Anketa:
Začmudenie sviečky KTM 600 LC4 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuZačmudenie sviečky KTM 600 LC4 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZačmudenie sviečky KTM 600 LC4
pri jazdení z kopca s brzdením motora mi zanesie (začmudí) sviečku, až tak, že po následnom pridaní mi sviečka vynecháva a motorka nechce ísť. Po vyčistení ide chvíľu ďalej až kým sa to nezopakuje. myslím si, že je bohatá zmes, skúsil som priškrtiť aj skrutkou aj ihlou, no stále sa to opakuje. nemôže to byť zlý predzápal? Pôvodný majiteľ to totižto rozladil. |
Re: Začmudenie sviečky KTM 600 LC4
Pravdepodobne zle zatvára sytič. Prekontroluj pružinku a tesnenie šupátka sytiča. |
Re: Začmudenie sviečky KTM 600 LC4
s tou sviečkou som to skúšal ako prvé. Tesnosť sitiča som skúšal tiež, tým že som fúkol do sitičovej trisky a skúšal som zatvárať a otvárať sitič a pri zatvorenom som neprefúkol. Karburátor mám Dellorto. Skúšal som aj znižovať hladinu. Vzduchový filter to tiež nie je. Olej to tiež nemôže byť, pretože nežerie a motor je po GO. Momentálne mám ihlu na 3-záreze z vrchu a skrutku zmesy povolenú len o 1/4 otáčky, aby motorka ako tak išla. Ale nemám to vyskúšane dole kopcom pretože prší.Stále však pri pridaní a ubratí plynu výjde z výfuku čierny dym. Takže si myslím, že to ešte nie je ono. |
Re: Začmudenie sviečky KTM 600 LC4
Z niekade si prisáva benzín mimo volnobežnej trysky. / ale skade? / Ak máš typ karburátora Dellorto PHM 38 ND, Prekontroluj ešte trysku a membrány akceleračnej pumpičky. |
Re: Začmudenie sviečky KTM 600 LC4
bohatá zmes voľnobežného systému - prečo skrutka zmesi len o 1/4 otáčky aby to ako tak išlo? Štandardné nastavenie väčšiny karbíkov je cca 2otáčky z polohy plne dotiahnutej skrutky. |
Re: Začmudenie sviečky KTM 600 LC4
karol 1 - v podstate máš v tomto pravdu. Pozrel som to šupatko a je tam vyrazené 40. Priemer šupatka je 42. Zistil som však, že môj karbec má priemer difuzora 38, ale mal by mať 40. Podľa roku výroby. Zrejme je zamenený celý karbec. Dá sa s tým úkosom niečo robiť ?, alebo by si ho vymenil celý?. Číslo zadané na šupatku je v stupňoch úkosu, alebo iná hodnota, podľa ktorej sa dá zistiť stupeň úkosu ?. Zrejme toto je dôvod prečo mám málo vzduchu a zmes sa už nedá uškrtiť. Čo Ty na to? |
Re: Začmudenie sviečky KTM 600 LC4
To isté som mal na VOR-ke - pomohol polkruhový pilník . |
Re: Začmudenie sviečky KTM 600 LC4
Zväčšil som úkos na šupatku o 0,8mm. Motorka naskočila na sytič. Na sytič som nikdy nenaštartoval. Išla nepravidelne a mal som pocit, že páli do výfuku. Volnobežné otáčky sa nedali nastaviť, keď som trochu ubral hneď skapala. Skrutku zmesi som skúšal ladiť ale čím viac som povoľoval tým horšie to bolo, dostal som sa len do 1/2 ot. Ihlu som spustil o zárez nižšie, bolo to lepšie, ale nie dobré. Trysku mám 58, skúsim dať 55 ( alebo ešte menšiu ? ) Stále keď skapala ťažko chytala.Pri prudšom pridaní a ubratí, šupa z výfuku. Výfukové ventili sú nastavené na 0,20 mm. Čo by som ešte mohol skúsiť? PORAĎTE! |
Re: Začmudenie sviečky KTM 600 LC4
Neviem či to je ešte aktuálne ale asi som to mal aj ja nie celkom také ako ty, mne zase nešla motorka vo vysokých otáčkach. Strielalala. Kúp si silnejšiu sviečku, uber predstih, ventili nastav. Ak nepomôže vymeň šupátko v karburátore spolu s štelovacou šróbou voľnobehu a ak nič tak len servis možno majú lepšie nervy. |
Re: Začmudenie sviečky KTM 600 LC4
kúpil som novú trysku, sviečku, šupatko som zbrúsil a motorka konečne ide. |