Anketa:
jawa 500 ohc zmena vôle ventilov - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiujawa 500 ohc zmena vôle ventilov - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokjawa 500 ohc zmena vôle ventilov
prosím o názor ,aký by malo následok jazdiť pri 100okt. benzíne z nastavením ,sanie 0,5 a výfuk 0,10 |
Re: jawa 500 ohc zmena vôle ventilov
hako: Naco chces do motora s kompresnym pomerom 1:7 lievat 100 okt. benzin? Nic neziskas, iba ak by si zvysil predstih zapalovania, ale to by mal motor zbytocne tvrdy chod. Zmensit ventilovu volu o 0,05 mm mozes (urcite si myslel sanie 0,05 nie 0,5), ak jazdis pohodovku a neprehrievas motor. V tom rachote vsak znizenu hlucnost nepostrehnes... Upravené 2 krát. Naposledy upravil josi (10.05.2009 23:30) |
Re: jawa 500 ohc zmena vôle ventilov
jasné spravil som chybu sanie 0,05,kompresiu nemám problém zmeniť ale keď dáš menšie vôle čo sa môže poškodiť?,len názor nechcem sa z nikým hádať nejde o nič... |
Re: jawa 500 ohc zmena vôle ventilov
skus sa spytat na jawamania.info (nie ze by tu niekto nevedel poradit ale tam maju tych ohc viac) |
Re: jawa 500 ohc zmena vôle ventilov
hako:ak si z noveho mesta zbenhi sa spytat pana žižku,ma servis a predajnu v novom meste ked vychadzas smerom na dialnicu po pravej strane...je to pan jazdec (byvaly pretekar)a este lepsi mechanik.... |
Re: jawa 500 ohc zmena vôle ventilov
ventilova vola je zavisla od teploty motora a spalin. Vyhrevnost 100okt benzinu nie je vyssia, ani nizsia pri povodnom kompresnom pomere. Oktanove cislo je iba vyjadrenie odolnosti benzinu voci detonacnemu spalovaniu. Jeho potencial by si vyuzil iba pri vacsom kompresnom pomere. Z toho vyplyva aj zvysenie teploty hlavy, vacsia teplota = vacsia tepelna roztaznost, ventil sa predlzuje. Ked mas nastavenu malu, resp po zahriati ziadnu ventilovu volu velmi lahko sa ti ventil podpali. Ventil ma sice pruziny, ktore ho pritlacaju do ventiloveho sedla, ale konecne utesnenie ma na starost prave tlak z expanzie horucich plynov, z coho by pri malej, resp ziadnej voli vyplyvalo aj znacne zatazenie vahadiel, vackz a vlastne celeho rozvodu. Nastav podla vyrobcu a uzivaj si krasny stroj. |