Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 4069 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28579
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17016)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11563)

540km so syticom - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiu540km so syticom - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor.

27.04.2008 19:34

540km so syticom

Richie600
 Edvenčr 

Ikona

Caute, absolvoval som krasnych 540km so syticom.
Nie, nie, to neni kamarat, co ho tak volam, ze sytic, ale ja debil som dnes rano zistil, ze som vcera nezavrel sytic po nastartovani.
A to som paril vcera poriadne a aj benzin mi to zralo paradne...
Som dosiel na pumpu s vypnutym motorom, som tam hodil neutral a dosiel som na pumpu, nastastie :-D Ma prekvapil nejaky super kratky dojazd na rezervu :-D Ale pripisoval som to tomu, ze som kalil Tmax :-D No vcera bol proste paradny den :-D

Mohlo sa nieco motorke stat? Mam to povedat v servise, nech nieco skontroluju, alebo to je uplne v pohode?


27.04.2008 19:38

Re: 540km so syticom

Truhliik
 Kávičkár 

Ikona

Potesi :-D :-D


27.04.2008 19:42

Re: 540km so syticom

Albion
 Turista 

Ikona

Mohlo ti poriadne prehriať zvody, odfajčiť katalizátor a sedlá ventilov...
Hádam sa nič s toho nepotvrdí.
;-)
...kvak...


27.04.2008 19:43

Re: 540km so syticom

TomasVFR
 Kávičkár 

Ikona

skontroluj si olej


27.04.2008 19:46

Re: 540km so syticom

mrqa
 Bahniak 

Ikona

A nedavalo ti to šupy do laufu, alebo aspoň čosi divné to nerobilo? Nedusilo ju po chvíli? A na čom sa ti to podarilo, hádam len nie na 2007 Hornete čo máš v profile?

Oprava: nie hornet, ale CBF 600 S.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil mrqa (27.04.2008 19:51)


27.04.2008 19:46

Re: 540km so syticom

Richie600
 Edvenčr 

Ikona

hovada mi do technicaku napisali, ze nemam katalizator, aj ked to podla udajov ma... tak ak ma budu kontrolovat na STK, tak aj keby tam nebol tak je to OK ;-)

Prehriate zvody asi moc neskodia, ale tie sedla ventilov uz zneju horsie... jak sa to prejavuje?

Lebo dnes som spravil 250km a uplne v pohode... motka isla pekne bez problemov...


27.04.2008 19:47

Re: 540km so syticom

Richie600
 Edvenčr 

Ikona

Nemam horneta, ale CBF600S, a to mam aj v profile :-P
A inak prave to som sa cudoval, ze som si to nevsimol... sa mi aj zdala nejaka nepokojnejsia... ale sak som cely tyzden nejazdil a este som sa aj ponahlal tam a potom tam... tak som to jaksi prehliadol... supy do laufu by som asi rychlo objavil... sak by ma kleplo keby to za mnou j..blo :-D kua... musim na to davat bacha.

Olej je OK.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Richie600 (27.04.2008 19:55)


27.04.2008 19:50

Re: 540km so syticom

Albion
 Turista 

Ikona

Prehriate zvody majú len kozmetickú vadu...
Tie ventily pocítiš pri akcelerácii, alebo kolísanie voľnobehu, alebo ťažší štart.... Najlepšie sa to dá diagnostikovať demontážou...
...kvak...


27.04.2008 19:56

Re: 540km so syticom

TomasVFR
 Kávičkár 

Ikona

poskodenie ventilov zistis ked das zmerat tlaky


27.04.2008 20:07

Re: 540km so syticom

Richie600
 Edvenčr 

Ikona

Dik albi, budem to sledovat... ale jazdi to v pohode... tak zatial som kludny... ;-)


27.04.2008 20:10

Re: 540km so syticom

Feri Zubal - zeON
 Turista 

Ikona

mne sa pred par dnami tiez podarilo behat so syticom ale len takych 5-6km som sa cudoval ze volajako to nejde do otacok :-}


27.04.2008 20:14

Re: 540km so syticom

Čítal som, že pokial je sytič otvorený, motor nie je dostatočne mazaný. Zmes, ktorá sa vytvára a neskôr spaluje, spôsobuje rýchlejšie strieranie oleja zo stien.

Či už je to pravda, alebo iba mítus asi aj tak v najbližšej dobe nezistíš.


27.04.2008 20:15

Re: 540km so syticom

veverak
 Ľadvinka 

Tak si si spravil výbrus valcov, keďže príliš bohatá zmes ti nestíha dokonale zhorieť a benzín ti zmýva olejový film z valcov.
Robiť s tým nemá cenu nič, možno skontrolovať oil a keby ho bolo viac, tak vymeniť.


27.04.2008 20:26

Re: 540km so syticom

Richie600
 Edvenčr 

Ikona

veverak: hovoris to s takou istotou, ze mam z toho strach (to myslim vazne, nie ironicky). Neni aspon najmensia sanca, ze palivo stihalo horiet a nic sa nestalo? :-D


27.04.2008 20:36

Re: 540km so syticom

Hospoder
 Jogurťák 

jak vraví veverak možno si si spravil výbrus lebo vlastne nato slúži sitič aby skôr zohriala a to sa zohreje skor trenim bez toho olejoveho filmu. Ale nebude to až také strašné. Možno si si skrátil životnosť o také dva roky a to je nič bo valce majú dlhú životnosť pri správnom používaní desiatky rokov.


27.04.2008 20:38

Re: 540km so syticom

mrqa
 Bahniak 

Ikona

Zas až tak vážne to nebude, Honda je Honda a CBF určite znesie dosť. Maximálne si si skrátil interval nastavenia alebo výmeny niektorých súčiastok, ale kedy sa to ukáže je otázne. Može to trvať aj pár rokov, ale to si už ani neuvedomíš.


27.04.2008 20:38

Re: 540km so syticom

Crash
 Turista 

Ikona

Ako sa to mohlo stať? A ako funguje taký sytič na motore so vstrekovaním? Nevypína ho RJ automaticky? A aký to tam je vlastne katalyzátor?


27.04.2008 20:39

Re: 540km so syticom

mrqa
 Bahniak 

Ikona

Hospoder ma predbehol. ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil mrqa (27.04.2008 20:40)


27.04.2008 20:40

Re: 540km so syticom

Richie600
 Edvenčr 

Ikona

crash: ja mam 2007, nie 2008, takze ziadne FI :-~ ale podstivy karbec so syticom :-D


27.04.2008 20:41

Re: 540km so syticom

Richie600
 Edvenčr 

Ikona

hospoder, mrqa: dik chalani. to ukludni. Dnes fakt jazdila v pohode, bez akychkolvek problemov. Ak by bolo nieco vazne poskodene, tak snad zbadam...


27.04.2008 20:47

Re: 540km so syticom

Jano
 Bahniak 

Ikona

Richie600> a volnobezne otacky si nemal vysoke, ked si stal? Ak nic ine tak by ma na ten sytic upozornili vysoke otacky pri volnobehu, ni?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil JaPetko (27.04.2008 20:47)


27.04.2008 20:47

Re: 540km so syticom

Richie600
 Edvenčr 

Ikona

JaPetko: vcera som moc nestal >:-) :-D


27.04.2008 20:49

Re: 540km so syticom

Jano
 Bahniak 

Ikona

Kua ani raz na semafore, ani raz si nikomu nedaval prednost ? :-~


27.04.2008 20:50

Re: 540km so syticom

popravde mi tiež nejde do hlavy, ako niekto nezistí, že má otovrený sytič...v mojom prípade je to na volnobehu o 1000 rpm viac :-~ :-~


27.04.2008 20:52

Re: 540km so syticom

Richie600
 Edvenčr 

Ikona

JaPetko: neni to az taky velky rozdiel na mojej moto. Je ticha a kludna tak ci tak. Rozdiel poznas v podstate iba ked to priamo porovnas...
A fakt som vcera moc nestal... same mimo mesto, Tmax na dialnici a podobne kusky :-D

Zato dnes som kontroloval sytic asi 10krat. Asi sa to stane mojim dalsim zlozvykom po kontrolovani smeroviek :-D :-D :-D


27.04.2008 21:11

Re: 540km so syticom

Albion
 Turista 

Ikona

:-D
...kvak...


27.04.2008 21:25

Re: 540km so syticom

robiker
 Kávičkár 

Ikona

Nejako nechápem ako si si nevšimol, že otáčky na voľnobehu máš o hodne vyššie pri sitiči a teplom motore... :-~
Ale nemusíš mať obavy, určite si nič a nijako nepoškodil ani viacej alebo rýchlejšie neopotreboval!
Išlo ti to len na úkor peňaženky... :-)
Sitičom sa, ako iste všetci viete len obohacuje zmes benzínu so vzduchom, teda žiadne zmývanie oleja zo stien (vo valcoch sú výpary benzínu, nie v tekutej forme) alebo podpálenie ventilov a prehrievanie (čo je mimochodom väčšinou príčina chudobnej zmesi). A to obohacovanie je potrebné pri studenom motore, kedy je odparovanie benzínu (resp. difúzia vo vzduchu) slabé. To znamená, že bohatá zmes krátkodobo neškodí a to by bolo veľa zničených motorov, keby ich zle nastavené karburátory (vyššia bohatosť zmesi) tak rýchlo poničili... ;-)


27.04.2008 21:37

Re: 540km so syticom

Albion
 Turista 

Ikona

berobi - Sitič uberá vzduch v palive!
To znamená, že ho je tam málo... A keď piest nasaje veľa benzínu, tak ho pri zohriatom motore nedokáže z dôvodu absencie dostatočného množstva vzduchu všetok spáliť, čo má za následok vnik nespáleného paliva do výfukového systému.
To znamená, že bohatá zmes aj krátkodobo škodí motoru nieto ešte dlhodobo.
...kvak...


27.04.2008 21:46

Re: 540km so syticom

tak tak ... ako píše albion...


PS: nie je sytič od slova sýty? :-}


27.04.2008 21:46

Re: 540km so syticom

jimhor
 Turista 

Ikona

V profile mas CBF r.2007 - co je so vstrekovanim. Ako to moze mat sytic????? :-O
Ak sa mylim opravte ma 8-)


27.04.2008 22:17

Re: 540km so syticom

robiker
 Kávičkár 

Ikona

Prosím vysvetliť ako môže sitič uberať vzduch! Vzduch sa nasáva podtlakom v sacom potrubí a sitičom sa otvorí prídavná triska obohacovania zmesi paliva so vzduchom. Keby sa zatvoril (priškrtil) prívod vzduchu do spaľovacieho priestoru sitičom, tak by motor nešlo vytočiť do otáčok so sitičom. A také riešenie by potom fakt motoru už škodilo...
Keby bohatá zmes výrazne škodila motoru, tak by konštruktéri motorov vyrábali motory s predhrievaním minimálne karburátora...
A nespálené palivo (zmes) sa do výfuku môže dostať len absenciou zapaľovania, inak sa do výfuku dostáva len nedokonale spálené palivo s vyššou koncentráciou emisií...


27.04.2008 22:21

Re: 540km so syticom

robiker
 Kávičkár 

Ikona

Ale možno som ja blbý a videl som málo rozobratých karbecov a rozumiem sa do motorov houby... :-~ :-P


27.04.2008 22:36

Re: 540km so syticom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

sytic urcite neubera vzduch
CBF 2007 by uz mala byt strikacka ale je mozne ze v 2007 roku kupil este starsi model ktory mal este manualny sytic a karbesy

myslim ze veverak to napisal uplne spravne a vystizne


27.04.2008 22:45

Re: 540km so syticom

slimak
 Turista 

Ikona

Ja som ma pioníra 555 a tam bol sytič=uzavretie vzduchového filtra. Ha! :-P

Nebudte prehnane paranoidní, tak tam mal chvíľu suchšie vo valci, no a čo. Aj ja už som mal pár krát sušáky a ništ mi nie je. 8-)


27.04.2008 22:47

Re: 540km so syticom

Speedman
 Kávičkár 

Ikona

2007 je este stary dobry poctivy karbec, lepsie povedane 4 karburatory :-) az od 2008 je FI,lebo je v nej novy motor z 600RR 2007 :-P
ps:sytic max na 30sekund po nastartovani a hned potom ho davam dole a nemusim to dalej sledovat


27.04.2008 22:54

Re: 540km so syticom

Albion
 Turista 

Ikona

berobi,raptor - Môj názor nemením, a je mi jedno, čo o tom viete.
...kvak...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Albion (27.04.2008 22:59)


27.04.2008 23:03

Re: 540km so syticom

robiker
 Kávičkár 

Ikona

K tomu zmývaniu: čo má čo hľadať zmes paliva pod krúžkami, a teda hlavne pod stieracím krúžkom oleja, kde sa ten olej nachádza na tých valcoch? A čo má čo hľadať olej na stenách valcov nad krúžkami v spaľovacom priestore? I keď možno dajaké tie stopy oleja (mikrofilm) tam môžu zostať, ale to by už dymil motor po spálenom oleji...
(bavíme sa o 4taktoch)
Riso, nemaj obavy, tvojmu motoru sa nič nestalo.

All: keď veríte tomu že presýtená zmes motoru uškodí, tak prečo štartujete studený motor so sytičom? ide to aj bez toho, len treba priškrtiť nasávanie vzduchu... :-D >:-) :-D
(princíp jednoduchých dvojtaktov:babetta, pionýr 555- že slimak)


27.04.2008 23:07

Re: 540km so syticom

robiker
 Kávičkár 

Ikona

Albion- veď ti ho nebereme, a ani svoje skúsenosti nikomu nevnucujem 8-)
Každý si z toho vyvodí čo mu vyhovuje... ;-)


27.04.2008 23:11

Re: 540km so syticom

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

jj sytic, je obvykle tryska za skrtiacou klapkou v karburatore, ktora davkuje palivo.
Na margo vzduchu: Na volnobehu je v podstate skoro uzavreta skrtiaca klapka v karburatore. Ak by sytic uberal vzduch (neviem ako), tak by ten karburator a motor nemohol drzat volnobeh...

raptor: To myslis naozaj - suhlasis, ze bohata zmes robi vybrus motora? Nezartujte velebnosti! berobi Ma pravdu. Motoru skodi chudobna zmes. Bohata, je hlavne skoda pre penazenku. Motor sice nejde optimalne, ale mechanicke opotrebenie je nizsie, a ovela, ako pri chudobnej.

Urcite neznicil moto, ani ju nenacal, aj ked lepsie sa jazdi bez sytica...


27.04.2008 23:40

Re: 540km so syticom

Albion
 Turista 

Ikona

Tu ide o podstatu...
Takže je jedno, či je do nejakého pevného objemu vzduchu pridané 2-3 krát väčšie množstvo paliva, alebo je do paliva "priškrtený" prívod vzduchu... Touto skutočnosťou sa stáva zmes bohatá, a to má za následok dlhšie horenie, ktoré je potrebné pre chod motora za studena. Ak sa motor zohreje, tak je zmes nedostatočne spálená lebo nemá dostatok vzduchu na horenie....a tým je "hádzaná" do výfukového potrubia.
Nerozumiem, čo je na tomto nepochopitelné.
To s tým zmývaním oleja netvrdím ja...
...kvak...


28.04.2008 12:26

Re: 540km so syticom

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

ja mam otazocku k teme myslim.mam GS a podla rad z tade ho nahrievam na sytic na 2 dieliky na pristrojovke /cca 1:30-2 min.podla okolitej teploty/mam ale kamosa motorkara/XX/ a on sa nestacil cudovat co robim.vraj to motorke skodi.mas startnut a hned ist.sytic vypnut pocas jazdy po zahriati.je mechanik,tak ma zmiatol.asi by o tom mal co,to vediet.


28.04.2008 13:04

Re: 540km so syticom

majklcarli
 Turista 

Ikona

Albion ma pravdu , sytic na klasickom karburatore priskrcuje privod vyduvchu a tym obohacuje zmes.
Vid link - pre neanglicky hovoriacich . CHOKE Valve je klapka ktora je klasicky ovladana bowdenom , ak je sytic automaticky tak vecsinou bimetalom.

cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Carburetor.svg


28.04.2008 13:04

Re: 540km so syticom

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

malylako Uvedena dilema sa riesi aj na moto aj na plechovke. Ked som mal benzin, tak som v zime nastartoval, pustil kurenie a pomalicky skriabal okna. :-)
Na moto, dam ju von z garaze. Nastartovana si buble a ja sa obliekam do motooblecenia a ciziem. Zatial si buble na trochu povytiahnuty sytic a drzi cca 1500-1700 otacky. Skoro volnobeh. Nasadnem dam 1,2 a staiahnem sytic..... Nemeriam kolko sa obliekam a moto sa to paci.
Asi tak...


28.04.2008 13:12

Re: 540km so syticom

Express
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

tiez si myslim ze by sa to malo robit tak ako pise malylako, kankoXF ja tiez nastartujem moto ked nieje prave pokazene ;-) , obleciem sa a az potom idem, mne sa napr.podarilo odpalit sviecku tak ze som nakopol moto a hned isiel, sytic som hned zatlacil. "zohriat moto mi poradili uz aj dvaja mechanici, ktory opravuju motorky"


28.04.2008 13:21

Re: 540km so syticom

duggo
 Kávičkár 

Ikona

motorky maju bezne aj manualny sytic a aj vstrekovnie trebars VFR, BMW GS ...


28.04.2008 13:33

Re: 540km so syticom

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

nic sa jej nestalo,
ser na to :-)))


28.04.2008 14:02

Re: 540km so syticom

temny
Darca Krvi  Turista 

Ikona

majklcarli linka krasna ale co tak nieco k problematike rovnotlakych alebo aspom supatkovych motocyklovych karburatorov?? ;-)
a zmes vo vyfuku nehori nie je tam kyslik ktoreho nedostatok sposobil nedokonale spalenie uz vo valci keby ho bolo dost tak zhori vsetko tam (kvoli tomu sa znizuju emisie napriklad prisavanim vzduchu do vyfuku)
este by to tak mohlo sposobit zvysenie usad ale na 540 km to je nic hlavne dalsim standartnym pouzivanim sa rozpustia. (horsia je chudobna zmes ktora sposobuje prehrievanie ale to je uz napisane)
motocykle so vstrekovanim maju tusim len nieco ako "rucny plyn" tiahlo ktore pootvori plyn kvoli stabilite chodu studeneho motora (aspom tak to ma monster 620) bohatost zmesi reguluje riadiaca jednotka
a zaver vystihol misobiker :-}


28.04.2008 14:04

Re: 540km so syticom

yFree
 Kávičkár 

Ikona

presne ako pise Speedman 30sek sytic a 3-4 minutky bez a ide sa...tiez mam 2007 a je s karbosom [dobre]


28.04.2008 16:52

Re: 540km so syticom

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

ja som si stale predstavoval /a nadalej si/ ze sytic,je vlastne len pridanie plynu,na trosku vyssie otacky,ako je volnobeh.mylim sa?
a furt neviem,ci mam jazdit na sytic,alebo pockat,kym sa moto nezahreje,a tak vyrazit. :-~


28.04.2008 19:02

Re: 540km so syticom

mrqa
 Bahniak 

Ikona

Ja iba pre malé doplnenie krátky výcuc z článku z motorkari.cz: 8-) ;-)

Motor nepracuje ve vyrovnaném režimu ani při konstantní teplotě. Studený start motoru vyžaduje obohacení směsi z důvodu kondenzace par na studených stěnách potrubí. Tím, že část paliva „ztratíme“ na stěnách, finální směs ve válci se nijak výrazně neliší od ideálního složení, právě za předpokladu celkového obohacení v sání.

A ešte dosť poučný link: www.motorkari.cz/detail-clanku/?cid=2903


28.04.2008 19:06

Re: 540km so syticom

mrqa
 Bahniak 

Ikona

A pre tých, ktorým sa to tam nece hladať : 8-)

Jak tedy správně postupovat?

Sytič otevřeme pouze pro nastartování a rozjezd. Po zařazení druhého rychlostního stupně jej stáhneme na minimum, tak aby při přeřazení nedocházelo k cukání a rázům v motoru. V případě, že se po rozjezdu blížíte k místu kde bude nutné zastavit a motor ještě není ohřátý sytič při příjezdu do tohoto místa opětovně zapneme, ale již ne naplno. Ihned po projetí tohoto místa sytič opět stáhneme. Ohřátí motoru
Nejšetrněji motor ohřejeme volnou a plynulou jízdou. Co to znamená. Bezprostředně, tedy ihned po nastartování se rozjet. Jízda by měla být plynulá, nepřerušovaná zbytečnými zastávkami. Řadit ve středních otáčkách. Po dobu zahřívání nežeňte ručičku otáčkoměru do třetí části jejího spektra. Doba ohřátí motoru na provozní teplotu je velice specifická nejen pro každý model stroje, ale bude též velmi závislá na povětrnostních podmínkách. Všeobecně však platí, že kapalinou chlazené motory se na provozní teplotu ohřejí dříve, nežli vzduchem, případně vzduchem a kapalinou chlazené. Dodržování těchto pravidel vás nejen nic nestojí. Naopak pokud se jimi budete řídit, pak pro vás bude přinejmenším odměnou stále skvělé výfukové potrubí a vědomí, že si zbytečně nevydíráte válec.


28.04.2008 19:45

Re: 540km so syticom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ja davam sytic dole po 10-15 sekundach .. motorka krasne drzi volnobeh, necham ju zohriat na 1-2 dieliky a potom pomalou jazdou zahrievam

preco by som ten studeny motor drzal syticom vo vysokych otackach ked mi po 10-15 sekundach krasne drzi volnobeh?


28.04.2008 20:00

Re: 540km so syticom

karburator
 Turista 

Ikona

Pani sytič je v cinnosti iba ak je uzvreta skrtiaca klapka,pretoze iba vtedy je pod nou dostatocny podtlak,aby mohlo byt nasavane palivo zo syticovej trisky. Ak pridate plyn,klapka sa pootvori,podtlak klesne,a sytic vyradite z cinnosti.... a opotrebenie valca nieje sposobene bohatou zmesou,a ale studenym motorom..pretoze vtedy sa palivo kondenzuje na stenach valca.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil karburator (28.04.2008 20:01)


28.04.2008 20:17

Re: 540km so syticom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

kmotr ticho!! :-(((((( poznas tie dve pravidla? :-)))

1. albion ma vzdy pravdu - kvak
2. ked ju nema plati pravidlo c. 1 - kvak


28.04.2008 20:26

Re: 540km so syticom

TomasVFR
 Kávičkár 

Ikona

karburator-no neviem ci sa sytic vyradi ked pridas ale asi ee lebo inak by s tebu pekne trnzlovalo


28.04.2008 20:34

Re: 540km so syticom

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

no podla clanku od mrqa,ma ten moj kamo-mechanik pravdu.startnut a tahas kabel do prec.to ma tesi.lebo stale cakat na zahriatie ma otravuje.na cigu kratko,na bez cigi dlho... :-~


28.04.2008 20:35

Re: 540km so syticom

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

trnzlo-co??? :-O :-D


28.04.2008 20:43

Re: 540km so syticom

TomasVFR
 Kávičkár 

Ikona

by ta mykalo :-D


28.04.2008 20:51

Re: 540km so syticom

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

ta uz viem po japonsky-"mleholakamykalo" :-D


28.04.2008 21:51

Re: 540km so syticom

majklcarli
 Turista 

Ikona

Nazdar Temny - mas recht , preto som pisal v prispevku " klasicky karburator" - zopar prispievacov po Albionovom prispevku to oznacilo za ........ ehm , pochybovalo. Podla toho linku to s tym obmedzenim vzduchu pravda je , vecsinou na malych karburatoroch.U vecsich kubatur je tam ovela zlozitejsi system - ale vzdy je vysledok rovnaky...bohatsia zmes [dobre] .


28.04.2008 22:18

Re: 540km so syticom

Albion
 Turista 

Ikona

Kmotr - to je jeden dôvod, a druhý je, že boli chladené náporom vzduchu pri jazde.... Ja som si to kúsoček poplietol zo stojacím motocyklom. :-)
Ale kuš! Raptor dobre napísal :-D
[dobre]
...kvak...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.