Anketa:
Nové moto videá:
jawa 250 - papiere - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiujawa 250 - papiere - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokZnačky:
.jawa 250 - papiere
Zdravim vsetkych. Prave som si kupil moju prvu motorecku jawa 250 559 r.v.1965 - bohuzial bez papierov. Je nejaka moznost vybavenia novych - rad by som ju po kompletnej renovacii vytiahol aj niekam na dlhsie vylety, stretka a pod. |
Re: jawa 250 - papiere
no pridám aj ja : kupil som čz 125 (1961) tiež by sa zišli nejake zbytočné papiere ,kto ich nepotrebuje? |
Re: jawa 250 - papiere
Mrazik - hladaj po inzeratoch ale neviem ci sa daju spravit uplne nove ... |
Re: jawa 250 - papiere
skus sa nejako informovat o veteranskych znackach ci uz spadas v uvahu alebo nie alebo ako to vlastne je....ja som nieco pocul len neviem ci su to famy alebo ci je to naozaj |
Re: jawa 250 - papiere
No pravdupovediac som si vsimol ze ludia by radi kupili TP k svojej motorke.Zrejme sa potom prebijaju cisla na motore a karoserii. Len potom neviem ako je to zo stitkom.Ale to zrejme nieje zrejme najlegalnejsia cesta ako sa dopracovat k znackam . . . |
Re: jawa 250 - papiere
skus sa poobzerat za nejakym veteran klubom oni ti isto povedia nico viac okolo toho |
Re: jawa 250 - papiere
Na túto motorku už inakšie značky ako veteránske legálnou cestou nezoženieš, a čo sa nich týka tak to je skôr len na také nedelné jazdenie na zrazy nemôžeš s nimi jazdiť kedy chceš. A keď ich chceš dostať musíš byť členom niakeho veterán klubu a tvoja motorka musí byť udržovaná v historicky správnom stave. Podla mňa je ovela lepšie zohnať normálne značky a preraziť alebo prevariť číslo na ráme a prenitovať štítok, číslo na motore môže zostať tak to už je každému šumafuk. Len neviem či to nebude tvrdý oriešok zohnať papiere na takúto starú mašinu. |
Re: jawa 250 - papiere
Viacmenej to Joyo16 vysvetlil ale skusim to doplnit. |
Re: jawa 250 - papiere
Hmmmm, diky moc paaani za info.Pomohlo. Obidve moznosti su realne, len taa s kupou origo papierov je zrejme o moc nakladnejsia. Skusim ju dat najprv do povodneho-co najlepsieho stavu, lebo nie vsetko su orig.komponenty a uvidime co dalej. Som z Presova a je tu jeden klub veteranov, tak mozno cez nich Drzim palce Tatranu 125 Zdar, M |
Re: jawa 250 - papiere
najlepsia moznost asi kupit nejaku na papieroch aj ked to bude prerobeny vrak a potom preklepes cisla a stitok kupis na burze |
Re: jawa 250 - papiere
Podla mňa za takých 10.000 peňazí zoženieš. V Čechách by to bolo o dosť lacnejšie, držím palce z renováciou |
Re: jawa 250 - papiere
V cechach to takmer nie je problem. Ale samotne papiere potom neprepises, lebo na KO by hned odhalili preklepavane cisla. Takze to by som tam radsej kupil celu masinu |
Re: jawa 250 - papiere
Ohladom tej KO : Bol by problem, keby cislo v papieroch sedelo len s cislom ramu? Dajme tomu ze by mi povodny motor zhorel alebo nieco take, a ja by som ho nahradil inym . . . |
Re: jawa 250 - papiere
mrazik: KO nieje nutna na prepis motorky, cize toto ta trapit nemusi. Motor: ten ta tiez trapit nemusi, pretoze sa nekontroluje vyr. cislo motora, ale typ motora, ten ti musi sediet. Veteran klub neviem ako, ale to s klepanim cisiel sa robi bezne, v kadzej druhej garazi v PO najdes raznice, cize toto problem nebude. Ak budes mat moznost, kup si papiere spolu s ramom, to bude naj volba, pretoze ak ti niekto blbo vyrazi cislo, tak to zase treba brusit a potom sa to da uz poznat volnym okom, cize pri cestnej kontole moze byt problem. Este jedna rada, skor ako zbrusis stare cislo, daj si ho cez nejakeho znameho preverit, ze ci to nieje lopata niekde udrbana, pretoze uz pozmenovanie ident. znakov je trestny cin, no ked ti roentgenom preletia cislo a zistia, ze si to spravil na udrbanej motorke, tak mas poriadny problem. |
Re: jawa 250 - papiere
no bude to asi fuska zohnat Tp s ramom, ale myslim ze to nieje nemozne, tak uvidime. Mozno sa postasti a skonci to happy andom Vdaka za cenne info |
Re: jawa 250 - papiere
mrazik: btw, cislo je na rame vyrazene, alebo len je tam stitok? ak je stitok, si king a ram nepotrebujes |
Re: jawa 250 - papiere
v podstate potrebujes ram koli roentgenu pri cestnej kontrole a to som zazil len raz za zivot, ked nas stopli na kontrolovali motor na skodovke takto, a to bolo davno |
Re: jawa 250 - papiere
Fu, pekne No ja som tuto masinku kupil len tento vikend a je to moja prva motorecka, takze zatial neviem kde je to cislo na rame vyrazene ak je ale bolo by to super keby ze nebolo, lebo papiere som na nete uz nasiel za 1500SK - coz super cena. |
Re: jawa 250 - papiere
cislo je vyrazene vpredu, na ulozeni prednej vidly, alebo ako sa to vola, moze byt problem to najst, ked bola moto lakovana, predpokladam, ze vtedy to razili priamo na rurku ramu a nebola tam ziadna plocha na to ako dnes. Papiere za 1500 su super, ale tie znacky mi nejako nesedia, neviem, ako sa to robi, ale sak zbehni na dopr. inspektorat a opytaj sa tam /mimochodom ocakavaj "neskutocnu ochotu"/. Alebo chod k policajtovi, co obhliada na parkovisku vozidla kazdu hodinu a tam sa pytaj, samozrejem, nie na papiere, ale na moto ako celok. Skus si zavolat na ten inzerat a opytaj sa, ze ako to vlastne je s prihlasenim tych papierov, ci len odhlasili moto, alebo vyradili, abo jaq. |