Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3421 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28621
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17041)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11580)

Karburátor, vstrekovanie? - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKarburátor, vstrekovanie? - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
27.05.2005 18:01

Karburátor, vstrekovanie?

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Určite mám ešte trištvrteroka čas, ale stav keď špekuluješ, čo si kúpíš určite poznáte. Keďže to neviem tak sa pýtam. Premýšľam o novom motocykli cena 250tis plus-mínus 15. Je pre Vás kritérium karburátor, alebo vstrekovanie a servisný interval? Len ako PRÍKLAD uvádzam cenovo a výkonovo podobné moto. H. Hornet 600, cena 269, interval 6000km, karburátor, asi oceľový rám, Yamaha FZ 6 Fazer cena 265, interval 10.000km , liatinový rám. A už vôbec tým vyprovokovať debaty typu Honda je Honda, alebo Fazer je najlepši atď. Len ako čitateľa ma to udivilo.


27.05.2005 18:09

Re: Karburátor, vstrekovanie?

Zbyno
 Kávičkár 

Ikona

Nový hornet je peklo, ale fazer je ostrejší, každému podla chuti. Ja by som asi volil FZ6 lebo sa mi viac lúbi a na servisný interval sa vyser,lebo to neni žiadne kriterium pre kúpu motorky. A v dnešnej dobe keby som kupoval fungla tak určite streky.Zdárek


27.05.2005 20:19

Re: Karburátor, vstrekovanie?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

zbyno vidim ze si v momente pochopil o co presne majove z KE slo

majo,ja by som si celkom subjektivne vybral vstrekovanie, ale je to vacsinou drahsi spasik ako klasicke karbce...
oboje ma svoje plus aj minus

ako PRIKLAD:
karbec ti schrasti aj nejaku tu spinku v menej kvalitnom benzine, pri vstrekovani je vacsia sanca ze sa to upcha, ale zas pri striekacke mas mensiu spotrebu ako pri karbcoch... bla bla bla.. rozhodnut sa musis sam...


28.05.2005 20:18

Re: Karburátor, vstrekovanie?

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Keby som isiel do 2-valca, asi radsej striekacku, ak 4V, tak by to az take dolezite asi nebolo (samozrejme radsej spolahlivu striekacku).
A tie servisne intervaly... co mozem, servisujem si sam, preto sa mi nechce nosit prachy do "znackovych" servisov (=licencia na lepsie zarabanie). Asi by som si zratal, kolko ma bude stat jedna motorka aj so servismi do povedzme 30 tis. km a porovnal to s inou, ktorej cenu po n km by som ziskal rovnako.


31.05.2005 15:49

Re: Karburátor, vstrekovanie?

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

urcite vstrekovanie, nemas ziadne starosti a mas same kontrolky, co ti hned ukazu zavadu, mas nizsiu spotrebu, idealne spalovanie podla typu benzinu a teploty, bezproblemovy start za kazdeho pocasia...
servisne intervaly su cisla z hviezd... jedine ak mozes, vybes si take, co ma pod ventilami distancne podlozky, potom budes volu nastavovat kazdych 24 tisic km, to je jediny servisny interval, kvoli kotremu chodim do servisu. Olej, kvapaliny a filtre si vymeni kazdy dement v garazi.
Skor sa este zameraj na skusenosti ludi, ktora moto je ako kaziva, to je zaujimavejsie ako servisne intervaly predpisane vyrobcom...


31.05.2005 22:21

Re: Karburátor, vstrekovanie?

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Ďakujem za odpovede, beriem na vedomie. určite vstreky.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.