Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3341 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28587
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17020)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11567)

xt 600 dilema - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuxt 600 dilema - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Motor.

29.08.2007 20:24

xt 600 dilema

zdravim chlapi ,mam taku mensiu dilemu,
zacal mi jemne klepat motor v nizkych otackach , nedymi ani olej nezere ... , ide v norme da sa povedat . chcel by som sa s vami poradit ci mam jazdit dalej , alebo nieco v motore vymenit ? rozmyslal som ze by som cez zimu spravil GO motora , dal by som vymenit rozvodovu retaz, piestny cap (mozno prave on klepka) , ... poradte asi kolko by ma to vyslo cca? kolko by ma vysiel vybrus + piest ? alebo co by ste poradili jazdit dalej ci nieco s tym robit , viem ze je to bezne ze tieto jednobuchy zaklepocu ale rad by som sa poradil s vami , dik za odpovede


30.08.2007 0:56

Re: xt 600 dilema

yamahaMiso
 Edvenčr 

Ikona

Volal som jednemu na inzerat na XTcko,ze klepoce piestny cap uz 5 rokov co ju ma a stale ide super.Inac take GO u 4-taktov je dost drahee. :-~


30.08.2007 0:59

Re: xt 600 dilema

MalyMirec
 Kávičkár 

Ikona

aj ja som pocul klapkanie u starsich masin, a slapu stale ...


31.08.2007 19:31

Re: xt 600 dilema

clayman
 Bahniak 

Ikona

ja som na svojej robil GO motora minulu zimu. menil som piest, kruzky cap WISECO, rozvodovu retaz, tesnenia pod valec a hlavu, gufera na ventile a este aj gumy medzi karburator a valec, olej a stalo ma to 12 200. piestna sada 4600, gufera 800, retaz 2000, olej 600, gumy 1600 a tesnenia 2600. Samozrejme este robota ale nie v servise ale u chlapika co robi endura 1800.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.