Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2260 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28587
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17020)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11567)

Karburator mikuni 33x2 nastavenie - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKarburator mikuni 33x2 nastavenie - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Karburátor.

02.09.2008 15:23

Karburator mikuni 33x2 nastavenie

raptor660
 Štvorkolkár 

Kto poradi ako nastavit a cistit karburator mikuni 33x2 , alebo nejaku stranku o nom .Díky


31.05.2013 23:53

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

ahojte, na karburátori mikuni, nstavenie plavákov (karburátor hore nohami) nepochopil som ako mám nastaviť ten pliešok. plavák mám nastaviť rovnobežne s hranou karburátora a ten pliešok mám vyhnúť tak, že keď pustím plavák musí zostať v tej rovnobežnej polohe? ďakujem


01.06.2013 21:41

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

pecival
 Kávičkár 

Ikona

www.offmoto.com/viewtopic.php?pid=6388, mozto ti to pomoze.


01.06.2013 22:05

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

ďakujem, ten návod som pozeral ale i tak neviem ako tú hladinu nastaviť. karbec som otočil hore nohami plavák som dal na tu výšku 14,6 mm a pliešok som ohol tak aby v tej rovine plavák zostal aj bez toho že ho v tej rovine budem držať (ten pliešok som ohol max. možne ale v tej hladine to držať nebude takže neviem). všetko som zmontoval tak ako treba. Nahodil som to do moto štartujem a také zvuky ako má teraz to ste ešte nepočuli- katastrofa. Mám pocit že som to pekne pohnojil. Určite som zle nastavil hladinu plavákov, rozšteloval som si skrutku bohatosti zmesi, a kedže mám dva karburátory tak aj klapky na riadenie prietoku vzduchu su asi rozladené. Na keru mater som sa do toho púštal :-(((((( :-(((((( teraz môžem hľadať nejaký servis


02.06.2013 16:13

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

ešte otázočka, pri nastavení hladiny plavákov mám nechať segerku v ihlách (ihla v hlavnej tryske) na takom mieste ako aj bola alebo aj tú treba nastavovať zvyšovaním alebo znižovaním? Po zložení mám ešte bohatšiu zmes ako predtým. Neviem či skrutkou bohatosti ovplyvním až natoľko bohatosť zmesi,


03.06.2013 11:52

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

dando
 Bahniak 

ked mas zle nastavenu, tak ano.
tu mas graf efektivnosti roznych komponent pre vplyv na zmes pri roznom otvoreni plynu
www.jba.bc.ca/JBCycle/Resources/jet-chart.jpg


03.06.2013 18:33

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

Prikladám fotku mojej sviečky pred rozobratím karburátora, elektróda vyzerá byť normálna neviem som laik, ako končia závity je tam vidieť čiernu spáleninu plus usadeniny.
Myslíte si, že táto sviečka mala bohatú zmes?
prikladám obrázky
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok


03.06.2013 18:37

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

a aky mala problem ta motorka, preco si to nastavoval?
Ta sviecka, resp kontakty na nej vyzeraju celkom normalne. Ani biele, ani cierne....

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (03.06.2013 18:39)


03.06.2013 18:41

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

moja Suzuki GS 500e má spotrebu 5,6 litra na 100ku pri naozaj pohodovej jazde. Všade na fórach som sa dočítal o spotrebe okolo 4 litrov na 100ku. Niekedy strelilo do výfuku a som sa dočítal že je asi bohatá zmes, tak preto. Myslel som si, že podľa tej sviečky za tú čiernu usadeninu bude bohatá zmes tak som to chcel upraviť.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil MrCrow (03.06.2013 18:42)


03.06.2013 21:38

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

dando
 Bahniak 

rozhodne bohata. cela je zasrana od ciernej usadeniny. na akom zareze odspodu mas segerku na ihle?

inak to ladenie hladiny je na scooter nie na tvojho raptora. na kazdom karbeci je to inak. pozri servisny manual


04.06.2013 22:50

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

manuál som našiel tu: suzuki-dr-big-750.howto.cz/mikuniBST33.php
našiel som ešte jeden podobný pre karburátor mikuni BS40, ktorý je skoro rovnaký. Teraz ma napadlo, že tú hladinu som nastavoval podla návodu na mikuni a nie podla popisu od manuálu k moto. Ihlu a vnútro karburátora som vyčistil (bordel v tom nebol žiadny) a poskladal som to tak ako to bolo. Čiže ihla má segerku v strednom záreze a tak som ju aj nechal. V prvom rade si musím overiť hladinu na moju moto, vyskúšať to. Nemal som to asi rozoberať a nastaviť iba bohatosť zmesy pomocou tých skrutiek.
Jeden chalan si dal spraviť vôlu ventilov a nastavenie karburátora a spotreba pod 4litre, moja spotreba pri pohodovej jazde bola 5,6 litra - to bol dôvod nastavovania karburátora


05.06.2013 8:50

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

takže tá hladina na GS je 14,6 plus minus 1mm, pôvodne to bolo nastavené na strašne malu hodnotu a na hodnotu 14,6 sa to ani nedá nastaviť to ten pliešok je vyhnutý maximálne a tu hodnotu to nedosahuje. musím to overiť tými hadičkami priesvitnými ako to bolo v návode.


07.06.2013 16:04

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

minap
 Edvenčr 

Vyska hladiny je velmi dolezita. Ja som sa s tym tiez tak hral, nechtiac som nastavil vyssiu hladinu a zacali problemy. Od zvysenia spotreby, strielania do vyfuku, prehrievanie motora az po usadzovanie karbonu v spalovacom priestore a vyfukovych ventiloch. Vtedy som zrovnaval hranu plavakov podla hrany kerburatora - ved oko vidi... Az ked som to zmeral, tych 14,7 mm tam nebolo. Takze pekne zrovnat na danu vysku a uz bolo vsetko v poriadku. Pre istotu som to prekontroloval hadickou.
Nezda sa mi, ze by sa to nedalo nastavit, ako pises. Mozno to nemerias spravne. Podla navodu na offmoto (link od pecivala) posledny obrazok: Ramik zavesenia plavaku je prstom pritlacany na karburator, aby bol v normalnej polohe. Ked cely karbec otocis dolava, plavak sa pohne a otvori ihlovy ventil. Pri spatnom otoceni plavak pritlaci ihlu ventilu do sedla, cim zastavuje benzin. V tomto mieste treba merat vzdialenost 14,7 mm, popripade doladit ohnutim plieska. S plavakom sa da ist aj dalej, lebo je tam pruzina. To uz ale s nastavenim vysky hladiny nesuvisi. Kazdopadne je dobre overit si nastavenie po zmontovani pomocou priesvitnej hadicky.


07.06.2013 23:40

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

presne ako vravíš, je tam pružinka na tom ventile, ktorý púšťa benzín. Tá pružinka ma zmiatla pretože karbec som otočil dolu hlavou, jedným prstom som pritláčal konštrukciu plavákového rámu ku karburátoru a nastavoval som rovnobežnu hranicu karburátora a plaváku na hodnotu 14,7 mm- tu som nevedel či v tejto polohe sa má pliešok dotýkať jemne tej pružinky alebo tá pružinka má byť stlačená tým plieškom.

Nerozumiem však tomu, keď nastavím tú danú výšku. Ak karbec otočím do normálnej polohy plavák gravitáciou ide smerom dolu k zemi áno v tedy sa pušťa palivo. Teraz mám ten karburátor presne otočiť o 180° a ten plavák by sa mi mal sám zastaviť v tej hodnote výšky 14,7mm aby boli obe hrany (karbec-plavák) rovnobežne?
Alebo ten karbec mám dať do nolrmálnej polohy a pootočiť ho nie o 180° ale iba o trošku ako to je na tom obrázku a ten plavák sa jemne zastaví na tej polohe? (momentálne sa tam dostáva veeľmi vela benzínu, sviečky sú až mokré)


08.06.2013 12:38

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

nastaviť som hladinu nastavil, to pôvodné nastavenie bolo od danej hodnoty 14,7mm úplne niekde inde. Momentálne mám otázku ako zosynchronizovať obe klapky tou skrutkou, nejaký návod alebo to chytím do ruky a pokusim sa to nastaviť aby boli narovnako pootvorené alebo viete mi poradiť?
výšku hlavnej ihly som nemenil dúfam že to ani nebude treba meniť.


08.06.2013 23:45

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

minap
 Edvenčr 

K nastaveniu hladiny:
Ako pises, v polohe rovnobeznych hran (14,7 mm) sa ma ten pliesok jemne dotykat tej pruzinky, cize nestlacat ju. Vtedy sa ventil zatvori a benzin viac netecie. Ta pruzinka umoznuje pohyb plavaku vyssie (kvoli vybraciam a podobne) bez poskodenia ventilu alebo zmenu nastavenia vysky (ohnutiu plieska).
To si uz asi urobil spravne 8-) , takze teraz synchronizacia:
Predpokladam, ze si rozsteloval vsetko, co sa dalo :'( , tak to postupne daj do poriadku. Ved takto sa clovek uci najlepsie, ako veci funguju ;-)
Ked uz mas karbce zhodene, nastav klapky vizualne tak, aby naraz odkryvali hrany tych malych otvorov, cez ktore sa prisava benzin. Na tejto fotke to krasne vidno - presne pod klapkami su tie otvory: gs500resurrection.files.wordpress.com/2010...
Nastavuje sa to samozrejme tou skrukou medzi oskami klapiek. Potom to mozes poskladat.
Pekna ukazka nastavenia je tu: [
Video: www.youtube.com/watch?v=dYImsgp7g-Q ] , pricom mozes pouzit aj tento \\"merac\\": www.youtube.com/watch?v=_jS32or8c0U
Kazdopadne odporucam skontrolovat a porovnat stav sviecok po prejdeni par kilometrov. Samozrejme treba pouzit nove, aby si mal rovnaky zaklad pre porovnanie.


09.06.2013 12:15

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

Neskutočne pekné video ako sa nastavuje synchronizácia. Na zvuku je počuť po naštartovaní, že ide správne ale podla hladiny v hadičkách to tak nie je. Krása naozaj.
Ďakujem skúsim to len by ma zaujímalo kam napojil tie hadičky (mám pocit, že na vrchu karburátora je čierne veko- kryt a tam je taká gumenná záslepka tak asi tam sa to dáva, musím to popozerať ako to vyzerá).
Momentálne mám problém, že keď uberiem plyn dlho drží otáčky a potom klesne. To či tam je falošný vzduch neviem, ono sa to zdá že to je všetko správne namontované a že odnikial nenasáva iný vzduch ako by mal. Neviem. Nastavil som hladinu no neviem či sa vzhľadom tej hladiny nemá nastaviť aj ihla, zatiaľ som sa to nikde nedočítal. Štve ma to pomalé klesanie otáčok. Vedeli by ste mi niekto poradiť? Ďakujem


09.06.2013 13:25

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

dando
 Bahniak 

mozes mat aj zlu zmes v nizkych otackach, teda zle nastaveny srob zmesi. to sa najlepsie nastavuje s fune tune svieckou podla farby horenia zmesi, ale da sa to aj s vycistenou svieckou podla farby jej izolatora


09.06.2013 14:02

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

tú skrutku bohatosti zmesi som našiel návod, že sa to nastavuje na zohriatom motore s tým, že sa priskrutkuje na doraz a potom uvolnuje a hladá sa ten moment ked má najvyššie otáčky a tak nejak sa nastavuje aj tá druhá skrutka na druhej strane. Pôvodne to bolo nastavené na 2,25 otáčky a nechal som to tak a nič- myslíš že tá skrutka by mohla spôsobovať dlhé klesanie otáčok po ubratí plynu? (lanko sa rozhodne nezasekáva) Ďakujem


09.06.2013 19:39

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

scrolo1
 Čoprák 

Ikona

Dlhe klesanie otacok ti moze robit aj prisavanie falosneho vzduchu


09.06.2013 21:11

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

Dneska bol u mňa minap a spolu sme rozoberali karburátor, pozeral sa mi na to nastavenie hladiny plaváku a je v tej predpísanej hodnote 14,7mm (povodne bol nastavený na oveľa menšiu hodnotu). Kontrolou hadičiek (hadička pripojená na vypušťáku) sme zistili, že benzín sa zastaví presne na deliacej rovine (ľavá strana karburátora-> hladina sa zastaví asi 1mm nad deliacou rovinou). Je to správne aby sa hladina zastavila presne na deliacej rovine alebo to má byť pod či nad deliacou rovinou prípadne koľko mm? Ďakujem


10.06.2013 16:41

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

Dneska som synchronizoval karburátor (jeden škrtiaci ventil voči druhému) a myslím si že to je nastavené. Do tej skrutky, ktorou sa to nastavuje stačí jemne zaltačiť (pootočiť doľava či doprava) a rozdiel v hladinách je veľký. Takže myslím si že synchronizácia by bola. Teraz by som bol zvedavý aká zmes sa dostáva do spaľovacieho priestoru, myslím si že tá sviečka a jej izolant je čiernej farby (uvidím, zajazdím a prípadne dám ihli pohybujúcu sa v hlavnej tryske na nižšiu úroveň). Napíšem potom svoje skúsenosti a zistenia


10.06.2013 23:10

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

dando
 Bahniak 

polohu ihly menis az ked srob zmesi nestiha jemne regulovat.


11.06.2013 7:00

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

karol1
 Bahniak 

Ikona

"Alebo ten karbec mám dať do nolrmálnej polohy a pootočiť ho nie o 180° ale iba o trošku ako to je na tom obrázku a ten plavák sa jemne zastaví na tej polohe? "

presne tak.

a tie rozvody si už skontroloval , či neskočili , keď si mal vytiahnutý šponovák rozvodky?


11.06.2013 15:48

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

Rozvody som nekontroloval, keďže neviem ako ich mám skontrolovať. Nie som mechanik ale čomu tomu sa rozumiem. Na moto som jazdil a mám pocit, že je bohatá zmes. Aj za studena hneď chytí bez sytiča a pri zahriatom motore pri jazde som mal pocit pri väčšom plyne že ju dusí. Bude to skrutkou bohatosti zmesi alebo mám dať nižšie ihlu???


11.06.2013 20:31

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

minap
 Edvenčr 

Ohnutim plieskov na plavakoch si dal hladinu nizsie (ked som bol u Teba, pomylil som sa a povedal som to opacne) oproti povodnemu nastaveniu. Nachadza sa vsak na urovni deliacej roviny, co je v poriadku. Trysky si nemenil, ihly su na povodnych poziciach, skrutky bohatosti zmesi na 2,5 otacke. Klapky su zosynchronizovane [dobre] (mimochodom, bol tam velky rozdiel medzi nimi po vizualnom nastaveni?). Motor startuje dobre. Podla mna aj na plyn reaguje normalne. Kedze som sa na tej motorke neviezol, nemozem to porovnat ani posudit za jazdy.
Ked ale hovoris, ze to nie je, ako to bolo, vidim v tom dve mozne priciny:
1. nizsia hladina oproti povodnemu stavu, co ale znamena chudobnejsiu zmes - moze sa to prejavit ako: "pri jazde som mal pocit pri väčšom plyne že ju dusí" ?
2. posunute casovanie ventilov, ako spomenul karol1


11.06.2013 23:56

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

minap áno tým nastavením pliešku sa hladina znížila som si to na pc na obrázku predstavoval. Po tom čo si odišiel čo si mi nastavil klapky (keďže som nemal hadičky dostatočne dlhé na synchronizáciu tak nastavenie klapiek bolo od oka) nastavoval si aj bohatosť zmesi = tie otáčky klesali lepšie ako predtým to bolo hneď počuť. Na druhý deň som si kúpil asi 4-5metrovú hadičku, napojil podľa návodu z videa uvedeného vyššie a začal som synchronizovať. Zachovalo sa to asi tak, že aj napriek priškrteniu hadičiek mi jeden karburátor vcucol hladinu z hadičiek do seba takže i po vizuálnom nastavení škrtiacich klapiek je nutné spraviť synchronizáciu. Skrutkou som ju nastavil (naklápanie jednej voči druhej) a poviem ti že i ten najmenší ťuk do tej miniskrutky bolo na tých hladinách poriadne vidieť. Zvýšili sa mi tou synchronizáciou otáčky no to správnom nastavení klapiek som znížil voľnobeh a bol som sa previesť. Neviem či sa mi zdá ale mám pocit ako keby ju trochu dusilo keď som jej vyťal na plný plyn (keď sa rozbiehaš pomalšie tak na danú rýchlosť sa rozbehneš skôr ako keď dáš na plný plyn). Po jazde som kontroloval sviečky= sú čierne. Počkám si na nový filter vzduchový a potom znovu skontrolujem karburátor či je ok.

Inak pri jazde žiadne strieľanie do výfuku a asi ani do sania.
Tie rozvody snáď rozladené niesu- je tam reťaz, ozubené reťazové koleso a na preskočenie ozubeného kolesa by sa časovanie zmenilo razantným spôsobom si myslím. Navyše som to rozobral a nahodil späť to zariadenie napätia reťaze, a s moto som v tom čase nehýbal.
A štve ma ešte fakt ako si mi ukazoval ako mám piest od sadze :'(
Ale inak si myslím, že oki :-) nečakal som ale tá synchronizácia spravila asi najpodstatnejšiu vec na celom probléme takže mi to veľmi pomohlo. [dobre] [dobre] [dobre]


12.06.2013 19:49

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

minap
 Edvenčr 

Som rad, ze sa to zlepsilo. Pojazdi a pozri spotrebu - aj ked ta je dana aj stylom jazdy >:-)
Inac je normalne nedavat plny plyn uz od nizkych otacok, ale pridavat postupne. Niekde som to dokonca cital v navode, ze to nerobi motoru dobre.


19.07.2013 8:17

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

Tak po prejdeni asi 300km píšem hodnotenie: sviečky sú belšie ako predtým (majú tú správnu farbu-asi), vložil som do moto sport.filter K&N v tvare orig.filtra (kvôli umyvatelnosti filtra-tu mám pocit že nasáva teplý vzduch od motora (to je konštrukciou moto,to isté by bolo aj pri orig.vzduch.filtry.
Spotrebu som nameral bohužiaľ rovnakú čo ma mrzí.


19.07.2013 8:42

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

dando
 Bahniak 

spotrebu budes mat vyssiu lebo pri vecsej pripusti vzduchu potrebujes aj viac paliva. ak vymenis aj vyfuk tak spotreba ide razantne hore


19.07.2013 11:54

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

Je to zaujímavé: pri zaprášenom vzduchovom filtry je menší prietok vzduchu a spotreba je vyššia, ale aj pri novom (športovom) filtry kde je prietok vzduchu väčší je spotreba väčšia.Môj štýl jazdy je pohodový.


19.07.2013 14:05

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

dando
 Bahniak 

pri hociakom vykyve kvality zmesi klesa vykon a tym padom sa zvysuje spotreba.

pri zaprasenom filtri mas moc bohatu a pri priepustnom filtri chudobnu.

K&N potrebuje byt dokonca zapraseny v urcitej hrubke aby filtroval ako ma.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (19.07.2013 14:08)


20.07.2013 13:06

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

Ahá, no môže to byť pravda čo vravíš o tom, že by mal byť trochu viac zaprášený aby fungoval ako má. Keď som ho kupoval tak na orig. stránke K&N bolo, že netreba meniť nastavenia karburátora, že má tie isté ako orig. filter.
Nechápem ako mohol niekto dosiahnúť spotrebu na takej istej moto ako mám ja 3,5 L/100km keď ja jazdím úplne pohodovo a mám tam spotrebu cez 5,6 L/100km. Nezmenilo sa to ani po nastavení hladiny karburátora a ani novým filtrom. Asi spravím pokus a dám tam opäť starý filter čo to spraví.


20.07.2013 18:33

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

dando
 Bahniak 

pri striekacke si este co to cez lambda sondu RJ doladi v ramci moznosti ale karbec urcite potrebuje ladenie. ved garantuju o 30% vecsiu priepustnost vzduchu takze zakonite potrebujes aj viac paliva.

pozri si farbu sviecky, ta dost napovie. mas origo vyfuk?


21.07.2013 11:42

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

Výfuk je originálny, mám moto r.v.93/94, snažím sa aby na nej bolo všetko originálne pretože je na svoj vek veľmi zachovalá.
Fotky sviečky pošlem, idem ich obe odfotiť.


21.07.2013 14:03

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok


21.07.2013 15:58

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

dando
 Bahniak 

vyzeraju presne tako ako maju vyzerat. takze uz mas asi len trocha vybehnuty motor


21.07.2013 17:49

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

Motor má skutočných 30tis km, je z nemecka a majiteľa poznám bola to žena a dlho už nejazdila. Rozmýšľam, že skontrolujem vôľu ventilov, no neviem neviem


22.07.2013 10:00

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

dando
 Bahniak 

skor origo filter by pomohol, potom by sa trocha aj zacirnili sviecky a mohol by si ubrat na zmesi


18.08.2013 15:35

Re: Karburator mikuni 33x2 nastavenie

MrCrow
 Kávičkár 

Ikona

Preventívne info, športový filter sa mi asi už trošku zaprášil alebo by sa dalo povedať, už som ho zabehol. Spotreba sa mi zlepšila tak na 4,5l /100km (akurát som najazdil cca 200 km trochu rýchlejšou jazdou tak snáď nie je nižšia spotreba zapríčinená pri rýchlejšej jazde).
Popri tom som zistil, že reťaz kladie značný odpor pri odvaľovaní čo spôsobuje aj originálny sprej na reťaz (reťaz som prečistil a opäť premazal iným olejom) počas jazdy je to značne citeľný rozdiel pri správne premazanej reťazi.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.