Na XL700 mam
vpredu 100/90 - 19 57H Bridgestone TW101 (diagonal)
vzadu 130/80 R17 65H Bridgestone TW152 (radial)
Chcem to zmenit za nieco viac OFF, ale stale aby to bolo vhodne na dlhsie presuny.
Trochu mam problem v tom, ze potencialne nahrady (napr. Heidenau K60 Scout)
su vacsinou diagonalne.
Rozdiely v tychto konstrukciach velmi dobre poznam a preto som zarity "radialista"
V tom ma utvrdilo aj momentalne obutie vzadu.
S ON dezenom zvlada stroj v pohode lahsie tereny, aj blato.
Velka zasluha bude v radiale.
Ked vsak zmenim na diagonal, pridem o komfort, aj o velku stycnu plochu.
Diagonal je zrejme nevyhnutnost pre redsie dezeny, aby to vydrzala kostra pneu ...
Otazka:
Bude to razantny rozdiel ?
Alebo na moto je zanedbatelny rozdiel medzi diagonal a radial ???
|