Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 4395 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26376
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15912)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10464)

Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuOstry kros sa otupil Suzuki 250 RM - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
28.04.2006 17:52

Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

senvo
 Turista 

Ikona

caute postihnuti. moja suza ostra sa na mna hneva a nechce sa jej do vyssich otacok. priveru som pozrel je OK. spodok taha ako aj pred tym, ale ked chcem skocit tak forsaz nema. moze to robit hladina v karbiku alebo vycistim vyfuk? cim zacat? dik vopred, senvo


28.04.2006 18:02

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

durko7
 Bahniak 

Ikona

vyskusaj premazat retaz a dofukat kolesa


28.04.2006 18:09

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

TRUBA
 Bahniak 

Ikona

JAZDIL SI A NARAZ SA TO STALO,CI AKO? :-O


28.04.2006 23:25

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

mawy
 Kávičkár 

Ikona

skus karbik vycistit a prefuknut trisky moze tam byt spina alebo nieco je zo zapalovanim, sviecku mas fajn? pocsti co mozes a potom daj vediet co si zistil ci sa daco zlepsilo alebo nie ;-) 8-)


29.04.2006 9:15

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

zeleno
 Bahniak 

Ikona

Mohla by byť veľmi bohatá zmes /opotrebovaný ihlový ventil, plavák/. Vyskúšaj tak, že zavrieš benzín a pri jazde by v určitom momente mala vytočiť na chvíľu max. otáčky. /kým nedôjde benzín/. Napíš, ako si kontroloval príveru, farbu sviečky po jazde, typ a ročník moto.


29.04.2006 11:19

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

senvo
 Turista 

Ikona

tie maximalne otacky robi. priveru som pozeral cez dieru na vyfuk ci nedrhne. ide lahko aj bocny dekel som zhodil, tiahlo OK. sviecka je seda az sedocierna. radil chlapik dat segerku na ihle hore. idem skusit. suzuki RM 250 P 93

norka - humor stranou, dik


29.04.2006 11:52

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

zeleno
 Bahniak 

Ikona

senvo: upresni ešte "tie maximalne otáčky robí", robí ich vždy, alebo len pri zavretom benzíne?
Prívera môže chodiť ľahko, aj tiahlo sa môže pohybovať a nemusí fungovať.
Pre istotu zober dole víčko prívery na valci a skontroluj, či sa nepovolila skrutka, na obr. označená červenou čiarou. Prípadne rukou dvíhaj tiahla a sleduj, či to fachčí.


Pozri obrázok


02.05.2006 11:22

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

senvo
 Turista 

Ikona

zeleno: do max otacok ide len tesne pred tym ako dojde benzin. inak to nerobi.


02.05.2006 13:09

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

zeleno
 Bahniak 

Ikona

Takže je bohatá zmes. Treba prekontrolovať karburátor. / hladinu, ihlový ventil. plaváky, /
Tiež pozri, či dobre zatvára sytič. Je tam také valcové šupátko, pružina, tesnenie. Niečo môže byť poškodené a aj pri dobrej hladine si môže prisávať benzín.
Ak by bol zlý ihlový ventil, alebo plavák a preplavovalo by karburátor, mal by kvapkať z prepadovej hadičky benzín pod motorku.


02.05.2006 21:23

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

senvo
 Turista 

Ikona

zeleno, ako nastelujem ten sytic. kamosovi na RM-ke sa sytic aretuje. mne hned po starte sam padne dolu. je tam napis adjust needle. co tym vlastne nastavujem? ked budem vediet princip tak to uz zvladnem. napr po zime som ju nemohol nastartovat ani za boha. pootocil som so syticom a okamzite isla. je mozne, ze sa to samo rozhasuje? vymenim to cele? kua. dik senvo


02.05.2006 22:49

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

zeleno
 Bahniak 

Ikona

senvo: sytič na kroske sa nešteluje. Tryska a vzdušník sytiča je napevno navrtaný v telese karburátora a ty páčkou otváraš, alebo zatváraš prístup k vzdušníku a tryske. Sytič je teda
zapnutý, alebo vypnutý. Prípadne blbne, ak šupátkový ventil zle zatvára. Skontroluj dosadaciu plochu šupátka a silu pružiny, čo ho tlačí.


Pozri obrázok


03.05.2006 19:54

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

TRUBA
 Bahniak 

Ikona

ZELENO-MNE SA NA YZ NA SYTICI TOCI TA VRCHNA SRUBA A NOU SA NASTAVUJE PRECHOD BENZINU PRI ZAVRETOM SYTICI-NORMALNE TOCIS DOPRAVA-ZATVARAS A DOLAVA OTVARAS,ALE KED SYTIC VYTIAHNES HORE,TAK JE TO JEDNO AKO MAS POOTOCENY-JE UPLNE HORE. (HADAM MOJMU VYKLADU BUDES ROZUMIET :-) )


03.05.2006 19:58

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

zelenovi by som navrhol zlatu motoride medailu za trpezlivost pri radach
bez srandy


03.05.2006 21:03

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

TRUBA
 Bahniak 

Ikona

HM,TO AJ JA :-) ,LEBO UZ LEN VYSOMARIT SA NIEKEDY Z TYCHTO NASICH "ODBORNYCH" OPISOV JE NA NEJAKY CESTNE (čESTNé :-))) ) UZNANIE,NIEZE ESTE DOBRE PORADIT. :-)
ZELENO -DIK ZE MAS STRPENIE. :-} :-D


04.05.2006 18:09

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

250cross
 Bahniak 

Ikona

Može pomoct aj vyprat vzduchový filter alebo vymeniť sviečku. Ja mam tiež na karburátore keihin možnosť nastaviť zmes ale zatial najlepšie výsledky som dosiahol ked som to utiahol. Ak ma niekto skusenost s tou šrobou(presnejšie či to ma byt nejak nastavené) tak sem s tým


07.05.2006 9:32

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

Atman
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Raptor:
Ja to so stúpajúcim údivom pozorujem tiež už hodne dlho.
Páči sa mi to jeho neustále vecné a trpezlivé vysvetľovanie bez irónie, humoru, je to taký motorkársky svätec >:-) Uvidíme kde sú jeho osobné hranice trpezlivosti :-))) a koľko mesiacov to ešte vydrží. Po určitom čase a x-tom opakovaní sa začne aj on písať "najprv hľadaj, potom píš" alebo na žiadosti o radu typu " dusí mi motor, čo s tým" prestane reagovať a pýtať sa na detaily.
V každom prípade dúfam že tu bude dĺĺĺho, lebo je vidieť že je naslovovzatý odborník.
Len tak ďalej Zeleno ;-)


07.05.2006 17:23

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

zeleno
 Bahniak 

Ikona

Páni. vďaka za povzbudzujúce slová. Radiť, keď som už aspoň 90% možných porúch zažil na vlastnej koži, nie je až také ťažké. A trpezlivosť som získal ako učiteľ autoškoly. Mohli by ste si to vyskúšať. :-))) :-))) :-)))


14.05.2006 18:22

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

senvo
 Turista 

Ikona

zeleno: zdravim a dik. je to nakoniec hladina. pozeral som ten graf vplyvu na bohatost zmesi ( super napad to dat do eteru) a je to uplne jasne. len by som este cel poprosit ci na to spravne nastavenie hladiny je nieaky specialny postup alebo je to len empiricka zalezitost - kombinacia pokusov a omylov. uz som to skusal nastavit a som blizko optima ale stale to nie je to co bolo.


14.05.2006 19:08

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

zeleno
 Bahniak 

Ikona

senvo: ideálne je vyrobiť spodnú vypúšťaciu maticu s nástavcom na hadičku. Nasunúť naň priehľadnú hadičku a ohnúť hore do tvaru "U". /Princíp spojených nádob./ Potom v hadičke vidíš
skutočnú výšku hladiny. Bežne sa však robí tak, že sa karburátor s demontovanou plavákovou
komorou chytí zvisle do ruky tak, aby ihlový ventil bol hore a uzatvárací pliešok sa dotkol guličky na ihlovom ventile. Na väčšine motoriek má byť vtedy plavák rovnobežne s deliacou rovinou karburátora. Pri tomto postupe musí byť plavák v 100%-tnom stave. /videl som aj také, če ledva plávali v benzíne/ Ak nie je, postupuje sa systémom pokus-omyl.


10.05.2007 15:29

Re: Ostry kros sa otupil Suzuki 250 RM

coopy01
 Bahniak 

ZELENO-MNE SA NA YZ NA SYTICI TOCI TA VRCHNA SRUBA A NOU SA NASTAVUJE PRECHOD BENZINU PRI ZAVRETOM SYTICI-NORMALNE TOCIS DOPRAVA-ZATVARAS A DOLAVA OTVARAS,ALE KED SYTIC VYTIAHNES HORE,TAK JE TO JEDNO AKO MAS POOTOCENY-JE UPLNE HORE. RE ale ake je zakladne nastavenie , skusam to zavriet alebo otvorit ale neviem najt vhodnu polohu.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.