Anketa:
Spotreba a praktické využitie - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuSpotreba a praktické využitie - Diskusné fórum - Moto poradňa

Značky:
.Spotreba a praktické využitie
Zdravím všetkých bikerov. Páni, nejakú dobu už zápasím s otázkami (nie len) ohľadom spotreby a praktickej využiteľnosti vybraných bikov. Takže priamo k veci, som pred kúpou ďalšej krásky. Doterajšie skúsenosti YFZ R6 Thundercut rv. 99, Z 1000 rv.2005, Z 750 R rv.2011. Teraz sa pohrávam s kúpou: Z 1000 rv. 07-09, FZ1 rv. 10,11,12, ale učaroval mi i B-king rv.08+. Už naozaj neviem, kde nájdem viac info ako len strohé technické údaje ktoré často veľa nehovoria... A otázka (zároveň prosba o radu a pomoc) u vybraných bikov: Spotreba a možný dojazd, praktickosť a ovládateľnosť - plánované dlhé cestovanie, čo na to dlhovlasá ľadvinka a jej vzácne pohodlie, náročnosť servisu. Vďaka páni |
Re: Spotreba a praktické využitie
S konkretnymi mašinami nemam skusenosť ale zajdi aj tu |
Re: Spotreba a praktické využitie
Cestovat sa da samozrejme na vsetkom ale pokial Ti ide o pohodlie spolujazdkyne tak na to su urcene ine modely |
Re: Spotreba a praktické využitie
Vďaka chlapi aspoň za usmernenie... Povedzme, že modely sú vybrané, zasa sa vo všetkom prispôsobovať nechcem. Na GTR 1400 si ešte počkám až troška hlava vychladne. Ale aj pri týchto modeloch sa chcem správne rozhodnúť... Takže idem do toho... |
Re: Spotreba a praktické využitie
Ja mam fz1n 2008 kupovana v 2009 ako nova mam na nej 26 tisic turistickych km spotrebovo sa pohybujem okolo 5.4 az 5.7litra/100km dialnice do 140 mimo mesto 100.Na motorke 2 osoby tankvak+velky vak u spolujazdca. dojazd cca 300km na nadrz pohodlie v zadu asi nic moc ja ako vodic problem nemam ani po 600km za den. |
Re: Spotreba a praktické využitie
Pokial maš teda možnosť a maš finančnu rezervu,tak čo na to tvoje dlhe cestovanie aj z ladvinkou,Honda Pan european ST 1300?Pripadne BMW k1200LT?Samozrejme aj ine su.Celkom sa mne pozdava aj krasavica od Moto Guzzi Norge 1200 GT.Podla mna,na dlhe cestovanie maš tieto motorky ako stvorene (nehovorim,že tie čo si pomenoval ty,su neni na cestovanie),ja sam,som mal Pana 1300-ku a super spotreba,perfektny vykon.Ešte popremyšlaj. |
Re: Spotreba a praktické využitie
Ak sa posuniem chlapi na čisto turistu, bude to GTR 1400, to už som rozhodnutý. Ale príde to až neskôr. A s naháčom som prešiel Rakúsko aj Taliansko, tak nemám problém cestovať. Tie spotreby sú omnoho zaujímavejšie údaje. Tak u Z 1000, u FZ1 ako aj u B kinga ma presvedčia len reálne skúsenosti chlapcov, čo tak isto behajú ako i ja. Práve kvôli ľadvinke som upustil od jogurtov. Momentálne som nastavený na silnejšie verzie naháčov a neskôr mi piští srdce za ZZR resp GTR... Ale kto vie, časom sa možno názor ešte zmení... |
Re: Spotreba a praktické využitie
ja mam FZ1 2008 od nova a len 2x sa mi podarilo ist na 5,2L,aj to som siel raz s choprakmi na vychod a druhy s JAWU 350 po cechach.inak to pod 6L nejde urcite nikdy.jazdim sam.pri sportovejsej jazde to ide okolo 8L a najviac zozrala na Havrane tocenim 12,3L na 100km.tak je otazne aky mas styl jazdy... |
Re: Spotreba a praktické využitie
jeb na to motorka je naj pre jedneho.. teda ak to neni velky kredenc... a motor je kazdy vyuzitelny |
Re: Spotreba a praktické využitie
No pri takejto dileme by som to riesil tak, ze zacnem hladat pekne kusky zo vsetkych troch a ked narazim na prvy dobry kauf tak ho berem. Cim viac budes spekulovat tym viac "prehlupis"... |
Re: Spotreba a praktické využitie
MLYNEC vďaka. No budem úprimný, ja mám ruku odvážnejšiu. Takže o ekonomickej jazde sa baviť nebudeme. Ak chcem úspornú kľudnú jazdu, môžem zadok previezť v plechovke, ale na mašine sa treba aj prevetrať a vyhnať pavúkov z valcov. A KERO trafil asi klinec po hlave. Bude to o momentálnych pocitoch a kaufe, ktorý sa nebude dať odmietnuť. Chlapi, ešte jedna otázka. Objem nádrže sa uvádza všade dokopy aj s rezervou? Troška mi nejde do hlavy iba 16,5 l obsah u B Kinga. Aký môže byť dojazd? Však to je potom skoro mestský bike ako posledné modely Z 1000. |
Re: Spotreba a praktické využitie
K téme: a čo tak R 1200 GS? Spotreba pri turistike 4,1 l/100km a praktické využitie? prakticky na všetko |
Re: Spotreba a praktické využitie
hroch od BMW je zrovnateľné FZ1 alebo Bkingu skôr nejaké K 1300 |
Re: Spotreba a praktické využitie
Fazera jazdim ja a kamarat B-kinka jazdime svižnu turistiku. Ja mam spotrebu ustalenu okolo 6,7 |
Re: Spotreba a praktické využitie
Fz1S spotreba okolo 6,5l, pri nakladacke aj 10. Ladvina si pochvaluje posed, mna po 200 km zacina boliet rit. Skova kapotaz Ta trocha ochrani pred dazdom....ram sa kurevsky prehrieva od motora v zime radost jazdit... |
Re: Spotreba a praktické využitie
Marek presne, s tým žijem, že tá sila sa pri 150ke na kingovi prejaví inak ako na polovičnom objeme. Veď to si vtedy ešte len kľudne pradie. PEPE dík, dalo sa čo to dočítať. A KARBEC pobavil, vďaka chlapi. |