Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3605 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28549
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17004)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11545)

vypadávanie zaradenej dvojky - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuvypadávanie zaradenej dvojky - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

09.02.2010 9:38

vypadávanie zaradenej dvojky

suzuki01
 Jogurťák 

Ikona

Mám motorku Honda CBR 900 RR, r.v. 97 v poslednom čase, keď som šantil, tak pri prudkom pridaní plynu na dvojke ju vyhodilo do neutrálu, ako mám túto závadu odstrániť, je to dosť stresujúce, keď sa to stane v zákrute.


09.02.2010 9:47

Re: vypadávanie zaradenej dvojky

motoexcite
 Jogurťák 

Ikona

Vymenit dvojkove kolecko,mozno aj vidlicku.Cim skor,pokial je este zima a ked pride teplo,bezstarostne sa vozis.


09.02.2010 12:05

Re: vypadávanie zaradenej dvojky

mirototh
 Skútrista 

Ikona

ahoj určite vymen vidličku bud je dost obdrana alebo je uz ohnuta a nezaradi ti ju uplne a preto ju potom vyhodi.


09.02.2010 12:57

Re: vypadávanie zaradenej dvojky

karol1
 Bahniak 

Ikona

vymeniť kolečká a vidličku je určite najspoľahlivejšie , ale ak by si uvažoval o lacnejšej variante , dá sa aj takto:
www.motoservispetra.sk/galerie/opravy%20prevodoviek...


09.02.2010 13:33

Re: vypadávanie zaradenej dvojky

motoexcite
 Jogurťák 

Ikona

karol1 Mas to odskusane? Len zarezat hrany,vlastne odbrusis aj tu tvrdu cementacnu vrstvu.
Myslim,ze to nemoze dlho vydrzat.
Rozoberat ten motor po par jazdach znovu,by sa mi veru urcite nechcelo.


09.02.2010 19:10

Re: vypadávanie zaradenej dvojky

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Skus pohladat v inzeratoch ci niekto nerozpredava buchnutu na suciastky. Ja som tak kupil celu prevodovku aj s vidlickami aj so vsetkymi kruzkami, za cenu dvoch koliesok.


09.02.2010 19:57

Re: vypadávanie zaradenej dvojky

Tibess
 Motarďák 

Ikona

aj ja som mal taký istý problém a tiež mi trebalo vymeniť vydličku a tie kolecka


09.02.2010 20:46

Re: vypadávanie zaradenej dvojky

georgie
 Edvenčr 

Ikona

Tak ako ma Karol1 na obrazku robi sa to uz roky americania tomu hovoria "undercut transmition", zavodna masina bez toho dlho nevydrzi, dava sa tam zaporny uhol na jednu aj druhu stranu aby kolecka lepsie drzali sila zaberu motoru ich pritahuje, preto nevyskocia asi 0,5 stupna. Tak ci onak motor von a rozobrat


09.02.2010 21:53

Re: vypadávanie zaradenej dvojky

karol1
 Bahniak 

Ikona

georgie , vedel som , že som vymyslel "teplú vodu " ale mňa inšpirovali iné , ako americké stroje .Undercut transmition - po slovensky vravím podkosené hrany . Napr. Suzi 250 pred 85-tym mala všetky kolečká v prevodovke takto ošetrené . Horšie sa síce vyraduje , lebo sa fakt ťahajú k sebe, ale to je myslím zanedbateľný problém .
A ak sa nemýlim , tak takéto kolečká má aj MZ250 .
V súčastnej dobe a teda už dosť dávno sa bočné zuby kovú kvôli cene a neblahým dôsledkom tohto postupu je úkos na zuboch , ktorý kolečká od seba odtláča. Čo tomu trochu zabraňuje je drsnosť na boku zubov.

motoexcite - do určitej miery je to s tým odstránením cementačnej vrstvy pravda a preto sa každého najprv pýtam , či mu len začalo vyhadzovať kvalt , alebo je to už dlho čo tak jazdí. Vzhľadom na to , že obvyklá hĺbka cementácie je 0,8-1,2mm , tak pri úbere materiálu do tejto hĺbky cementačná vrstva ostáva. O pevnosť sa aj tak stará húževnaté jadro materiálu.

A ešte jeden detail . Materiál je cementovaný z každej strany , takže na hrane zubu , či chceš alebo nie ide nasycovanie uhlíkom z 2 strán takže do väčšej hĺbky , a aj keby som odobral z čela zubu viac ako 1mm , tak stále ostane na zube kalený rámik v tvare účka.


a koniec koncov každý sa môže rozhodnúť pre nové kolečká za cca 200€
www.partsdepot.cz/index.php?fveh=3065&cat=Motorcycles...
položky "6" a "17"
, alebo pre opravu za cca 35€



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.