Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3990 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28584
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17019)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11565)

Problém so štítom na VFR 800 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuProblém so štítom na VFR 800 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
09.06.2006 10:49

Problém so štítom na VFR 800

yarik1
 Turista 

Ikona

Mám problém so štítom na VFR800,neviem či zvoliť turistický štít alebo nadstavovacie lomitko
/vario-tourenscheibe /kto má skúsenosti prosím poradte.


09.06.2006 13:46

Re: Problém so štítom na VFR 800

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

najdi si predajcu, ktori ti to umozni otestovat, to by bolo najlepsie, lebo vsetko zavisi od tvojej vysky. ja mam na VFR original stit a fuka mi na plecia. Ak by som si dal turisticky, mozno by mi nefukalo na plecia, ale ovela viac na prilbu. Nechcem to riskovat a preto zostavam pri povodnom stite, vsak oni vedia, preco ho tam dali taky aky tam je...


09.06.2006 13:53

Re: Problém so štítom na VFR 800

copy
 Skútrista 

Nieco podobne by som aj ja chcel na Burga. Ale 160 euro za taky kusok plastu? to si dam radsej urobit tu.

Pozri obrázok


09.06.2006 15:19

Re: Problém so štítom na VFR 800

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Vidicon: "vsak oni vedia, preco ho tam dali taky aky tam je..." - myslim, ze len kvoli dizajnu. A preto mi na na vsetkych motorkach s plexi fuka (minimalne) na prilbu a preto sa predavaju turisticke stity na vsetky motorky.


09.06.2006 17:04

Re: Problém so štítom na VFR 800

duggo
 Kávičkár 

Ikona

akoze pri originalnom stite mam tolko musiek na prilbe ako na ziadnej inej motorke ... ale ked sa zohnem tak uz tolko nie . Asi by som kupil turist , je asi krajsi ....podla mna ale ten s lomitkom bude viacej ucinny ale zasa menej krajsi hmmm ako to je pri vsetkom , ja ale menit urcite nebudem , nevadi mi to


11.06.2006 21:12

Re: Problém so štítom na VFR 800

mamaloosa
 Bahniak 

Ikona

cital som diskusiu, alebo ak chces skusenosti na VFR-OC.DE a tam chlapik hovoril ze ten turisticky dal po case zasa prec lebo od 130 vyssie sa nedali zniest tie turbulencie. Ja mam original a som spokojny , teda az na tie musky :-D . Ako alternativa tam bol racingove plexi ,take s bublinou, opticky uzsie.s tym sa dali jazdit vacsie rychlosti s mansim vetrom ale vacsim hlukom, takze vyber si. :-)


12.06.2006 17:21

Re: Problém so štítom na VFR 800

Atman
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ja som si doplnkový štít robil podľa fotky originálu, fúkalo mi tak asi na úroveň čela - je to jasne zistitelné ak za jazdu rukou prachádzaš okolo seba a pred sebou a potom som ešte dorobil aj to lomítko, posunul sa prúd vzduchu na vrch prilby, okolo 80tky občas mierne turbulencie mi pokyvujú hlavou ale pri 130ke sa ide úplne v pohode. Akurát ten dizajn :-( ako správny funkcionalista som to robil len s úmyslom vyskúšať - mi z toho trčia šróbiky a upevnenie je evidentne asymetrické, ale jazdím s tým spokojne a asi aj dlho budem. Až sa vyhecujem, asi to vyrobím ešte raz, a tentoraz si aj dám záležať. :-D


12.06.2006 19:38

Re: Problém so štítom na VFR 800

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Ludia, ja neviem - vy ako rychlo jazdite? Podla mna keby na mna fukalo az nad 130, tak som spokojny a veselo jazdim s tym turistickym.
Alebo inak sa opytam - kolko percent najazdenych kilometrov robite na dialnici?


12.06.2006 20:09

Re: Problém so štítom na VFR 800

Atman
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ja jazdim spokojne a veselo ;-) s turistickým.
Asi tak medzi 70 až 140, podľa okolností. ;-) Nechcel som sa rozpisovať, ale má to aj nevýhody, preto som vyrábal lomítko. V helme - Marushinke som mal už od 80kmh dosť silný hluk, nadával som na prilbu a raz keď som sa pri 90ke postavil uplne vzpriamene do stupačiek a dostal hlavu do úplne rovného prúdenia, zrazu stíchla a bolo len šumenie. Preto som začal byť nepokojný, špekulovať a začal som vyrábať to lomítko, hluk neodstránilo ale jazdenie je ešte komfortnejšie, tak ho nechám :-)))
Ináč, ak raz na naháča dáte plexi, odmontujete ho možno raz, preveziete sa a nahodíte ho späť naveky :-D Ten uragán od stovky hore sa na dlhšiu trasu nedá, to už nie je vozenie ale súboj s vetrom.
A muchy už chytám iba tie veľké mordy, čo vám idú vizír preraziť.
A ak je vyšší spolujazdec čo pozerá ponad mňa vyzerá ako mucholapka, zbiera to do ksichtu za oboch :-P



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.