Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2835 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28551
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17004)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11547)

MZ & Bing - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuMZ & Bing - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Karburátor.

23.12.2007 20:22

MZ & Bing

mzetz150
 Turista 

Ikona

Nazdar!
Na mojej mz ma už dosť štve BVF karburátor. Stále preteká, potom je cely motor spinavy ... Suciastky v nom su uz opotrebovane, a nove origo sa uz nedaju kupit.
Máte niekto skusenosti s karburatorom BING ?
mam na mysli nieco taketo: www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath...

Za kazdu radu dopredu diki. 8-)


23.12.2007 20:34

Re: MZ & Bing

Albion
 Turista 

Ikona

Nechcem ti brať ilúzie, ale aj nový karbec vyvádzal zbytočné palivo...
Ak je toto tvoj jediný dôvod na kúpu nového karburátora, tak to nieje najšťastnejšie riešenie.
Najhorším problémom u karburátorov sú vôle a netesnosť. Ak máš toto v poriadku, tak je zbytočné investovať do nového.
;-)
...kvak...


23.12.2007 20:52

Re: MZ & Bing

duroslav
Darca Krvi  Turista 

Ikona

za tie prachy zozenes hadam aj cely motor...


23.12.2007 21:42

Re: MZ & Bing

SSuminko
 Turista 

neviem co je na tom take uzasne,a co to robi,oproti seriovke.. tieto BINGY sa davaju aj na Simsona vlastne MZ a Simson to je skoro to iste..


24.12.2007 11:46

Re: MZ & Bing

mzetz150
 Turista 

Ikona

toto su dalsie dovody preco ho chcem vymenit:
ten povodny karbec: Prechod z volnobeznych otacok do vykonu je neplynuly, v jednom kuse vyteka olej z vyfuku, spotrebu neviem dostat do normalu, a v neposlednom rade stale to tecie cez vsetky otvory na nom a zagebava to motor. A ked sa na to nalepi prach, tak je to vazne uzasne.
duroslav: neviem ci by som za 2000 SK kupil cely motor.
Dalsim problemom je, ze ked kupite nejake nahradne suciastky tak su to uz vacsionu nejake repliky, ktore su vyrobene z blata a nie z kovu, a zachovanie rozmerov im tiez nic moc nehovori. :-(((
Preto som dufal, ze BING by mohol robit tie karbece precizne a z kvalitnejsich materialov.


24.12.2007 12:14

Re: MZ & Bing

neverican
 Kávičkár 

Ikona

Bing pouzivaju aj pri hardcore upravach na pionieroch. Je to azda najznamejší karburator co sa týka veľkej obtiažnosti jeho nastavenia. Kvalita karburatora tam rozhodne je. Ja by som este pozrel aj po Del Orte , Stage6 a neakych inych upravcoch.

mozno ti nieco z toho pomoze:
jawak.webgarden.cz/uprava-motoru/karburator.html
www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj.html

inak stastne a vesele....


24.12.2007 12:25

Re: MZ & Bing

baho
 Skútrista 

Ak sa ti chce hrať, zožeň si karbes z jawky 638/639, kamoš vypátral na nejakom MZ-ťáckom fore, že je to celkom príjemná zmena oproti originálu, neviem či spotrebou,ale výkonom áno. Vypátraj aké trysky tam dať, ako to nastaviť, a potom sa už budeš len usmievať....

PS. Keď ti tečie tvoj, možno je chyba len v tesnení a nastavení výšky hladiny paliva v plavákovej komore...


24.12.2007 14:16

Re: MZ & Bing

mzetz150
 Turista 

Ikona

O tom Jawackom karburatore som pocul, ale nie som si isty s tym zvysenim vykonu. A ani by sa mi s tym nechcelo babrať.
Chcem kupit taky karbec, ktory tam len nahodim a mozem jazdiť ...(a hned pocitim rozdiel)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.