Anketa:
Pracovna a kriticka teplota jednovalca (vzduchac vs. vodnik) - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuPracovna a kriticka teplota jednovalca (vzduchac vs. vodnik) - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPracovna a kriticka teplota jednovalca (vzduchac vs. vodnik)
Skusenejsi enduristi, uvedte ma do obrazu: |
Re: Pracovna a kriticka teplota jednovalca (vzduchac vs. vodnik)
Cross a hard enduro chladene vzduchom? Mozno tak detska 50ka a CZ samozrejme. Co sa tyka teploty ktora poskodi motor, to fakt neviem |
Re: Pracovna a kriticka teplota jednovalca (vzduchac vs. vodnik)
u vodníka sa kritická teplota pohybuje okolo 120 stupňov - aby sa zdvihol bod varu vody tak sa používajú pretlakové systémy chladenia |
Re: Pracovna a kriticka teplota jednovalca (vzduchac vs. vodnik)
Súhlasím s karol1. Vzduchom chladené motory Tatra mávajú aj teplomery na hlavách valcov ten motor sa dá vykúriť že teplomer hlavy valcov ukazuje 180-220 stupňov a furt ide. No jo chudák olej vtedy. |
Re: Pracovna a kriticka teplota jednovalca (vzduchac vs. vodnik)
Tomxx: |
Re: Pracovna a kriticka teplota jednovalca (vzduchac vs. vodnik)
tak ten vysoky rozsah teplot sa urcite netika mojho vetrikom ochladzovaneho pekačika on uz po asi 5minutach palby uplne zdochinal |
Re: Pracovna a kriticka teplota jednovalca (vzduchac vs. vodnik)
PEGASdeBOj prosim ta prestan trepat o palbach na pekaci.... |
Re: Pracovna a kriticka teplota jednovalca (vzduchac vs. vodnik)
raptor on myslel svoju apriliu len by sa hanbil priznat ze sa mu prehrieva tak sa tp snazi zvalit na pekacika spina hnusna aby sme mu poradili |
Re: Pracovna a kriticka teplota jednovalca (vzduchac vs. vodnik)
ano tam sa pali tak olej a jarek nohavica o vyfuk... |
Re: Pracovna a kriticka teplota jednovalca (vzduchac vs. vodnik)
no takze akoze ked mi uz moja stara XT cka riadne pripeka na nozky este stale sa nemam coho bat??? uz par krat som po troska narocnejsej jazde radsej odstavil a nechal ju vychladnut lebo som sa bal tej teploty |