Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3127 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28552
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17004)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11548)

životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuživotnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
04.08.2007 23:23

životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90

JaroVFR
 Turista 

Neviete nahodou niekto kolko ma zhruba životnosť regler na VFR 750.Nový som daval ked som ju kupoval (45000km).Teraz mam najazdenych 75000.Ja len že na týchto mašinach je elektrika dost potvora, a ten regler leží akurat blízko zadnych valcov,ktore sa radi zohrievaju,čo je pri ochladeni ,či daždi sice prijemné na nohy ale regler tym asi dost trpi.(Inak ked odide tak bez nahradneho je s jazdenim koniec a začina tlačenie,čo som si už neochotne vyskušal- chvalabohu len v sk).Vraj robia aj nejake lacnejšie repliky myslim že IGNITECH v CZ no neviem ake su spolahlive.Inak ten hondacky original ma vyšiel na 7500sk z čoho sa mi začali ježiť vlasy.Dik za rady.


04.08.2007 23:58

Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90

mk01
 Turista 

Ikona

ak nemas problem s anglickym webom, dost casto diskutovany problem reglera na VFR je na vfrworld.com


06.08.2007 19:16

Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90

honda
 Turista 

ja som mal davnejsie problem so suzuki a dal som ingitech a bola spokojnost.tiez by pomohla zmena miesta reglera skus najst ine miesto na motorke kde by sa dobre chladil vzduchom.a nebol v dosahu motora a tepla co z neho sala. pri kapotovanej moto by to nemal byt problem.ak das original tak casom mozno znovu odide.asi su zle umiestnene na motorke.


06.08.2007 20:33

Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90

Junior
 Kávičkár 

Ikona

ahoj, Ja som to tiez menil na mojej starej VFR a kupoval som to z ciech a bol podstatne robustnejsi a asi aj lepsi ako origos. A myslil ze este stale funguje. Len si neviem spomenut ako sa volal ta firma tusim ignitech.cz ;-)


07.08.2007 12:27

Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90

pies
 Bahniak 

Ikona

Jo tie celkom fajn bussiness tie reglere a zapalovania, tie kurvy japonske (ale aj europske) nevedia co za to pytat, pritom vybone naklady reglara sa pohybuju okolo do 200SKK slovenskych a zapalovania 1000SK. Za prve pytaju od 3. tisicok a za druhe od 20 tisicok. Ano jedna sa tu o know-how, lenze spravit jednoduchu schemu reglera, resp. nastavit krivku zapalovania pre dobreho fachmana v elektronike nemoze byt ziadny problem.
A kedze pre vacsinu z nas je toto tabu, pekne vytahujeme koruny z vrecka a pchame ich do jacht a vil nejakych nenazrancov.
Asi idem oprasovat to co nas na elektre ucili, cosi postudovat a nemal by byt problem min. tie reglere zacat robit.
Pre zaujimavost, regler mi vyrabal ujo, trval som na rovnakej velkosti ako povodny pretoze ten od VAPE al. IGNITECHU by som nezmestil a poviem Vam ze pracuje bez problemov a stalo to flasu slivovice.


07.08.2007 19:42

Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90

Virago7
 Turista 

Ikona

Jaro VFR: ja som totiež menil, ale nie originál Honda ale obyčajný, ten je oveľa lacnejší 3400,-Sk+ dobierka a menil som ho minulú sezónu, a funguje spoľahlivo až do teraz, to mi tiež jeden dobrý kámoš poradil, lebo ako ty hovoríš ten originál stojí až 8500,- + čakacia doba, ten môj som objednal z Alexander Urban MOTOexcite, 6. apríla 360/16 PSČ: 922 03 Vrbové , Telefón: 033/77 92 126 za oveľa lacnejšiu cenu, a to som nebol prvý čo som objednával uňho...


10.08.2007 2:47

Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90

JaroVFR
 Turista 

Dik všetkym za rady a tipy.Možno je dobre mať jeden regler(za rozumnu cenu)v zalohe ako ked som kedysi na MZ 250 bral do Talianska nahradnu indučku a vyplatilo sa.Odišla za jazdy v noci na dialnici a bez nej by to bol iny adrenalin.Inak musim pochvaliť policajtov že sa stavili a pri výmene nam posvietili autosvetlami.


10.08.2007 12:51

Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Suhlasim s ostatnymi ze regler nemusis mat original ked odchadza.Ja som ho tiez menil na XTZ 750 original Yamahacky stal okolo 3000sk , nedal som tam robeny ale novsi typ z TDM ktory tam pasuje.A treba ho umiestnit cim dalej od motora.Na palubku som si pre kontrolu dobijania dal voltmeter z Lady - staci privod z parkovacky a kostra .


10.08.2007 19:36

Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90

honda
 Turista 

to boli nasi policajti?k nim mi to akosi nesedi ti len davat pokuty,to sa asi ucia na skole,ospravedlnujem sa vynimkam.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil honda (10.08.2007 19:37)


10.08.2007 20:21

Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90

mk01
 Turista 

Ikona

vsadim vyplatu, ze hovori o tych talianskych predsa :-) mne pomahali s kuframi na moto. dokonca vlastnym schweiz nozikom.


13.08.2007 22:08

Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90

zooER5
 Turista 

Ikona

Bohuzial asi aj ja mam v p... regler na mojej VFR800ke!!! Parkrat sa mi uz stalo, ze ked som chcel nastartovat motorku, jednoducho sa nic nestalo po stlaceni startera. Ked som ju nakopol cez startovaci kabel tak sa v pohode chytila. Po 5tich minutach som vypol som motor, skusil nastartovat a uz to chytilo.

Prejavuje sa to takto:
Po nastartovani motorky bez svetiel mi ukazuje 13.8V na baterke...
Ak zapnem svetla napatie poklesne na 12.5V na volnobehu...
ak pridam plyn, napatie este dalej klesa...niekedy mi ukazuje iba 11.5V...

urobil som meranie systemu podla Testovací diagram kontroly dobíjania motocyklových batérií ....vsetky hodnoty boli v poriadku okrem tej, ktoru som mal dostat pri merani diody (1.5V)...moj multimeter v tomto pripade ukazoval "pretecenie" co znamena hodnotu vacsiu ako 2V...

Co si myslite Vy o tomto??? Mam si kupit regler hned, alebo sa da este nieco pomerat a dalej zistovat...Baterku som skusal menit ale hodnoty pri nabijani sa nezmenili...

A nedal by sa motocyklovy regler nahradit s reglerom z auta? Z buraciek sa totiz da kupit regler za 500 korun co rozhodne nie je 4000...parametre by mali byt totozne (ak nie silnejsie pre auta)...


10.09.2007 17:42

Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90

tino06
 Turista 

Ikona

Ja sa tiež radím k " Hrdým majitelom VFR-iek " a mám problém s tým,že ked idem na dialkových svetlách a niekde zastavím na kofolu,už mašinu nenakopnem. Musí chvílu postáť a potom to ide. Neviem teda,či je to Reglerom,alebo len starou baterkou. Inak chcem sa pustiť do celkovej generálky,tak ak niekto vie,kde by som zohnal nejaké užitočné rady( manuály a pod) o týchto naj strojoch,rád sa mu podakujem.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.