdiaca kotva? :D Okej, zas sa nechystam posledne zvysky mladosti stravit alchymiou okolo ladenia spojky a prevodovky. Zvazil som, len som sem nenapisal, ze: to bude urcene len na rovne cesty, ziadne vacsie kopce a ze topanky nosim preto aby ma neodfuklo, tj. mam musiu hmotnost. Zatial by mi hadam stacila ta rozeta z 207. Urobil som mensi risŕč (research) ohladom tohto, tak 210 by mala mat original pastorok:rozeta v pomere 14:51 a CESTOVAT sa da skoro 40tkou (nie je to maximalka ale motor este neplace). Na bazosi su bezne k sehnani rozety 35 aj 39 zubove (cena okolo 6e). Tzn. cestovna rychlost by po vymene rozety mala byt CCA(pri tych istych otackach, ak ich dosiahne) 40*51/39=52km/h a pri 40*51/35=58km/h, huraa to uz vyjde aj na pokutu >:-) Ten moj exemplar taha dost dobre, kedysi som na tom na odpichy daval dole aj vylagrovane Pincle a Ťinťony, tak by to mohla zvladnut. Kazdopadne, Merlin00 a Plazivec, dakujem za velku motivaciu, aj za pripomenutie bezpecnostnych rizik :-D Sedel som na tom naposledy pred 10 rokmi a na to ze to nema brzdenie a tlmenie ako to, na com posledne roky jazdim, som akosi pozabudol.
Svetlo: Je to skoro bicykel, tak ak by niekto chcel, dajte si tam bicyklove svetlo, napr. toto www.dx.com/p/sl-8208b-2-cree-xm-l-u2-2000lm-4-mode-whit... Kupil som ho za 30ecok a svieti skoro ako auto, ak nie aj viac, neprehanam, len ten kuzel je asi o nieco malo uzsi. Ma 3 stupne a rezim blikania, pri najslabsom zerie cca 8W, pri najsilnejsom cca 15W, svieti fantasticky, pouzivam len najslabsi. Na tych bateriach co su k tomu vydrzi cca 6hodin na najslabsom stupni. Sikovnici urcite zvladnu doplnit dobijanie z dynama ;)


05.02.2016 13:34

Re: babetta 210

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

No ja som nemal jednu babettu, ale svoje upravy, som si nevymyslel, skusenosti neokukal.
Existovala v dobe, ked som sa jedoval zo svojou, taka akasi exportna verzia, ktora mala vatsi karburator, sirsie koleno sacie, inak spraveny filter, mala vatsi pastorok.
Pri vymene spojky som objavil tvrdsie pruzinky.
Ona chodila dobre uz v zaklade. Vyfuk mala seriovy, ale kratku ruru do tlmica.
Keby som velmi hladal, mam kdesi asi nafotene aj detaily.
Podla tychto uprav, som sa vydal na upravy vlastne.
Rovnako aj predlzovanie pacok brzdovych excentrov a ineho. Problem bol, ze tie brzdy sa mi aj tak prehrialy a prestavali fungovat. Nakoniec po serii uprav vidly a dalsieho, som tam dostal na vyplet bubon z mustanga.

Dokonca som sa dostal aj do uprav valca, ale nebolo to to, co som ocakaval, lebo otacky isli sice hore a co ja viem vykon tiez, ale iba v ostrom maxime, co zas robilo problem tej prevodovke.
Ale najazdil som na tom okolo 27.000km, takmer denne, akorat som mal vysoku spotrebu suciastok, ako su piesty, ojnice motory, predlohove hriadele, spojky a td..
Upravou od upravy som sa stale zdokonaloval, az som dostal 350 jawku a prestala ma babetta bavit.
Dal som to prec aj z furou suciasok a nelutujem ani jeden km ani minutu stravenu v garazi. Lebo som tak nadobudal zrucnosti, ktore mi pomohly neskor v upravach velkych dospelackych motoriek.
Stratil som ostych a nebojim sa pustit ani do vatsich uprav a oprav na moto.
Horsie je, ze nemam cas na podobne veci, len ak ma donutia okolnosti.
Babetta ma jednu dobru vlastnost, vdaka svojej jednoduchosti a dostupnosti, je to cesta, ako sa stat motorkarom.
Je to trigger tuzby jazdenia.
Alebo len dopravny prostriedok z moznostou uprav.


05.02.2016 15:13

Re: babetta 210

Johny3
 Kávičkár 

Ikona

To je jasne, ja som sa tiez tak naucil na Pincli - v 12tich rokoch bolo casu dost a Pekac bol rozobraty kazdu chvilu :D Tiez sa teraz nebojim pustit ani do narocnejsich oprav, bojim sa len casovej narocnosti. Tieto stroje dali tolkym ludom nenahraditelne technicke zrucnosti.. A dnesni zacinajuci riesia ci im bude pre zaciatok 80koni stacit alebo ci 2V alebo 4V alebo ci je 16ventilov dost a podobne.. Kupte si 50tku a ucte sa :D


05.02.2016 19:56

Re: babetta 210

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

tak to pekne zacalo a nakoniec uplna vrazda s tou farbou :-D


05.02.2016 20:49

Re: babetta 210

octavius
 Jogurťák 

Ikona

Re: Masochista: to je pre synatora , pre seba robím do origo stavu 555 >:-)


06.02.2016 2:29

Re: babetta 210

Johny3
 Kávičkár 

Ikona

octavius: fantaastiš, pri tej prvej fotke ma chyta tazka nostalgia :'( :-D


06.02.2016 9:48

Re: babetta 210

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Hm, no ..
Kedysi vdaka tomu, ze sme zili v gulagu za dratmi, sme museli mat radost z toho, co bolo.
Ale v zahranici mali 50ccm motorky, ktore v seriovej zostave, jazdili 120km-h, mali kotucove brzdy a vodne chladenie.
Neviem ci by dnes na to platil vodicak A50...

Video: www.youtube.com/watch?v=1HzVzY9zUxg

Video: www.youtube.com/watch?v=Aj4H0zCgeDY

Video: www.youtube.com/watch?v=InJOMpa7rSA
A na to uz babetta nestaci... ani muftang
chyba aspon ten 6kvalt >:-)
Viem kde sa v BA jeden taky sachs herkules z vodnym chladenim 50ccm nachadza..


29.02.2016 14:20

Re: babetta 210

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Tak som kupil 210. :-)
A objednal som jej aj cely novy karbes Dellorto. Mate s nim niekto skusenosti?
www.sim-ba.sk/eshop/karburator-babetta-kompletne-61.php


17.03.2016 18:50

Re: babetta 210

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Tak ako to ide s novým karburátorom? Lepšíe, rýchlejšie, hlučnejšie?
Ja som len tak babettu skúšal bez nasávania vzduchu cez kostru, zrýchlovala super, zvuk dobrý, ale išla len tak 30. Tiež ma čaká nejaký servis, ale nemám čas /nové olejové tlmiče, reť. kit na rýchlosť, prečistenie paliva a karburátora po zime/.


17.03.2016 21:23

Re: babetta 210

fryvald
 Čoprák 

Ikona

Re: agressor: Sewas, ja som minuy rok prerabal 210-nu na cestovanie do prace v krataskoch a slapkach :-) Pouzil som aj spomenuty karbec a mozem len vrelo odporucat. Hlavne pri nastavovani stareho ma isiel slak trafit, no tento ri miesa zmes sam, je tam len skrutka na otacky, no i tie mam nastavene na minimum. Moto ide fajn 45 - 50, podla nalady. Jedina vec, co moze prekazat: moto je teraz o nieco hlucnejsia, no nic hrozne...


22.03.2016 23:53

Re: babetta 210

ja mam tiez babettu rocnik 1995 mam dellorto karbec vyhoda oproti jikove je ze nemus casto čistit ale doporučujem ti kupit stabilizator napatia ja ho mam pol roka a nepadla ani jedna ziarovka no predtym vydrzala pol hodiny tak isto by som nemiesal olej do benzinu M2T je to zmiesanina su kopec kvalitnejsich 2 taktnych olejov napriklad ja pouzivam olej stihl v pomere 1.50 a do prevodovky davam olej PP80 moze byt aj PP90 siecka je najlepsia BRISK N17C tak dufam ze som ti pomohol vela stastnych kilometrov.


31.03.2016 13:59

Re: babetta 210

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Tak som dal už konečne dlhší výjazdík, tak 20 km. Menil som rozety, 13/47 na rýchlosť, ale hrôza. Že by to išlo rýchlejšie /možno o 1-2 km/ od starej 12/51, zrýchlenie úplne žiadne, do 35 km/h to ani nejde. Čakal som od toho viacej, asi originál je ideál, a poštelovať radšej iné veci /karbec, výfuk, nasávanie/.
Síce dá asi 55 km/h, ale to zrýchlenie, to je na pomocné šlapanie prvých 100-200 metrov.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.