Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3456 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28549
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17004)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11545)

JAwa 250 559 lkarburator - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuJAwa 250 559 lkarburator - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Karburátor.

04.04.2012 21:48

JAwa 250 559 lkarburator

papuciak
 Edvenčr 

Ikona

Nazdar mam problem z karburatorom trisku na stelovanie zmesi musim mat na pol otačky aby mi isla motorka ako tak normalne filter tam mam taky ako bol napr na perakoch vrtalo mi to v hlavew a zisitl som ze podla čisla karburatoru mam tam karburator z 350 panelky tak chcel by som či mi neviete poradit ze ci je dajaky rozdiel v karburatoroch ktore sa použivali na 350 panmelky (2926 SBD17b) a 250 panelky (2926 SD)?


04.04.2012 22:25

Re: JAwa 250 559 lkarburator

josi
 Kávičkár 

Ikona

Moja 250/559 mala karburator 2926SDb, 350/360 mala 2926SD 15b. Boli takmer identicke - rovnake trysky hlavne, volnobezne aj syticove. A predpisane povolenie skrutky bohatosti volnobeznej zmesi bolo pol otacky, tak neviem, co ta to tak irituje...


04.04.2012 22:55

Re: JAwa 250 559 lkarburator

kutri
 Turista 

Ikona

Skús podrobnejšie popísať, ako sa správa motor na volnobehu, v rôznych otáčkach, za studena,..., čo sa ti na ňom nezdá


05.04.2012 11:24

Re: JAwa 250 559 lkarburator

papuciak
 Edvenčr 

Ikona

no to je taka haluz volnobeh neviem znizit teraz ma taky volnobeh taky akurat chcelo by to este kus znižit lebze uz triska na stelovanie volnobehu je unene a aj lanko je uvolnene takze šupatko je uz volne ma a falozny vzduch mi nema zkade tahat to som uz utesnil aj prirubu karburatora som dal na tesnenia aj tmel

Upravené 1 krát. Naposledy upravil papuciak (05.04.2012 11:29)


05.04.2012 11:29

Re: JAwa 250 559 lkarburator

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

no tahat moze aj okolo klukovky cez guferko, pozri ci ti tam neslzi zmes benzinu a oleja niekde... neviem presne ako ten motor vyzera, mal som len pioniera z tejto "celade" ale princip je podobny.


05.04.2012 13:01

Re: JAwa 250 559 lkarburator

papuciak
 Edvenčr 

Ikona

nie niee to su nove gufera v celom motore to velmo tade nie


05.04.2012 14:43

Re: JAwa 250 559 lkarburator

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

mozno prave preto, ze su nove... mozno su zle nalozene, alebo nespravne zvolene a uz ich podfuklo...

Bez vzduchu otacky nebudu....


05.04.2012 16:38

Re: JAwa 250 559 lkarburator

papuciak
 Edvenčr 

Ikona

100% su dobre zalozene pochybujem že to ma daco spoločne z guferami to by sa ukazalo ze by motor isiel inak ale on taha dobre bezprloblemou len to ze ta triska musi byt na pol otačky aby isliek dobre skusim od kamarata zobrat karburator taky aky ma byt ze co to povie


05.04.2012 17:31

Re: JAwa 250 559 lkarburator

cota
 Veteránista 

Ikona

Citaj sviecku! Na sviecke hned vidis aku mas zmes.

















05.04.2012 19:34

Re: JAwa 250 559 lkarburator

papuciak
 Edvenčr 

Ikona

farba sviečky je ukažkova


11.04.2012 17:29

Re: JAwa 250 559 lkarburator

kutri
 Turista 

Ikona

Ak všetko tesní ako má, problém bude asi karbec. Odporúčam ho komplet rozobrať vyčistiť a skontrolovať trisky. Hlavná- to je tá zospodu by mala byť 92-93 a volnobežná- mosadzná zboku 55. Ak aj čísla sedia, prepchaj ich príslušným kalibrom. Často ich nestračí len umyť a vyfúkať. Keďže musíš mať vzduch otvorený len na pol otáčky, ako píšeš, motor z nejakého dôvodu dostáva málo paliva. Vo všeobecnosti je známe, že čím menej paliva, tým vyššie otáčky. Môžeš si to všimnúť, keď ti dochádza benzín- otáčky sa na krátku chvílu zvýšia. Preto nemôžeš znížiť volnobeh šrobom na štelovanie volnobehu ale len regulovaním vzduchu.
Karbec by mal mať číslo 2926- 26 je šírka dyfuzora. Zmeráš ju v časti, kde sa karbec uchytáva k motoru.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kutri (11.04.2012 17:31)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.