Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky: .
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuDucati Monster 600 2000 40tkm, servis - Diskusné fórum - Moto poradňa
Značky: .
Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
Chcem ísť vyskúšať túto mašinu pre otca, bol to jeho sen vždy - červený monster. Preto vás žiadam o rady a skúsenosti, hlavne čo sa týka servisu, čo kedy meniť, rozvody a tak. Hlavne keď už to má cez tích 40tkm, aké investície treba očakávať. Otec najazdí tipujem tak nie viac ako 2-3 tis. km ročne a je začiatočník. |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
k otáčkomeru - vyzerá to na odlomený doraz. kolík (to čierne nad 0) |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
tiež to vidím tak, vekom a vibráciami to je možné |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
spravíš tam 20 000km sevis, kerí stojí asi 400€ (možno sa mílim, uš sem dúho jaksi nebiu f servisi) a jegdzíš do nemoti zas. |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
Pokial je to dovoz z IT zober si k tomu cloveka co sa v tych moto fakt vyzna. "Vyhodna talianska kupa" je pojem sam o sebe. |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
velky servis: |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
diky za rady.. nakoniec je to 620 S, dnes pre nu ideme, hodim sem foto |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
zdravim tiez mam moznost kupit Ducati Monster 600 rv. 2000 s 28 000km sezonu sa na nej nejazdilo , je to dovoz kupena v SK bazare, nebol na nej meneny olej, gumy vydrzia sezonu a ma poskodeny senzor na stojane - Sem tam ked ju chcel nastartovat tak zblbol senzor na stojane. Bolo ho treba este raz skopnut a dat hore, aby sa dala nastartovat. Predava ho holka co ho kupila pre priatela no rozisli sa tak stoji sezonu v garazi ona o servise netusi skoro nic tak neviem ci ist do toho alebo ist do CBF 250 rv 2005 22 000km v top stave obe splnaju vodicak do 25kw ktory budem mat . Tak neviem srdce vravi Ducati rozum Honda. Najviac sa obavam ze kupim ducati a nebudu peniaze na servis .. |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
ducati-monster.autobazar.eu/600-id3621905.html este som zabudol - cenovo je cbf 250 cca o 200e lacnejsia ako ta ducati. Upravené 1 krát. Naposledy upravil eddie94 (26.08.2012 17:12) |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
enrique- odkial beries ceny ze brzdy 150,retaz 200€?? naschval som si to pozrel,DID retaz ta najkvalitnejsia na tento typ motocyklu cela sada samozrejme 141€(DID XX-ring),menej kvalitna DID 105€(DID x-ring). o brzdach resp brzdovych dostickach brembo ani nehovorim.. |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
TheRock tie ceny som strelil z brucha, ale skus najst retazovy kit na monstra za 100 e |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
erique-takze mi ho cvaknes??? www.motoretezy.cz.cena za postovne je okolo 10€.no len chapes,strielat ceny z brucha,potom dost zavadzas.. opakujem:najkvalitnejsia retaz (retazovy kit) na trhu na tuto motorku tam stoji 141€,plus postovne.kludne si tam pozri aj brzdove platnicky,do 100€ sa zmestis jak nic.a kolko stoji brzdova kvapalina?samozrejme od znacky,od 3€ za pol litra,tak ked zaplatis za znacku brzdovky ktora stoji 10€ tak nic nepokazis.. na google sa da spolahnut |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
TheRock: Retazový Kit na Monster 696 stojí 237 EUR v Ducati, origo D.I.D. okolo 170 EUR a keby mi niekto ponukne kit za 105 EUR tak ho pošlem do prdele už len z princípu, že to bude kšunt za 50 Ečiek a ešte chce za to 100% maržu...... |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
sk8kubo - nepomylil si si prispevok?on sa pyta na ducati m 600 rv2000.co tu trepes o desat rokov mladsej 696.. to ze ty si kupis tu istu vec u ineho dealera o 40percent drahsie,je len tvoja vec.asi si moc dobre necital moj prispevok,pisal som tam o retazovom kite DID XX-ring na tento typ motocyklu,a stoji 141 bez postovneho,to ze si ho ty kupujes za 2kila je tvoj problem..a o tych platnickach som pisal o znacke brembo,do kila by sa zmestil..na tej istej stranke.je mi to trochu zvlastne obhajovat predrazene slovenske obchody,ked totozne veci si inde kupis za ovela nizsiu cenu.nuz,nech si kazdy kupuje kde chce... |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
TheRock - |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
dakujem moc za vyjadrenia , popozeram tie veci no dufam ze to nebude kopa srotu |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
eddie94: Este poznamka: realna cena je myslim okolo 1600-1700, hento je vela. |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
1900 by sim za nu ani nedal uz som dohodnnuty na slusnej sume za tu moto |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
sk8kubo- ja som pisal konkretne o platnickach brembo a ich cenach,a konkretne o retazovom kite DID XX-ring (ZVMX).ok,tak ja to kupim a tebe to budem predavat za 165€,usetris 5 €.To ze ta sere ze kupujes tie iste veci drahsie nikoho nezaujima.kludne si ich tam kupuj,na just |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
pozri si stranku motoretezy.cz ,co ti budem hovorit. a samozrejme ze browsujem,ale od nich aj kupujem.ked mam usetrit len na ret. kite 20€ za totozny vyrobok tu,tak bol by som hlupak keby som si to od nich nekupil..mozes argumentovat tym,ze podporujes slovensku ekonomiku |
Re: Ducati Monster 600 2000 40tkm, servis
|
eddie94: ...moju M600 som predal za 1850E pred rokom, chlapik po mne ju tiez predaval po dvoch mesiacoch neviem za kolko ale potom sa objavila v inzercii za 2700E.... i taky su ludia co jazdenim zhodnocuju motky |






, ja som M600 predával po štyroch, proste M600 je príliš jednoduchá aby sa malo čo kaziť a tá v tom inzeráte vyzerá celkom udržiavaná...... Od pohľadu to nebude ročník 2000 ( budíky a zadná brzda ), zadná časť rámu je rezaná ( štuple sú ale tam ), dôvod môže byť aj pád ( svetlo je moc vysoko pod sedlom, iné zrkadlá = žiadaj pôvodné ), zhoď sedlo dole a pozri či rám nie je krivý už od pohľadu - strany by mali byť symetrické a hlavne po búračke zvykne zadná časť klesať...... sedlo musí zaklápať na prvú šupu, ak sú na uchytení zámku nejaké podložky ( najmä ak je ich 5 ), tak dostala ranu sedlom o pevnú prekážku = nie dobre...... poriadne pozrieť zvary na krku, sú moc čisté a aj jemné prasklinky môžu znamenať dole na kolese pár cm....... koleno od predného válca chytíš aj na vyššom obrubníku, toho by som sa nebál.... pozeraj lakovanie rámu a zavry... všetko ostatné sa dá vymeniť tak, že nič nespoznáš..... motoricky ti neporadím, to musíš do Ducati....
) A spotreba bude pod 5L, čo je už veľmi podobné tej honde len úplne iné povozeníčko za tie dukáty.....
????? ...... čítaj chlape pozorne, bo napisal som to iste ......
obe majú DID 520 )..... a keď budeš pozorne čítať, tak som sám spomenul že M600 nie je MS2R a pod.... no rozdiel v cene kitu s logom Ducati a tej istej origo D.I.D. sady je reálny a ty sám píšeš 141E + poštovné = mojich cca 170. Na rozdiel od teba píšem skúsenosti ( aj s M600 a aj s M696 ) a ty tu píšeš vybrowsované ceny z netu...... choď a poraď chlapcovi bo máš na Ducne odjazdené, že.......
hned to dam potom do ducati nech to pozru na komplet a je