Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3597 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28579
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17016)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11563)

Yamaha R1 2003 - prepätie na zapalovaní - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuYamaha R1 2003 - prepätie na zapalovaní - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Elektrika.

05.05.2015 20:14

Yamaha R1 2003 - prepätie na zapalovaní

Peter123
 Jogurťák 

Nazdar,potreboval by som poradiť.Mam Yamahu r1 2003,zhoreli mi cievky na zapalovani a nestalo sa to prvý krát.Kupil som nove zapalovanie a zhorelo aj to.Vymenil som regulator a zasa to zhorelo,dal som tam aj iny rotor a stale ziadna zmena,vsetko sa to páli.Potreboval by som hlavne vedieť kolko voltov má ísť zo zapalovania,niekto mi povedal,že tak 15 max20,ale mne to na volnobeh stále ukazuje 30-40,je to pri tomto rocníku normálne alebo je to vela.


09.05.2015 11:59

Re: Yamaha R1 2003 - prepätie na zapalovaní

ARPAD
 Edvenčr 

Ikona

mas problem zo zapalovanim, teda iskrov, ci z dogijanim, teda generator, regulator, atd, lebo neako neviem zistit co vlaste potrebujes poradit. jedine co viem ze ti stale nieco zhori, ale nedefinoval si problem, ci zapalovanie, alebo zdroj el. energie.


09.05.2015 12:37

Re: Yamaha R1 2003 - prepätie na zapalovaní

Miso , ,
 Turista 

Ikona

Na ozrejmenie si najskor precitaj toto: www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/kontrola-dobijeci-sou...

Max. napatie ktore vstupuje do baterie od regulatora je 14,8V. AK je vacsie, hrozi poskodenie akumulatora, popripade ostatnych komponentov v el. sustave.

Pises ze ti to ukazuje 30-40V. Teraz neviem kde ti to ukazuje. AK ti to ukazuje na baterii, nieco mas zle zapojene, popripade nieco odpalene. Este som nevidel take vysoke napatie na baterii. Ale ak ti to ukazuje na vystupe z alternatora, tak je to striedave napatie, ktore regulator usmerni a zrazi na max 14,8V.

Idealne je, aby do baterie islo pod akukolvek zatazou (zapnute vsetky svetla, smerovky, vyhrievane gripy atd.) presne 14,2V, ci uz na volnobeh, alebo vo vysokych otackach.

Skus podla toho clanku rad radom vsetko premerat. Urcite bude niekde zrada..


10.05.2015 15:23

Re: Yamaha R1 2003 - prepätie na zapalovaní

dudo25
 Turista 

Poriadne skontrolovat kostry na dobijacej sustave,vsetky konektory, na prechodove odpory,spoj medzi motorom,kostrou, a - polom baterie. Napetie meraj na baterii a potom daj vediet ,kolko to dava voltov.


11.05.2015 9:59

Re: Yamaha R1 2003 - prepätie na zapalovaní

Foxhound
 Turista 

Ikona

Re: Peter123:
helo,

ja som mal podobny problem teraz na zeninom aute. na volnobeh 17 V a pocas jazdy uvarilo baterku. alternator 2x na lavici a vzdy OK, regulator vymeneny a nepomohlo. jo, a robilo to iba ked som nastartoval teply motor . za studena vzdy ok. :-(((

potom som vycistil vsetky kostry, premeral kable, etc. nic som nenasiel, ale odvtedy to nerobi... *klop klop klop* takze to bolo asi prechodovym odporom niekde



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.