Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2393 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28547
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17003)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Jawa 350 zníženie hlavy - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuJawa 350 zníženie hlavy - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Motor.

06.06.2015 9:20

Jawa 350 zníženie hlavy

pedrosss7
 Bahniak 

Zdravím chcel by som sa spýtať či už niekto upravoval výkon na jawe 350/638 znížením hlavy. Poprípade či to vydržali ojnice . A ak nie chcel by som sa spýtať aké ešte iné možnosti sú na zvýšenie výkonu. Ďakujem pekne .


06.06.2015 9:39

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

Jedna super možnosť tu je, zahodiť to do škarpy a kúpiť si motorku.


06.06.2015 10:02

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

dando
 Bahniak 

presne. dnes za 300e zozenies hociaku 350tku alebo 600vku japonca s 2x vyssim vykonom a to nespominam podvozok a vahu


06.06.2015 12:49

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

pedrosss7
 Bahniak 

súhlasil by som s vami, pokým by som takého japonca 600 ešte nemal ( Suzuki DR 600) za jazdy mi zlomilo ventyl a poviem vám nebola to sranda.A preto by som japonca staršieho ako 2000 rok výroby už nechcel. A tak sa pýtam či niekto nevie ako zvýšiť výkon na Jawku, zlatý 2 takt ;-)


06.06.2015 12:56

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

A už si jazdil na tej 350ke? Čo si ja pamätám, tak to neťahá, nebrzdí, v zákrute sa to vlní jak had a rýpať sa v tom treba furt.


06.06.2015 13:08

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

pedrosss7
 Bahniak 

Pozri obrázok hodili sme to do kostry z tej DRy a v terene na 1 nepozná prekážku akurát že by som aj niečo take čo má odpich dobrý lebo policajti sa u nás nejako často prevážajú :-((((((


06.06.2015 13:34

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

plazivec ti hned v prvom príspevku dal naj radu. to sa ti neoplatí v tom vrtat. kúp si silnejšiu motorku..


06.06.2015 14:27

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

pedrosss7
 Bahniak 

Re: ChesterTT: Keby si si pozrel profil videl by si že "silnejšiu motorku" som mal ;-) a či veríš či nie vo veľkom blate prejdem viac na Jawe 350 ako som prešiel na Suzuki DR 600 8-)


06.06.2015 17:13

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

joscu
 Kávičkár 

Plazivec
prides mi ako analfabet typu neviem ja nevie nikto, zato ze si si nevedel spravit dobre jawku tak je to srot ? akurat ukazujes ze nevies dat do pojazdneho stavu motorku ktora je jedna z najjednoduchsich ake su [zle] :-D


06.06.2015 19:11

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

dando
 Bahniak 

pedros> to ze ti zlomilo ventil je bud nahoda alebo chyba predchadzajuceho majitela.
Radsej 20rocneho japonca ako cisto novu cinu/alebo jawu. cz a pod./


osobne som mal apriliu etx rv 85 a kamosova jawa 350 sa ani nahodou nechytala. vykon polovicny a podvozok ako na skodovku. oproti drke je jawa ako furik oproti stihacke a to moze byt ta drka aj z roku 85

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (06.06.2015 19:12)


06.06.2015 20:02

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

kinedryl
 Bahniak 

Re: pedrosss7:

kdeze to ide ten druhy zvod ? ukaz foto z druhej strany, hehe.


06.06.2015 20:14

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

matasek
 Veteránista 

Ikona

www.motoservispetra.sk/?galeria&nazov=prevrtanie%20jawy...

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil matasek (06.06.2015 20:15)


07.06.2015 3:15

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

Re: joscu:Moj zlaty, ja som na jawkach jazdil este ked ty si nebol ani naplanovany. Od 50ccm do 350 ccm co bol vrchol ceskoslovenskej socialistickej produkcie. A aj ked by niekto mohol ocakavat odo mna nejaku nostalgiu, tak ani nahodou. Jednoducho je to u mna kus srotu, ktory nestoji ani za historicku renovaciu, lebo to nema absolutne ziadnu technicku vypovednu hodnotu.


07.06.2015 7:11

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

joscu
 Kávičkár 

plazivec
v poriadku ja to beriem ze si vtedy mal jawu ked som ja nebol :-D ja mam doma v garazi vrchol ceskoslovenskej socialistickej produkcie a tak sa to aj tvari bezproblemova... jednoducho KTO UMI TEN UMI KTO NEUMI TEN CUMI drz sa toho a nie kto neumi ten pinda a hejtuje [zle] a ak mne ako mlademu uchu neveries tak je tu clen karol1 ktory ma tiez 350 a ma 100 percentne viac najazdene ako tvoj stary nemogavy japoomczik :-D


07.06.2015 10:05

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

dudo25
 Turista 

Pozri Joscu. Neviem ci Ti nestaci vykon tej 638cky, ale podla mna by si mal naozaj kaslat na zvysovanie vykonu toho motora, pokial chces mat z toho spolahlivy stroj, a nechces sa v tom stale vrtat. Pokial mas malo vykonu,skus radsej mensie koliecko v predu,alebo vecsiu rozetu vzadu. Ked budes znizovat hlavu,alebo vrtat na vecsi objem,odsere si to vzdy kluka,ktora ma dost co robit aj pri tomto objeme. Zas cim vyssi vykon,tym musis viac chladit, a to v terene asi nieje take jednoduche.


07.06.2015 11:08

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

RS955i
 Skútrista 

Ikona

chladenie je nahrane aj v origo prevedeni.
Takze akekolvek zvýšenie vykonu a prípadné znizenie mnozstva chladiaceho vzduchu (bahniak pojde predsalen pomalsie) narazi na problem chladenia.
Uz keby som bol nuteny pouzit tento motor asi by som sa zameral na využitie krutiaceho momentu, presunutie do nizsich otacok.Aj na úkor vykonu, čo najjednoduhsie dosiahnem zmensenim difuzoru karburatora.


11.06.2015 11:25

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

georgie
 Edvenčr 

Ikona

Svojho casu som mal jawu 350 ale 634, na nej som snizoval hlavu 1,5mm, ale museli sa potom upravovat aj piesty (antidetonacna sterbina). Robil som aj kanaly a aj vyfuky sa upravovali, ale vela som z toho nedostal vykonovo. Musis si uvedomit ze motor bol vo vyvoji pocas a po skonceni II.S.V. len sa zmenili niektoré veci.


11.06.2015 22:51

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

Re: joscu: Spatny priklad, karol1 je mechos, co ma zavedenu dielnu a ten sa s tym moze z dlhej chvile /keby mal/ vyhrat kolko len chce. Niekde na motorkari.cz som neni davno cital podobnu temu, a jawaci mu vysvetlili, ze to nema absolutne vyznam, lebo do toho narves kopec prachov a vysledok za to nestoji. Ked uz tak zarputile na tom trvas, obrat sa tam, je tam kopa zarytych jawakov, urcite ti poradia, alebo ta odhovoria pomocou kalkulacky.


12.06.2015 10:17

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

joscu
 Kávičkár 

plazivec
nato aby mi jawa isla mi netreba zavedenu dielnu si myslim no ale budis nehadam sa pisem moj nazor a moje skusenosti s jawou to ze niekto nevie ja zato nemozem...
PS: ja niesom ten co chce zvysovat vykon :-D ja len obranujem ako tak JAWU :-D


12.06.2015 23:00

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

Tych Jaw som mal celkom dost na to, aby som vedel, co je to za balšáju ťéchniku. S 350 som sa uz dlho nakoniec ani neotravoval, po prvych problemoch so zapalovanim isla prec. Vlastne to bola brachova masina. Ale poviem tak, na Jawe neni co obhajovat. Je to zastarala konstrukcia, nespolahliva a ani nostalgia a spomienky ma nedonutia vyslovit sa v jej prospech. Nemam problem na tom cokolvek opravit, ale vrtat sa v tom ustavicne uz pre mna neni, zacali ma bavit 4takty.


13.06.2015 9:32

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

joscu
 Kávičkár 

plazivec
koncim tuto debatu treba nastavit zapalko tak radsej predas lebo pre teba "vysoky" level opravy :-D ... mame na jawu rozlicny nazor ;-)


01.07.2015 16:30

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

siso
 Edvenčr 

Ikona

8-) Jawa ja fajn nenáročná,jednoduchá, pohodová a lacná motorka ak si to vieš aj udržovať,do motora radšej nezasahovať a v pohode jazdíš ;-)


02.07.2015 0:04

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

PETOrf
 Turista 

Ikona

nevymyslaj somariny,predaj,a kup si hocico ine ,za 1000e uz kupis normalnu moto.ak sa aj vyhras s motorom ze ako tak pojde lepsie,zase nic nevydrzi,dalej brzdy,a hlavne ram by zniesol o 10 koni menej,nie viac.viem o com hovorim,ten ram si zije vlastny zivot,v zakrutach si robi
kazde koleso co chce,


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (02.07.2015 0:09)


02.07.2015 6:35

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

Jawaro
 Veteránista 

Ikona

Zvyšovanie výkonu nemá význam, motor má svoje limity, každá úprava Ťa bude stáť veľa námahy a prostriedkov. Istého času TK MOTO predávali kity na zvyšovanie výkonu, ktoré mali overené a potvrdené brzdou. Skôr ako zvyšovaniu výkonu by som sa venoval úprave podvozku, uloženiu kyvky a podobné, to v reálnom živote pocítiš viac ako obrovský nárast výkonu o 0,000nič po ktorom ti Jawa bude šľpať asi ako po dobrej rannej stolici.
Inak k predchádzajúcim príspevkom, mal som dlhý čas klasické zapaľovanie s ramienkami, nikdy stým nebol problém, a súčasné Vape ( kombinacia ALT+MZ04) tiez bezproblémové. Jediný nedostatok, pri poklese napútia v batérii pod asi 11-10V nehodí iskru. No to asi ani najúžasnejší japonec.
A komplet VAPE dokáže jazdiť myslím aj bez batérie, no to nemaám overené.



02.07.2015 9:02

Re: Jawa 350 zníženie hlavy

ventYl
 Kávičkár 

vape vie jazdit bez baterie, pokial nie je v obvode zapojene chcipacie relatko (volitelna sucast) ale sa trebars spravi chcipacie tlacitko.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.