Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie? - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuDôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie? - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Ahojte, |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
no mňa zaujíma to isté, tak tiež čakám na reakcie |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
moja 2nasobna skusenost - netreba ale kto vie..... |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
urcite treba odvzdusnit lebo sa ti bude je.... raz pojde o par kilometrov ti zdochne tak mozno zasa pojde a dokola.To sa stalo jednemu chlapikovi a nemohli prist nato co sa stalo ze raz ide raz neide odvzdusnili ju a zatial ide vkuse Upravené 1 krát. Naposledy upravil karadic (16.07.2010 15:09) |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
kawa7 - 2 krát ti došiel a iba si dotankoval a jazdíš bez problémov resp. bez zdochýnania moto ako píše karadic? |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
nevsimol som si ziaden problen,cukanie ani nic podobne |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
každopádne zajímavé, že by to záležalo od typu moto? |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
a ako sa odvzdušňuje to priame vstrekovanie ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil rixo (16.07.2010 15:18) |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
zatial som ja otom nepocul jedine u dieselovy motoroch sa musi odvzdusnit ale u benzinovych som sa s tym este nestretol... kamosovy na aprilii tiez nie raz vysiel benzin a natankoval a bez problemov siel dale a to iste aj bratrancovy na kawe a tiez natankoval a siel dalej.... tak neviem |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
rixo - to je ďalšia otázka ktorú som chcel položiť ak by sa to potvrdilo, a teraz si ma predbehol |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Odvzdusnovat treba iba dieselove motory, benzinove nie. Osobne mi dosiel benzin a pohodicka, preto je to striekacka nie cerpadlo,pumpa atd... |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
majky - tvoj názor má už iba utvrdil v tom čo som si aj myslel a čo aj povedali viacerý, karadic neviem si vysvetlit ako to vzdniklu u tvojho kamaráta ale zrejme máš nepravdivé info |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Ak maš striekačku,musi ti benzin niečo natlačiť a to je čerpadlo.Preto aspon u mojej Hondy,ak zapnem klučik zabzuči.To znamena že tlači benzin.Ak ti dojde benzin urobiš iba to,že po zapnuti kluča nechaš dlhšie zapnuty kluč až ti prestane bzučať čerpadlo a potom len naštaruješ,to je cele.No a nove diessle,myslim že aj oni už maju pomocne tlakove čerpadla,neviem či všetky. |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
black333 Presne tak, benzinove taha dokedy nepotiahne benzin do strekov preto sa samo odzvdusni. Pricom dieselove pracuje trosku inak. Neviem ako su na tom nove diesle, dakujem za opravu |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
u nas v robote autorizovanom srvise Iveco Daily,tie novšie a nove nepotrebuju žiadne odvzdušnenie.Tiež ak robime niečo na palivovom systeme alebo vymiename foltre,proste je to už ako u benzinakov.Zapneš klučik,zabzuči čerpadlo a štartuješ.Presne ako u benzinakov,takže si myslim že nove diessle su už take iste.Pochybujem že by to dodavky mali a osobaky nie.Okrem toho v novych Ivecach je použivany Comonrail a to maju aj HDi-čka.Aspon sa mi tak zda |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Ďakujem chlapi, už som teda pokojný |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Hmmm, ja si nemôžem spomenúť ani na jednu moto, ktorá by mala PRIAME vstrekovanie |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
palciatko - teraz ked ta knad tým rozmýšlam máš pravdu, doplietol som to, ani neviem ako mi to napadlo asi som si chcel skrátiť slovo , dik za opravenie |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Hlavne že sa jedna o vstrekovanie,každy vieme vočo krači |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
No mne sa raz stalo ze mi nechcela chytit moto ked mi dosiel benzin,ale dosiel hned po nastartovani.A ked som natankoval tak uz nechcela chytit,ale problem bol v tom ze mi zahadzalo sviecky po vycisteni sla bez problemov a so zavdusnenim som sa stretol iba pri naftovych motoroch |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
black333 Co povies na pridavne aditiva do paliva na vycistenie palivoveho systemu, pomaha to alebo je to iba blbost??? Pouzivate nieco take aj servise alebo nie ??? |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
MajkyYamaha-väčšinou si to firmy kupuju same ak sa bavime o nafťakoch aj to hlavne proti zamrzaniu a s tym som mal aj ja sam dobre skusenosti.Co sa tyka benzinakov tak nie ale do motorky tankujem Shell Power 95-tku,obsahuje nejake seditiva na čistenie.Do auta som tankoval tiež ten sami benzin ale kedže Shelka neni všade a s autom jazdim viac krat tak už neriešim ak nemam možnosť po ruke mať Shelku natankujem aj inde ale do motorky väčšinou len ten konkretny benzin od Shelky.Samotne naplne neriešim.No ak to chceš skusiť,nič s tym nepokaziš a raz za čas tomu neubližiš |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
pravdepodobne žiadna moto nemá priamy vstrek. Vstrekuje sa do sacieho potrubia, po spotrebovaní benzínu sa môže trochu vzduchu dostať do tlakového potrubia, no ten sa po dotlakovaní benzínom behom pár otačok motora pri štartovaní vypustí. Dosť veľká časť motoriek má palivové čerpadlo priamo v nádrži, takže sa pri tankovaní hned naplnia benzínom. Problém so zavzdušením sa môže vyskytnúť pri takých konštrukčných usporiadaniach, ktoré umožnia aby ostal vzduch na sacej strane čerpadla. So vzduchom za čerpadlom si tlak paliva o hodnote 40 - 50 metrov vodného stlpca vačšinou poradí. Určitý vpyv má aj to či palivové vedenie je jedno alebo dvojhadicové - so spiatočkou |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
nooo motorku s priamym strekom by som rad videl...ale zrejme si myslel klasicky strek...takze neodvzdusnujes nic!!!! je tam cerpadlo o takej sile,ze keby mas upchany odvzdusnovaci otvor na nadrzi tak ti ju dokrci kym minies benzin...alebo v lepsom pripade ju neotvoris... |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
bosch ma predbehol s tym priamym vstrekovanim |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
No to ale znamená, že keď čerpadlo vytvorí v nádrži podtlak, tak ho treba ovzdušniť.Klincom. |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
bosch, nerd - palciatko ma už opravil, a ďakujem |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
aaaa fakt palciatko nas predbehol oboch :D |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
ja o jednej motorke viem čo má priame vstrekovanie |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Ja viem až o troch typoch s priamym vstrekom, ale tie zas jazdia na naftu |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
papi - to máš na mysli motorky určené pre armádu? |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
slajo, napríklad aj tie, čo používa fínska armáda, ale je ich viac, aj pre civilov. |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
nove dieselove motori sa uz neovzdusnuju a ani benzin |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
vždyť to rikam,že už ani nafta sa neodvzdušnuje |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
kua kto by to bol o Vás povedal že akí šikovní ľudia ste |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
A čo sa stane z vysokotlakým čerpadlom ak pôjde naprázno? |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
vy ste tu aboslutny idioti jasne ze to netreba odvzdusnovat.dieslaky zo starim radovim cerpadlom trebalo odvzdusnovat ale nie priame vstrekovanie ktore ma dva cerpadla.boze kde zijete . |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Sebko88 suhajko! i ked su chlapci nevedomy spravaj sa slusne Upravené 1 krát. Naposledy upravil fitko (27.12.2010 21:21) |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
sebko - tak to si potom pán keď všetko ovládaš, ospravedlňujem sa za moje nevedomosť |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
...nechajte ho, veď to bol jeho prvý príspevok....chlapec sa naučí jak sa má správať.....časom....či ? |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Sebko88: asi ti to bude divne, ale moj stary diesel mal tiez priame vstrekovanie a dva cerpadla. Vlastne vsetky stare diesely mali dva cerpadla. Upravené 1 krát. Naposledy upravil josi (27.12.2010 22:15) |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
To som teraz trepol - Tatra 111 mala totiz tri cerpadla... |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
thekneeslider.com/archives/2010/01/16/motus-motorcycles... |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
aj keď je už diskusia o všeličom... |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Len tak, zo srandy: |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Papi, aj TK 14 má vyššie nádrž ako čerpadlo |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
CB750 uz som roztlacal litroveho stroma a nebolo treba drzat starter - zapnute zapaluvanie, kopnuta 3 chytilo to - ale myslim ze je kludne mozny aj tvoj pripad - aka to bola motorka? |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
1100 Honda 4V žltá |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
mne pred pumpami raz dosla nafta. par razi som to este nastartoval no musel som tam to auto odtlacit. natankoval som a islo bez problemov |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
a co robit ked dojde baterka na striekacke-skutri? :D |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Vyriešim problém s dieselom aj otázku naraz... |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
nezabudajte na to, ze zatial ziaden motocykel na trhu nema priame vstrekovanie. |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
tak este raz a celou vetou - motorka s priamym vstrekom sice chvilku ale predsa len uz existuje - MOTUS Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (28.12.2010 11:50) |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
o tomto funkcnom prototype som nevedel, ospravedlnujem sa |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
matus pohodka ja este pred par tyzdnami tiez nie podla mna otazka casu kedy sa jeden zo svetovych vyrobcov rozhodne pre GDI riesenie a ak sa to osvedci ostatni ho budu musiet nasledovat |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
vidite? a ja som si teraz spomenul, ze minulu zimu som na zaciatku daval dole nadrz a moto bola tak dobreho stvrt roka, ked nie viac. ja somar som nadrz iba nasadil natankoval a jazdil celu sezonu bez problemov v strekovani. myslite, ze este neni neskoro ju odvzdusnit?? |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
raptor> dufam ze nie. lebo dalsia komplikacia a navyse, pri priamom vstreku aj pri benzinovych motoroch vznikaju pevne castice a zvysuje sa obsah NOx vo vyfukovych plynoch, takze su nutne dodatocne filtre a egr ventily a pre- a post-vstreky na znizovanie ich obsahu. |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
matus - co ti ja viem, motorky od svojho vzniku (rovnako ako auta lode atd atd) sa iba komplikuju, aj ked plati stare zname ze v jednoduchosti je krasa tak si nemyslim ze priamy vstrek pri motorkach = zaruka problemov |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
tak samozrejme, ze nic nie je automaticky zaruka problemov, ale vysokotlake cerpadlo je dalsia draha suciastka, ktora sa proste raz pokazi alebo opotrebuje. |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
matus - nuz a v takom pripade je dolezita cena lacnejsej nahrady alebo rovnakeho dielu bez loga vyrobcu znacky motorky |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Páni, tak moment: |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
papi - priamy vstrek u dvojtaktov je skutocne starina - bavime sa o normalnych a hlavne 4taktnych motorkach |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Ja cvok som myslel, že sa bavíme o priamom vstreku |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
raptor> co cerpadlo na LC8 990? nemas nieco zmaknute? lebo tam stoji origo nenormalne peniaze. |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Netreba odvzdusnovat. |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
matus LC8 veru neviem nikdy som v tomto smere nepatral lebo som nemal preco ale ak nieco je tak urcite o tom najdes infosku v cechach a tym padom by som siel na flare.cz |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
matus ak mas moznost zmerat tlak a mnozstvo ake dava, tak potom uz len hladat podobne. Väcsina je membranova impulzna, alebo rotacna. Ak nemas tu moznost tak +- dopasovat z nejakej inej moto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (28.12.2010 15:32) |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
chalani, s LC8 990 (efi) je este druhy problem a to, ze cerpadlo je priamo v nadrzi a co je horsie, ze to cerpadlo je vlastne zatkou nadrze |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Ved ani to externe nema na funkciu "rostlinaře" vplyv a urcite je lacnejsie, lahsie opravitelne. tak podla mna nieje co riesit. "Stastie praje pripravenym" |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
matus - GS ma cerpadlo tiez v nadrzi a je zvnutra tiez istym sposobom umiestnene na nieco co by sa dalo nazvat zatkou napriek tomu je to furt rovnake cerpadlo ako ma ten trojkovy golf |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
raptor ano aj... |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Trosku mimo temu: Netreba teda odvzdusnovat ani na aute? Mam konkretne Mitsubishi Colt benzin striekacka, cize ked mi nahodou dojde benzin,tak iba dotankujem a valim dalej? |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
na aute dost casto skoncim na sucho (Fiat Ducato) pokazeny palivomer ale staci dvakrat otocit klucikom a ide sa dalej demmoo podobne by to malo byt aj u teba |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
mikio: mas benzinove ducato? |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
mikio - predpokladam ze ducato je na naftu - jazda "do dna" ti diesel spolahlivo zabije |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
Mikio myslim ze palivomer mas v poriadku, problem je v konrktore na relatku co je v pristrojovke. |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
nerd dik za tip popozeram , raptor nedeje sa to denne tak 10x rocne maximum doliatim nafty startujem po druhom otoceni kluca netvrdim ze je to spravne Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikio (05.01.2011 14:42) |
Re: Dôjdenie benzínu = potreba ovzdušniť priame vstrekovanie?
mne na boxeri menili vramci zaruky pristrojovku a nepomohlo az jeden "domaci majster" chytil kus izolacnej pasky a spravil to za par minut.... vraj je to uplne bezna porucha pri tychto autach |