Anketa:
Transalp - trhanie pri zrýchlení. - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuTransalp - trhanie pri zrýchlení. - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokTransalp - trhanie pri zrýchlení.
Ahojte. |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
za 1. ze "robil som generalku" :D :D :D - preboha to co si ludia predstavuju pod GO je strasne - potom sa nemozme cudovat ze kazda moto v inzercii je po GO :D |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
Daj niekomu kto sa vyzna pozriet karbece - synchro a zmes. |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
Zišlo by sa asi premerať VN kable a cievky. Tipujem skôr na elektrickú chybu. Ak bolo pri tej generálke robené ozaj všetko. Synchro a pod. |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
Ale no chlapi, vymenil som olej, filter, brzdovu kvapalinu, vzduchový filter, sviečky. To snád zvládne každý trochu zručnejší motorkár. Priznávam, že som to tým slovom generálka trochu prepískol. Ja len, že som tam mal predtým iridiové sviečky, ale nevedel som kolko na nich bolo najazdené, tak som kúpil originál na hondu. Bolo by to možné taký rozdiel ? |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
Na 99% nie. Pokial su sviecky v poriadku aj inych hodnot tak to nespravi az taky rozdiel. |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
Bežna pravidelna udržba to je to slovne spojenie. |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
Trando 650 ma dve sviecky na valec. Moj nikdy ine ako obycajne/predpisane nevidel a nikdy sa nestazoval. |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
Mne to robilo, keď som mal znečistené karburátory. |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
Na iridiove davaju zivotonost az 100T. kilometrov. Neviem neskusal som. Je pravda ze na NGK som motorku par krat dotlacil domou (cca 1-2x rocne). Dal som iridiove, a 6 rokov som ju na dvojtakte nemal dole. |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
synchro karburatorov je zalezitostou volnobehu tym to nebude skor upchate trysky |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
To RS955i: Clovece,to ze synchronizacia karburatorov je zalezitostou volnobehu som dodnes netusil. Akasi novinka. Nesynchronizuju sa takto karburatory len u vstrekovacich systemov? |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
dudo??? jak ze karburatory u vstrekovacich systemov?? tak mas jedno alebo druhe.... |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
Ved ked streli RS955i capinu, tak ja som strelil dalsiu,nech to stoji za to. |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
Re: dudo25: ked je strbina na jednej klapke nula a na druhej tri desatiny tak jeden valec pojde a druhy nie. |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
No urcite ze capina,lebo o tie 3 desatiny mm bude jeden valec dostavat viac paliva v celom spektre otacok motora voci druhemu,co sa pre mna rovna nerovnomernemu vykonu motora. Prave pre toto sa robi synchronizacia karburatorov aby kazdy valec dostal co mozno najviac rovnaku zmes voci tomu druhemu. Mas pravdu,ze na volnobehu to asi najlepsie spoznas,ale synchronizacia karburatorov jednoducho ovplyvnuje chod motora v celom sektre otacok, a nie len na volnobehu!!!! |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
Starý filter som vyhodil, lebo bol riadne špinavý a zanesený. Dal som tam originál filter a riadne utiahol kryt. V tom to nebude. Skôr si myslím, či niekde nie je zalomená jedna s dvoch hadičiek na spodnej časti nádrže. Akú vlastne úlohu plnia tie dve hadičky ? Sú volne spustené od nádrže dole... |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
tie dve volne, to su len prepady od nalievacieho hrdla... |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
Re: dudo25: ked pretiahnes 40rocnu a 43 rocnu su tie tri roky zanedbatelne. |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
Jasne ale po pretiahnuti 13stky tie tri sedis |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
Re: butym: jedna je na zavzdusnovanie nadrze- a ak je zapchata vznika podtlak v nadrzi a nevyteka benzin/co by mohol byt problem/ |
Re: Transalp - trhanie pri zrýchlení.
Ahojte. Je po probléme. Včera som vymenil sviečky za tie staré irídiové a zistil som, že tri sú suché a jedna je mokrá. To znamená že bola od výroby závadná. Motorka ide ako predtým. Ale mám iný problém a tože " mechanik " čo ju mal predtým asi nasilu dával dolu nádrž a nedal dole bočné plasty a olámal v nich cuplíky. Sú to také cuplíky čo sa potom zacvakávajú do gumových podložiek na nádrži. Ako to zalepil, tak to držalo, ale pri dávaní plastov dole to nevydrží ten ťah a vypadnú. Má niekto z vás šajnu ako by sa a kde by sa dali objednať bočné plasty na Transalpa ? |