Anketa:
Urobiť alebo neurobiť výbrus?-jawa 350/632 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuUrobiť alebo neurobiť výbrus?-jawa 350/632 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokUrobiť alebo neurobiť výbrus?-jawa 350/632
Nazdar Páni. Mám jawku 350/632 na tacháči má 28000, ale zdá sa mi, že už akosi slabo ťahá a nad 120 km/h nedá ani za nič. Neviem čím to je, ale nad 4000 otáčok to nechce ísť a to som čítal, že niektorým to dá aj 6500 otáčok. Čím dlhšie idem tým menej vládze, tak mi prosím poraďte či by tomu pomohol výbrus ak hej, tak kde to robia za lacnejšie , lebo u nás to stojí 1850 Sk komplet aj s piastmi a čapmi, ale si myslím, že to robia niekde na Slovensku určite lacnejšie. Dík za všetky odpovede. Jawám zdar. |
Re: Urobiť alebo neurobiť výbrus?-jawa 350/632
Skus si najprv nastavit karburator a predzapal... |
Re: Urobiť alebo neurobiť výbrus?-jawa 350/632
1850,- za vybrus a piesty sa ti zda vela??? |
Re: Urobiť alebo neurobiť výbrus?-jawa 350/632
Ak si myslis ze uz ma lepsie casy za sebou zmeraj kompresiu, a budes vediet na com si. Ale aj tak by som najprv skusil zapalovanie, karbec,vyfuky. |
Re: Urobiť alebo neurobiť výbrus?-jawa 350/632
Zdar, no ja som dal robit teraz vybrus na 638 a ma vysiel na 2400 komplet sada a robil som to v KE,takze myslim, ze za lacnejsie ako 1850 to nespravis , cena zalezi od toho ktory vybrus robis ale skus si najprv nastavit to zapalovanie a karburator, jazde zdar |
Re: Urobiť alebo neurobiť výbrus?-jawa 350/632
bublifuk Neregistrovaný |
Výfuky som čistil nedávno, ihla na 2. záreze zvrchu, šrób bohatosti zmesi na trištvrte otáčky a predstih mám také 3 mm tak si myslím, že toto je všetko v poriadku. Bratranec mal 368 a dala mu aj 140 km/h, tak neviem. Ale stále mám pocit akoby mala strašne malú zotrvačnosť, ale keď ju dám na stojan tak kolesá sa točia normálne. A ako sa dá zmerať kompresia? Určite nie doma v garáži a keď tak, tak aké by mala mať hodnoty. Dík |
Re: Urobiť alebo neurobiť výbrus?-jawa 350/632
model 368 nepoznám - jawa taky nerobila. ak si myslel 638 , tak tá ma papierovo 27 koní , zatiaľ čo 632 len 22koní. väčšinou sa valce na 350-tky dávajú na výbrus po cca 20000 km , teda v našich končinách . videl som ale aj valce po 80 000 km. záleží od majiteľa - ako sa stará a čo do toho dáva . kompresiu by ti mali zmerať v bársktorom servise ( aj auto ) slúži na to tlakomer so spätným ventilom. na 632 -ke by si mal namerať 9 atmosfér a viac . ale keĎže spomínaš , že ti vädne po dlhšej jazde , skontroluj pre začiatok tesnenie pod hlavou . U starších modelov , kde je hlava chytaná len 3-mi štiftami , to ľúbi podfukovať . letmýím pohľadom na rebro hlavy zospodu zbadáš , či sú zaolejované , alebo nie . ak sú - skús pre začiatok vymeniť tesnenia pod hlavou , a ak to nepomôže daj premerať valce a piesty . |
Re: Urobiť alebo neurobiť výbrus?-jawa 350/632
Áno myslel som presne 638. Dík za tie tesnenia pod hlavou, aj som si myslel, že to môže byť tam problém. Presne som sa to chcel spýtať, či náhodou nebude preto strácať výkon. Ten olej tam mám stále. Zhruba po dvesto kilometroch je priestor medzi úchytom motora vpredu pod valcami zas...tý od oleja, aj keď som to predtým vyčistil. Skúšal som tam priložiť papier a pridať, či ho bude odfukovať, ale nič. Ten tlak bude asi len málo patrný. Aj tak dík. Pýtal som sa presne v Likavke, pozeral som na nete, kde všade robia výbrusy. A videl som aj niečo akolo 1300 Sk. |
Re: Urobiť alebo neurobiť výbrus?-jawa 350/632
vybrus je potrebny,ked sa zmeni rozmer valca nad hranicu opotrebenia.Takze demontovat a premerat! Jawka ma liatinove kruzky,a tie sa deru rychlejsie ako valce,tekze velakrat pomoze len ich vymena/v pripade ze su valce ok/.Ale v prvom rade vycisti /dekarbonizuj/ vyfuky ale aj vyfukove kanaly vo valci som uz zazil takmer zapchate karbonom |
Re: Urobiť alebo neurobiť výbrus?-jawa 350/632
no ja byt tebou taq nehladam najlacnejsi vybrus.. lebo ti ho mozu odflaknut a potom mozu byt but volne velmi piesty alebo zadrhavat.. odkontrolovat tesnenia... pripadne vymenit.. a samozrejme karbik a predzapal..predzapal je najcastejsia vada pri strate vykonu... osobne som vlastnil 639 ku 1990 a ked som rubal po dialnici taq ale maximalne aerodinamicky som si lahool a siel som 152 kmh... ale to ti je nachuja jazdit na jawke rychlejsie ako 120-130 lebo je to nepohodlne a setko ruci okolo teba... proste nema to nic s vychutnavacou jazdou... |