Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3613 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28584
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17019)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11565)

Fungovanie automatického sytiča - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuFungovanie automatického sytiča - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Karburátor, Elektrika.

25.07.2010 19:11

Fungovanie automatického sytiča

Iron
 Edvenčr 

Ikona

Zdravím Vás motokamoši.Prosím niekoho o radu,ako má vlastne fungovať automatický elektrický sytič na karburátoroch skútra.Ako som videl na viacerých skútroch je vzhľadovo taký istý-taký plastový valček s dvomi káblami,prikrútený dvomi šrubkami.Riešim totiž teraz kámošovi skútra 2t-50ccm a nechce štartovať studený.Inak teplý štartuje bezproblémovo aj ide dobre.Chcem len vedieť čo sa z tým sytičom deje ak je kľúč v zapaľovaní vypnutý,potom keď sa kľúč zapne.A čo ten sytič vlastne riadi,nejaké teplotné čidlo?Lebo ako som skúšal na prívodných kábloch k sytiču majú obidva v sebe mínus(kostru),aj keď je zapaľovanie vypnuté aj zapnuté.Nemal by jeden z nich po zapnutí kľúča mať v sebe +?A ako zistím,či je vadný ten sytič?Ak som ho pripojil priamo na 12V baterku,vôbec nič sa s ním nedialo.
Ďakujem za Vaše príspevky.


25.07.2010 19:51

Re: Fungovanie automatického sytiča

[clanok Moto poradňa: sytic na Burgmana ]

tuto som to popisoval


25.07.2010 20:34

Re: Fungovanie automatického sytiča

Iron
 Edvenčr 

Ikona

O.K. ten článok som už čítal,len som si myslel,že na Burgmane je ten sytič iný.Ak sú tie sytiče funkčne rovnaké,tak ako píšeš mal by byť sytič pri vypnutom kľúči zapaľovania vždy otvorený a až po zapnutí kľúča má doňho prúdiť 12V,ktoré ho majú postupne privierať,hej?
Lebo mal som ten sytič vonku a piestik bol úplne vonku,čiže ten sytič neotvára a keď som ho pripojil na + a - 12V tak sa tiež nič nedialo.A zaujímavé je prečo na oboch prívodných kábloch sytiča som nameral mínusy.


26.07.2010 20:23

Re: Fungovanie automatického sytiča

tak daj sem nejake foto..mozno sa pohneme dalej....


26.07.2010 22:37

Re: Fungovanie automatického sytiča

karol1
 Bahniak 

Ikona

na sytič nejde šťava cez spínačku , ale priamo zo statora. čiže začne zavierať , až keď sa motor roztočí.
keď ho vyberieš a po pripojení na 12V sa s ním nič nedeje , pozor pohyb je vééééľmi pomalý, tak je fčudu.


27.07.2010 21:08

Re: Fungovanie automatického sytiča

Iron
 Edvenčr 

Ikona

Vďaka za Vaše poznatky.Premerám to ešte raz,čo a ako,pred a po zapnutí kľúča a aj po naštartovaní.


06.08.2010 10:27

Re: Fungovanie automatického sytiča

Zaxem22
 Skútrista 

Ikona

Ahojte páni, aj mne to robí a bol som s tým aj v servise a povedali mi že mi to nevedia spraviť že nemajú taký sytič keďže mám dovoz čínu a že z iného scootu mi to tam nevedia dať tak sa pýtam či nepoznáte nejaký servis ktorý sa zameriava hlavne na číňanov, poprípade nejakého šikovného mechanika v okolí NZ.. :'(



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.