Anketa:
Nové moto videá:
Problem SV 650 S r.v.2000 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuProblem SV 650 S r.v.2000 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokZnačky:
.Problem SV 650 S r.v.2000
Zdravim vas. Potreboval by som od vas pomoc.Mam SV 650 S a koncom sezony mi haprovala batreka. Dal som ju na nabijacku a rano, ze ju nahodim. Motorka nastartovala a po urcitom case zacalo cukat nejake rele.(dal som baterku na silne baijane co bola chyba -asi bola KO).Potom som ju vypol a znova startujem -zasa pocas chodu cukala.(az sa vybila).Mne to nedalo napojil som z auta kable a sup ho na baterku. DRAPLA chvilu som ju podrzal a pridal. - skapala a uz nesla ani cez kable.Dnes som kupil novu baterku. A moto neche drapnut. Vsetky poistky v poriadku, moto pekne toci, vsetky kontrolky v poriadku ale NIC. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Velo (03.02.2009 20:27) |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
problem moze byt vo sviecke, v zanesenom karburatore, vo vode v benzine, v privodnom kabli atd atd |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Musim to rozobrat a pozret ci dava iskru...Vylucovaciu metodu treba zahajit.Motorka chytala na brnk.. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Velo elektro manual je zde...len si musis najst konkretny model...stiahnut a jedééééééééššš |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
dik uz som nasiel aj elektrosechemu |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
chybu mas vo svieckach...nepanikar...daj tam nove najlepsie sviecky BOSCH UR2CC a svety pokoj, tym ze si ju tak namahal stou baterkou a robil pokusi zo syticom si odpalil sviecky, urcite tam mas NGK CR9E alebo NGK CR9 ..rovno ich zahod do kosa a daj tam tie od bosu, zaloz tu novu bateriu ktoru este pred tym nabijes originalnou nabijackou pre bezobsluzne baterie (gelove) a motorka ti chiti na brnk |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
motorado, sviecky su len jedna z moznosti (aj ked pravdepodobna) ale nerozumiem preco mu silou mocou tlacis bosch, ved NGK su kvalitka |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Vcera sme s kamosom dumali podla schemy.Ako som vtedy pridal, tak mi odpalilo ziarovku neutralu . Je pravdepodobnost ze si to odniesol regulator napatia. . |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Raptor, ano to mas pravdu NGK su kvalitne ale moje skusenosti hovoria o opaku, NGK je velmi slaba sviecka v tom ze ked nahodou sa ti stane to ze ti motorku preplavi alebo ze motor ti bezi na bohatu zmes alebo nedajboh startujes studenu motorku v tomto obdobi a baterka je slabsia a motorka ti nechce chitit, tak tieto zakladne sviecky od NGK to proste neznesu a je po nich, uz to mam rokmi overene, kdesto ked mas motor nastaveni spravne tak vtedy ti budu drzat az do skonania...preto radim BOSCH , SPLITE FIRE alebo DENSO...bosch je velmi vdacna sviecka a naozaj vela znesie...nevravim ze je to top ale moje skusenosti su taketo, robim stym kazdi den tak som si toto dovoll napisat, dufam ze tu nevznikne zase nejaka brutalna hadka koli somarine. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
motorado nuz ja som daval NGK do vsetkych motoriek v ktorych som kedy menil sviecky (cestne endura) a nikdy som nemal najmensi problem (mozno aj preto ze menim sviecky podla toho ako je napisane v servisnej knizke a nie az ked mi skapu) Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.02.2009 20:53) |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Motorado tak odporucas Boshku? Skusim. Ved mam SV odteba |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
velo ked si to startoval s autobaterku neprcol si tie kable plus na minus? |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
ngk- je super sviecka ako kvalitou aj cenou.tie stare vypal a myslim ,ze este nieco na nich pojazdi,ak nemaju neviem kolko km za sebou. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
barlac:trochu som nepochopil ako chces sviecku vypalit ci co? skus napisat postup ako sa to robi , lebo takto si to nejak neviem vysvetlit, to co si napisal. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Podla mna si odjebal pripojením a zaštartovaním s tou autobatériou štartovacie relé.....ked som tak pozrel na tu schému ta to prvé by mohlo odísť. Sviečky, voda v karb. a podobné veci ani nepozeraj....strata času....ved tebe mašina naskočila.....inak nezávidím ti....hodnezdaru.. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Ešte ma tak napadlo ked si vravel že ti niečo cukalo tak to mohlo byť to štartovacie relé ktoré sa oprskalo( opálilo) a nejde už jednoducho zopnúť....podla mna..... |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Pozeral som na to a nedava iskru.mam aj nove sviecky...co to moze byt? |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Nehnevaj sa ale ty si to vsetko posral s tou auto baterkou.Vsak tam je take zatazenie v ampéroch z auto baterky(Najmensia autobaterka ma cca 40 Ah-motorka od 8 do 12Ah) ze ti tam na 100% volaco odpalilo.A to cukanie co si tam mal na zaciatku bo sposobene tym ze tvoja stara baterka uz nebola OK a zle drzala prud alebo to spravil len nejaky chybny kontakt. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
74jano startoval som uz par motoriek cez autobaterku a nikdy nebol ziaden problem.. samozrejme nesmie to ist na priamo ale kable prilozit na staru baterku v motorke |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
bezne moto po zime strajkuju ale je to vo vacsine chyba len v zaoxidovanych kabloch.Mam kamarata co rozobral koli tomu cely motor a chyba bola len v kablikoch.(ale to tak na okraj) |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
možno trepnem ale kontroloval si aj cievky? ci ich neodpalilo.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (16.03.2009 12:49) |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
presne ako pise misobiker, sviecky treba menit tak ako je predpisane a necakat kym ti to zacne zle startovat resp. prestane startovat |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
jj tie klasicke píšu meniť po 12tkm, iridiove by mali vydržať dlhšie (vraj) |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Ja som kecal s velmo dobrym elektrikarom a ten mi povedal ze urcite tam mohli tie ampere z autobaterky spravit nejaku neplechu.moze tam odfajcit hocjaku diodu v zapalovani a popripade aj cievku a potom uz moto ani nestekne.ale ked vy startujete moto na autobaterky normalne tak potom neviem.akurat potom tiez neviem naco sa robia baterky roznych kapacit v amperoch a preco ich vyrobcovia predpisuju pre dany model motocykla. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
74jano Sv je dvojvalec do V a ten sa s jednym valcom neroztoci preto mohla prdnut sviecka alebo inducka alebo len kablik na jednom valci... |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
no ja nevim, ale ja startujem viecero moto cez zimu s napojenou autobaterkou priamo z auta a v motorke baterku nemam(je doma v teple) a zatial ziaden problem... sak starter si zoberie len kolko potrebuje. a vyhoda silnejsiej baterky je v tom, ze ju mozes viacej zatazit. takze s nou nastartujes "vacsi" motor. preto je v aute baterka s viace Ah a vacsim startovacim prudom... a na diesloch este vacsim. tot moja skusenost. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
74jano: |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
truhliik: ...ver tomu ze sa roztoci aj s jedným valcom, ...a uplne v pohode... |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Nazdar hosi.Po dlhom patrani a merani je diagnoza takato.ODPALENE DCI!!!! |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
urcite si to neodpalil pripojenim autobaterky. jedine ze by si tam pripojil niaku 24Voltovu z V3S. ak dodrzis volty, ani vecia baterka ti nedostane do motorky vecsi prud (funguje tu totiz ohmou zakon.) Mohol si spravit chybu pri pripajani, napriklad zapnuty klucik, co pri pripajani druhej baterky mohlo sposobit iskrenie, ktore mohlo sposobit odpalenie. Ale ak som spravne cital, motorka ti vynechavala pred pripojenim autobaterie. To znamena ze CDI blblo uz pred tym. to ze nedrapla uz potom vobec, mohlo byt len postupne vyutenie uz prebiehajuceho problemu. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Ja som mal podobny problem prisiel som k motorke, ktru pos pred tym asi hodinu normalne vypol, skusil som nastartovat a nic ani tuk. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Ziadna 24V baterka ale 12V .Sak skus na svojej masine zapojit kable nastartuj masinu, a na kabloch pridaj poriadne plyn....a cakaj na reakciu... |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
sak iba vyskusaj ked funguje Ohmov zakon tak sa nemas coho bat |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Skusal som to ako prvu vec ked mi nechcela nastartovat ta moja. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Ok pak si na mna mozmo niekto spomenie ked to spravi ako ja...Potom ani sviecky pozerat nemusi |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
no ale ja som to tiez robil tak uz vela krat, startovanie autobaterkou a nic sa neodpalilo. tiez si myslim ze ti to blblo uz predtym.. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Cau Vlado, kukol som si tvoj profil a skoro mi spadla sanka Ty mas SVcku??? Uz aj ja som s motorkami postupil, dame vyjazd? ps: keby si nevedel kto ti pise: Jaro z Grinavy... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Morph (18.03.2009 15:55) |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
ak ma baterka vacsiu kapacitu je to len dobre, ide o to ze pri startovani je velky odber ktory pri nizsich kapacitach vedie k hlbokemu vybijaniu baterky co nie je dobre pre zivotnost, ak si napojil baterku z auta na baterku v motorke tak silne pochybujem ze prave to ti odpalilo CDI |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
urcite to nebolo tou autobaterkou pokial dodrzis tych 12 V.Velkost odoberaneho prudu sa ti prisposobuje podla velkosti zatazenia takze cim viac Ah tym lepsie pre teba. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Nazdar Jaro Morph jo to som bol ja na tej ciernej co ta zdravil..... jasne dame vyjazd masina uz slape |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Osobne som to CDI Velovi robil. Bolo odpálené vyšším napätím na vstupe CDI. Spôsobili to zrejme vysokonapäťové špičky pri štartovaní po kábloch z autobatérie a prvopočiatočný prúdový nárast pri zvýšení napätia. V žiadnom prípade nebolo CDI predtým, ako pripojil autobatériu na napájanie motorky poškodené ani "predtým neblblo". Osobne nedoporučujem štartovať motorku z externej autobatérie alebo iného napájacieho zdroja. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ikcipo (18.03.2009 20:25) |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
ikcipo-neviem ci som dobre pochopil ale ked napriklad startujem v zime auto a nejde naskocit tak napojim sa na susedove samozrejme nastartovane auto .akoze tak sa to nema robit??potom taketo startovanie sice nieje spravne ale ved na sidlisku mnoho aut takto staruje a nic neodislo v elektrike |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
"Spôsobili to zrejme vysokonapäťové špičky"- baterka ma 12V, viac z nej nedostanes...(teda dostanes, ale nasobicky napetia tu spominat nebudem)..podla mna bolo posahane cdi, a pridanim baterie s velkou kapacitou a dostatocnym vykonom odpalilo cdi...Proste ked je elektrika v poriadku, kludne sa moze startovat s autobateriou, ked je nejaky problem,napr. mikroskrat, silny prud z autobaterky odpali co sa da... |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
ikcipo:pokial viem tak vysokonapatova cast je od indukcnej cievky po sviecku koli iskre.Neviem presne kolko ide do CDI ale viac ako 60V to nebude.Ked som meral cievku na XT davala cca 60 V.Skor by som povedal ze to bude prudovym narastom,zrejme bol niekde zly kontakt a vtedy ti moze odpalit CDI aj motobateria.Ved tie sa tiez robia od 4Ah do cca 10Ah a nic sa nedeje ked mas original 4Ah a vymenis za 10Ah.A co sa tyka externych napajacich zdrojov tak s tym neni ziadny problem bezne sa tym startuju motorky aj auta v servisoch. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
opicki ty musis byt silny odbornik ked vies ze "V žiadnom prípade nebolo CDI predtým, ako pripojil autobatériu na napájanie motorky poškodené" |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
Napada ma len jediny sposob preco sa to mohlo odpalit a to tym, ze si tu autobateriu odpojil ked motorka bezala. Stara alebo znicena baterka ma velky vnutorny odpor. Po nastartovani s autobateriou bol regler nastaveny na nejaku zataz a po odpojeni autobaterky si tu zataz odpojil, napatie na kratku chvilu vyletelo a odpalilo CDI. Ako keby si za normalneho stavu odpojil za behu motora baterku. Cize startovat cez kable ano pokial nieje v motorke uplne vymlatena baterka. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
raptor zase mudrujes ? podla mna sa stalo to ze sa pokazila v kazdom pripade ked viem ze mam v pecku baterku tak treba motorku zatazovat nabijackou a podobnym zapojeniami |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
master tak ten elektrikar je PAN elektrikar ( rad by som ta s nim zoznamil aby ste mohli troska pokecat o elektrtike) akurat ze ja to tu neviem doslovne odprezantovat tak ako mi to povedal on(nie som elektrikar)a myslim ze ohmovmu zakonu rozumie viac ako dobre. |
Re: Problem SV 650 S r.v.2000
hlavne ze to mas spravene. nove CDI alebo ste reparovali to stare? |