Anketa:
CDI Honda XLV 750 R nejasné označenie vývodov...prosba o pomoc - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuCDI Honda XLV 750 R nejasné označenie vývodov...prosba o pomoc - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokZnačky:
.CDI Honda XLV 750 R nejasné označenie vývodov...prosba o pomoc
img.janforman.com/CDIpopisd3ct.jpg potreboval by som vedieť,ak by niekto vedel,alebo ma doma tuto mašinku,ktorý vývod na CDI čo znamená.......viz.obrázok.....IGN1 a IGN2 predpokladám že su indučky.....ale to ostatné neviem...Prosím,poraďte.............DAKUJEM |
Re: CDI Honda XLV 750 R nejasné označenie vývodov...prosba o pomoc
CDI je od vyrobcu Schindengen MG7 CI-36 |
Re: CDI Honda XLV 750 R nejasné označenie vývodov...prosba o pomoc
Masinku mam doma, ale CDI maju ploche konektory na kratkom chvostiku. IGN1.2 su urcite indukcky. SW by mohlo byt napajanie od spinacej skrinky (ignition switch), EXT by mohla byt nabijacia cievka generatora (exciter coil), PC by mohla byt impulzna cievka (pulse coil) a E ostava uz len na kostru (vsetko bez zaruky). Najlepsie urobis, ked si na motorke prezvonis kable, alebo aspon overis podla farieb. Hned bude vsetko jasne... Upravené 2 krát. Naposledy upravil josi (17.04.2010 18:57) |
Re: CDI Honda XLV 750 R nejasné označenie vývodov...prosba o pomoc
Len teraz som zistil, ze to chces na Transalp. To je tym, ze na jeden problem otvaras tri temy. Mas smolu - tato riadiaca jednotka sa na Transalp nehodi. Je napajana nabijacou cievkou (kondenzatora) z generatora a ty potrebujes CDI napajane z baterie. Mozes pouzit aj jednokanalove CDI a indukcku s dvomi vyvodmi (ako ma Shadow). CDI co mas, mozes akurat tak ponuknut niekomu, co ma XLV 750 R (mne?). |
Re: CDI Honda XLV 750 R nejasné označenie vývodov...prosba o pomoc
no to je pravda....zistil som to ze to potrebuje nabijaciu cievku........motorka neni moja,ja len kamaratovy sa snazim dat do kopi CDI......a on mi dal tie CDI z 750-tky ze ci to nepojde.......a keby ze spravim DC-DC menic z 12 na 200-300VDC.....neni az taky problem....islo by to????tie povodne riadiacky s transalpa sa uz opravuju u jedneho znameho.......ale pochybujem ze sa mu to podari.......rozmyslal som aj o riadicke riadenu PIC procesorom.....tiez neni az taky problem spravit...ale pic som este neprogramoval ...a mam pred maturami a chcem to co najrychlejsie urobyt aby mu isla motorka...... |
Re: CDI Honda XLV 750 R nejasné označenie vývodov...prosba o pomoc
a ja by som ti ich ponukol,ale v podstate neviem ci su funkcne....... |
Re: CDI Honda XLV 750 R nejasné označenie vývodov...prosba o pomoc
Ak sú vybraté z nejakej motorky, tak to nebude žiadna sláva. Vyrábali sa pred 24 rokmi a kapacita kondenzátorov bude malá. Mne tiež odišiel na jednom CDI jeden kanál (človek by neveril, čo spraví jedna nefunkčná sviečka na valci), dal som to opraviť špecialistovi (toxi) a jeden kondenzátor bol bez kapacity, druhý na 50%. Pre istotu vymenil všetky súčiastky okrem švába. Zlaté ručičky . |
Re: CDI Honda XLV 750 R nejasné označenie vývodov...prosba o pomoc
tie kondiky to je pravda....raz som opravoval stary elektronkovy zosilnovac s roku este ked Jan Ziska videl na obe oci a bol slobodnik....:D:D ani jeden kondik nemal kapacitu viac ako 40% jeho nominalnej .....heh....A raz aj mne na simsone odisiel tyristor ,tiez bol vadny kondenzator,ale urobyl som si nahradu s novych suciastok a je to paradicka......a k tomu transalpu-ja uz len pockam kym pridu tie od toho znameho (dufam ze opravene) a malo by to ist,lebo som meral vsetko,aj snimacie cievky aj inducky a vsetko v rozsahu aky je v manualy.....cize je to v pohode.....vzdy ma lakalo si kupit Direct Ignition a neni problem pri oprave a nastavovani motora.......pichnes na notas a mas vsetky hodnoty ako na dlani.....akurat nemam 200euracov,kedze som student a este si platim pausal...benzin do auta a motorky.....tazko je to... |