Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3532 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28549
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17004)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11545)

Skusenosti s Dynojet - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSkusenosti s Dynojet - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Karburátor.

07.10.2011 12:36

Skusenosti s Dynojet

jocki2
 Kávičkár 

Ikona

Zdravim. Ma niekdo skusenosti zo sadou trysiek Dynojet? Oplati sa mi to dat na GS500? Cital som ze to celkom zlepsi priebeh krutaku tak ake mate skusenosti? Dik


07.10.2011 14:09

Re: Skusenosti s Dynojet

KoZmO
 Geriatrik 

tak urcite ti to pomoze ale rozdeluje sa podla tipu
Stage 1 : navržen pro motocykly bez závodních
úprav motoru, které používají air- boxový filtr,
mají sériové nebo jiné otevřené výfukové
koncovky nebo kompletní výfukové systémy.
Tyto kity jsou plně nastavitelné jak na originální,
tak i vysoce propustné vzduchové filtry (např.
filtry K&N) , sériové nebo otevřené výfuky. Jsou
navrženy na vylepšení celého průběhu výkonové
křivky, vylepšení akcelerace a na vyhlazení
výkonostních propadů, které jsou u mnoha
motocyklů už v sérii přímo od výrobce (většinou
v oblasti 5000 - 6000 otáček). Doporučují se po
montáži otevřeného výfuku nebo koncovky, kdy
optimalizují přísun paliva a bohatost palivové
směsi v celém průběhu. Tyto kity přinášejí ve
většině případů nárůst cca 5% v celém průběhu
výkonu motocyklu bez výrazného zvýšení
spotřeby.
Stage 2 : Karburátorové kity Stage 2 jsou
navrženy pro ty motocykly, u kterých se buď
nedá použít air- boxový filtr nebo kde úprava
air- boxu motocyklu přinese výrazný nárůst
výkonu motocyklu. Při použití tohoto kitu je ve
většině případů dosaženo až 8% nárůstu výkonu
bez výrazného zvýšení spotřeby motocyklu.
Stage 3 : tyto kity se používají, pokud je
motocykl osazen přímými vzduchovými filtry a
air- box se ruší. Protože přímé filtry dodají
motocyklu mnohem více vzduchu než filtr
umístěný v air- boxu, používají se větší hlavní
trysky a je tedy nutné počítat s vyšší spotřebou
(většinou o 1- 1, 5 litru na 100 km). V porovnání
se stage 1 a 2 zlepšují tyto kity hlavně výkon ve
vyšších otáčkách - a to o 10- 15%. Nejsou
vyvinuty pro všechny motocykly, ale pouze na
ty, u kterých nárůst výkonu ve vysokých
otáčkách není na úkor velké ztráty výkonu a
akcelerace v nižších otáčkách. Při této úpravě
doporučujeme použít přímé filtry výrobce K&N
(nejsou součástí balení).
Stage 7 : tyto kity jsou určené jen pro závodní
motocykly nebo pro speciální aplikace. S
výjimkou Dynojet kitů Stage 7 pro motocykly
Harley Davidson a Yamaha V- Max jsou určeny
jen pro motocykly používané pouze na
závodních okruzích, protože zlepšují výkon jen
ve vyšších otáčkách (oblast do cca 6000 -8000
otáček je pro běžné účely na silnici téměř
nepoužitelná - motocykl zabírá až ve vyšších
otáčkách!)
Pro motocykly Harley Davidson jsou v nabídce
firmy Dynojet karburátorové kity Thunderslide,
které obsahují i jiné šoupátko karburátoru pro
ještě vyšší nárůst výkonu a lepší akceleraci.


08.10.2011 12:23

Re: Skusenosti s Dynojet

JRewuing
 Jogurťák 

Ikona

Ja som mal na Kawasaki ZX-9R Ninja rocnik 2003 zaveseny DynoJet stage2 a ta mala ine tlaky,no pri GS500 si nie som celkom isty,ci to stoji za tie prachy.To je moj nazor


08.10.2011 13:03

Re: Skusenosti s Dynojet

necakaj zazraky ako z teleshopingu..
ja by som do toho neinvestoval a neviem vobec ci by som to montoval aj keby som to dostal zadarmo


08.10.2011 17:00

Re: Skusenosti s Dynojet

jocki2
 Kávičkár 

Ikona

V podstate mete pravdu ale clovek sa vzdy radsej opyta. Uz som to cital aj inde kde to chceli tiez riesit na gsko a odpovede boli podobne tak dik ostavam pri origo :-)


08.10.2011 20:11

Re: Skusenosti s Dynojet

dando
 Bahniak 

ked si otvoril vyfuk alebo sanie alebo oboje tak je dynojet nutnostou aby si upravil krivku paliva a nemal chudobnu zmes a nezadrel masinu.


09.10.2011 4:18

Re: Skusenosti s Dynojet

jocki2
 Kávičkár 

Ikona

nie to by som riesil az by som mal dyno.


09.10.2011 9:56

Re: Skusenosti s Dynojet

barlac
 Jogurťák 

ak chces mat pozadovany ucinok dynojetu,tak je potrebne motorku nabrzdit..to znamena mat brzdu a ta nieje v kazdej dielni..
inak to mat dobre nebudes


09.10.2011 9:59

Re: Skusenosti s Dynojet

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Čo to je nabrzdiť ?
Skusmo to nejde ?


09.10.2011 12:32

Re: Skusenosti s Dynojet

dando
 Bahniak 

dynojet kit NEPOTREBUJE IST NA BRZDU, ale je to vhodne lebo treba este jemne doladit zmes srobom zmesi. da sa to ale zmaknut za jednu jazdu. Dunojet kity su robene pre konkretne masiny s konkretnymi upravami preto potrebuju len jemne doladenie lebo tie hlavne hodnoty su pevne dane.


09.10.2011 12:44

Re: Skusenosti s Dynojet

brazel
 Kávičkár 

Ikona

dando " lebo tie hlavne hodnoty su pevne dane " .

Ktoré ?

Alebo si kúpi človek Dynojet (čo sú vlastne predražené trysky) , alebo súpravu trysiek a skúša .

Alebo aj toto a môže sa hrajkať (nemusí to byť z Louis-a) : www.louis.de/_40b4f23489ed3fd6941c92e6c5ae85db3b...

Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (09.10.2011 12:50)


09.10.2011 13:05

Re: Skusenosti s Dynojet

barlac
 Jogurťák 

skusmo to bude trvat tolko,ze ta to najskor prestane bavit >:-)
vykonostna krivka a jej odchylku aj nepatrnu ,co by si asi tazko tym tvojim skusko zistil,ti brzda na grafe ukaze hned.vyhodnoti ti okrem ineho ,bohatost zmesy a cely priebeh otacok od o az po max.
kazdy prepad a narast vykonu ti presne zaznamena a uz vies, ako sa mas zariadit.
ale bacha!!!!-my na kokotrajde mame manika co toto ,dokaze urobit za jednu jazdu >:-) >:-)
nechapem ,preco vsetci chodia na tak drahe zariadenia,ked my tu mame odbornika co sa odvezie len raz a donesie vam vyladenu masinu :-D :-D :-D


09.10.2011 13:11

Re: Skusenosti s Dynojet

brazel
 Kávičkár 

Ikona

jocki2 , mal by si tam mať karburátory Mikuni BSR34 , možeš sa baviť .

barlac , pri ladení bude 32°C , relatívna vlhosť vzduchu trebárs 50% , vyladiš , tešíš sa , na druhý deň spŕchne , teplota klesne na 18°C , vlhkosť vystúpi na 90% a ... si v péčku >:-) :-D :-D :-D


09.10.2011 13:18

Re: Skusenosti s Dynojet

barlac
 Jogurťák 

no nemyslim si ze az v takom pecku,je to bezn prax..staci ist do inej nadmorskej vysky,to si nenapisal >:-)
ano je to samozrejme vela veci,ktore ti to narusia,ale ladit to len tak ,ze si dam jednu jazdu >:-) :-D
4takt na toto nieje tak prehnane haklivy ako 2takt,tak ani by som to tak smutne nevidel 8-)


09.10.2011 13:50

Re: Skusenosti s Dynojet

brazel
 Kávičkár 

Ikona

No v tej rýchlosti som veru nadmorskú výšku nespomenul :-( >:-) , ale to majú aj motorové píly a krovinorezy v návode , že nad 700m nad morom treba pridať vzduchu , aby motor nelapal po dychu .

V péčku úplne nie si , lebo si to nastavenie zapíšeš do múdreho zošita (dnes už hádam do "noutbúku") a keď sa niekedy zase ocitneš v rovnakých , alebo aspoň približne rovnakých podmienkach , tak si to tam vyčítaš a ako keby si vyhral .
O päť minút už fajčíš a piješ kávu ... :-D


09.10.2011 15:45

Re: Skusenosti s Dynojet

dando
 Bahniak 

brazel> to jaku blbost si zalozil ? "suprava predrazenych trisiek" ? asi tazko lebo trisky su na tom kite menej nakladne. najviac sa plati za ihlu. Trisky mozes dat aj z babety ked budes mat tu spravnu ihlu. si pozri najprv co je sucastou kitu a potom trep I-GRR

a presne dane hodnoty su nadmorska vyska, stage /podla toho ci mas otvoreny vyfuk alebo sanie alebo oboje/, slow jet, pilot jet, main jet a ihla.


09.10.2011 16:00

Re: Skusenosti s Dynojet

brazel
 Kávičkár 

Ikona

dando , mrkni si to , ak chceš :
www.mikuni-topham.de/ENGLISHSITE/Manuals...

Tak si kúpi ešte dve ihly po 15,- Euro a čo ?

A je mi známe , že dobrí borci si , v časoch nedostatku , ihly robili aj sami (prípadne prispôsobovali) .


09.10.2011 17:49

Re: Skusenosti s Dynojet

dando
 Bahniak 

vidim ze tebe netreba nic vysvetlovat a mas vlastnu pravdu. trisky robia volnobeh a WOT ale vsetko okrem toho robi ihla. ty si rucne nenastavis poriadne ani ten volnobeh a WOT ako si chces rucne naladit tu celu krivku okolo? vies si vyrabat vlastne ihly? naco myslis ze je lambda sonda?


09.10.2011 18:01

Re: Skusenosti s Dynojet

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Joj môj radostný , nie všetky moto majú lambda sondu ... , načo by bola pri karburátore ??? :-O
[dobre] [dobre] [dobre] :-D :-D :-D


09.10.2011 18:12

Re: Skusenosti s Dynojet

jocki2
 Kávičkár 

Ikona

fúú! ale ste sa rozjeli :-O ale nevadi aspon tu padli aj ine moznosti ako dyno ale ajtak som si myslel ze skor napise niekdo kdo tuto srandu mal nahodenu na konkretnej gske a povie mi ano je to good alebo mi povie je to pico...a viem ze by sa dalo vselijako carovat aj s tymi ihlami ale komu sa stym chce srat a chodit na brzdy ked teoreticky dyno je odladene na dane moto


09.10.2011 22:10

Re: Skusenosti s Dynojet

dando
 Bahniak 

brazel> ako myslis ze zistis zmes na tom karburatore aby si ho mohol nastavit? vonou ? tahom? svieckou?

jocki> mal som stage 3 kit na drz-400E. lepsi spodok, lepsi vrch a skorsi nastup vykonu po pridani. stacilo len doladit srob zmesi. pre istotu som bol na brzde ale nebolo ani treba.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (09.10.2011 22:13)


19.10.2011 18:49

Re: Skusenosti s Dynojet

Máme doma 4 mašiny dve sú striekačka a dve sú karbec. Všetky maju otvorené výfuky aj sanie KN. Karburátorové verzie mám pretryskované Dynojetom a v striekačkach máme Power commander a Fuel processor Cobra FI 2000.
Hľadal som doteraz v počítači,ale nenašiel som už to,čo som Vám sem chcel dať. Bola to moja
písomná komunikácia s výrobcom Dynojetu,ktorú som viedol pred tým ,než som použil dynojet.
V krátkosti..skončilo to asi tak,že som im popísal svoj zámer a poslal som im Typ svojej motorky,katalogové číslo KN filtra a výfuku VH,ktorý chcem použiť. Potom som ešte uviedol v akej nadmorskej výške "prevažne jazdím".
Na základe tohto mi napísali katalogové číslo potrebneho Dynojetu a zadali aj Stage.
Montáž bola velmi jednoduchá a cena myslím do 100 eur. Na žiadnej motorovej brzde som s tým nebol a ani isť netreba pokial motorka šlape,nestriela,nedusí ju a pod...
Všetko je ok,na Wildstare mám už 85 tis km, spotreba cca 4,3-5 l. Ide ako hodinky.

Iné je to pri vstrekovaní s Power Comanderom,kde je treba nastavviť prislušnú mapu a pokial tam nieje,tak ju tam nahrať a potom v každom prípade ešte tú motorovú brzdu( skontrolovať krivky)
Fuel processor Cobra sa zas nastavuje myslím,že trojmiestny kod,ktorý prislucha k danej motorke a výfuku Cobra. Taktiež netreba ďalej s tým nič robiť.

Na záver. Bývam v nadmorskej výške cca 250m. Najvyšie kde som zatial s motorkou bol, bola na Biokove Svaty Jure 1760 m,ale nič zvláštne som nespozoroval. Mašina išla rovnako dobre ako kdekolkvek inde.

Môj názor na Dynojet,Power comander a Cobra FI 2000- Jednoznačne ANO ! (pri otvorení sania a výfuku)


19.10.2011 19:12

Re: Skusenosti s Dynojet

dando
 Bahniak 

"Na žiadnej motorovej brzde som s tým nebol a ani isť netreba pokial motorka šlape,nestriela,nedusí ju a pod..."

tak naco si si ten kit kupoval ked ti je jedno ze nemas vyladenu zmes a tym stracas vykon???


1. KAZDY karburator treba jemne vyladit srobom zmesi a vyskou ihly a je jedno ci ma alebo nema dynojet kit. da sa to aj podla farby sviecky.

2. nepotrebujes komunikovat s predajcom aby si vedel aky kit si mas kupit. na stranke maju presny vyber stageov podla typu masiny a podla otvorenia sania a vyfuku. Takisto v kazdom kite mas tabulku podla ktorej davas rozne velke trisky a davas ihlu na urcitu poziciu podla nadmorskej vysky.


19.10.2011 19:16

Re: Skusenosti s Dynojet

podla mna do gs 500 by som to nedaval pri 40 konikoch tam 4 ci mas ci nie


19.10.2011 19:23

Re: Skusenosti s Dynojet

tak naco si si ten kit kupoval ked ti je jedno ze nemas vyladenu zmes a tym stracas vykon???
Motorka má vyšší výkon, nepotreboval som nič nastavovať.


2. nepotrebujes komunikovat s predajcom aby si vedel aky kit si mas kupit. na stranke maju presny vyber stageov podla typu masiny a podla otvorenia sania a vyfuku. Takisto v kazdom kite mas tabulku podla ktorej davas rozne velke trisky a davas ihlu na urcitu poziciu podla nadmorskej vysky

To je síce pravda,že tam niečo o tom píšu,alenikto tam nekonkretizuje o aký typ výfuku sa jedná(vyrobca,dlžka,priemer,atd...) ani tam nikto nekonkretizuje typ a velkosť filtra.Tak som chcel mať istotu a dovolil som si osloviť toho najkompetentnejšieho (výrobcu) ak sa teda nenahneváš... :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kotol (19.10.2011 19:26)


19.10.2011 19:34

Re: Skusenosti s Dynojet

Tu som sa chcel objednať na motorovú brzdu po montáži Dynojetu:
www.elperformance.sk/

Chlapík mi povedal to iste: "Nemám Ti s tým čo spraviť" Príď ked budeš mať problém.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kotol (19.10.2011 19:34)


19.10.2011 23:42

Re: Skusenosti s Dynojet

dando
 Bahniak 

chlapik sa ti s tym nechcel jeb...

kazdy by ti to prebehol cez meranie zmesi. ty si asi nikdy neskusal doladovat zmes. na dvojvalcoch je to ale strasna piplacka tak sa to rovno dava na meranie.


20.10.2011 8:16

Re: Skusenosti s Dynojet

Dando:
Nemyslím,že by sa to chlapovi nechcelo robiť,alebo že by bol tak bohatý aby si mohol dovoliť posielať ľudí preč. Bol som tam následne aj s Powercommanderom na XV 1900 a s tým sa hral celkom slušnú dobu.
Čo sa týka nastavovania a dolaďovania zmesy na dvojválcoch, tak vôbec neviem aká strašná piplačka to musí byť...hlavne teda čo sa týka Yamaha Wildstar,ktorá má len jeden karburátor na oba válce.
Skús mi to trochu vysvetliť,že čo také piplavé tam je.
Ďakujem.


20.10.2011 8:42

Re: Skusenosti s Dynojet

dando
 Bahniak 

no keby sa to chalanovi chelo robit tak by ti to spravil.
myslel som ze mas dva karbece preto piplacka ale ked mas jeden tak to nie je tak zle.

prebehnut meranim zmesi by mal prejst kazdy kto si nevie spravit jemne doladenie zmesi sam.

darmo mas napisane na tom kite ze na kolko otacok mas dat srob zmesi, ked napr na mojich dvoch motorkach staci na zmenu spravania motora 1/16-1/8 otacky srobu zmesi. na tom kite pisu ze dve otacky a ked som si to doladil na pocitovo najlepsi vykon mal som ho na 1,5 otacky a nejake drobne. KAZDY MOTOR POTREBUJE INU ZMES PODLA JEHO OPOTREBENIA, nastavenia ventilov a pod.


20.10.2011 9:25

Re: Skusenosti s Dynojet

pocitovo najlepší výkon je čo???
myslíš podla sluchu?

Ja som mal v návode asi toto:
5. Locate the Fuel Mixture Screw (Fig. B). Carefully turn mixture screw clockwise until lightly seated,
then back out 3-1/2 turns.

Tak som to aj urobil a nemám žiadny problém.

Upravené 3 krát. Naposledy upravil Kotol (20.10.2011 9:34)


20.10.2011 20:08

Re: Skusenosti s Dynojet

dando
 Bahniak 

pozri farbu sviecok, pocitovo najvykonnejsia je jemne chudobna zmes, sviecky musia mat tehlovo cervenu farbu. skus troska tocit tym srobom a uvidis.


21.10.2011 8:24

Re: Skusenosti s Dynojet

Ja mám takú farbu sviečok ,tak prečo to mám robiť?


21.10.2011 13:47

Re: Skusenosti s Dynojet

dando
 Bahniak 

vyskusaj!

ja mam radsej trocha chudobnejsiu zmes pre jej lepsiu reakciu na plyn.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.