Anketa:
životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuživotnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokživotnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90
Neviete nahodou niekto kolko ma zhruba životnosť regler na VFR 750.Nový som daval ked som ju kupoval (45000km).Teraz mam najazdenych 75000.Ja len že na týchto mašinach je elektrika dost potvora, a ten regler leží akurat blízko zadnych valcov,ktore sa radi zohrievaju,čo je pri ochladeni ,či daždi sice prijemné na nohy ale regler tym asi dost trpi.(Inak ked odide tak bez nahradneho je s jazdenim koniec a začina tlačenie,čo som si už neochotne vyskušal- chvalabohu len v sk).Vraj robia aj nejake lacnejšie repliky myslim že IGNITECH v CZ no neviem ake su spolahlive.Inak ten hondacky original ma vyšiel na 7500sk z čoho sa mi začali ježiť vlasy.Dik za rady. |
Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90
ak nemas problem s anglickym webom, dost casto diskutovany problem reglera na VFR je na vfrworld.com |
Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90
ja som mal davnejsie problem so suzuki a dal som ingitech a bola spokojnost.tiez by pomohla zmena miesta reglera skus najst ine miesto na motorke kde by sa dobre chladil vzduchom.a nebol v dosahu motora a tepla co z neho sala. pri kapotovanej moto by to nemal byt problem.ak das original tak casom mozno znovu odide.asi su zle umiestnene na motorke. |
Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90
ahoj, Ja som to tiez menil na mojej starej VFR a kupoval som to z ciech a bol podstatne robustnejsi a asi aj lepsi ako origos. A myslil ze este stale funguje. Len si neviem spomenut ako sa volal ta firma tusim ignitech.cz |
Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90
Jo tie celkom fajn bussiness tie reglere a zapalovania, tie kurvy japonske (ale aj europske) nevedia co za to pytat, pritom vybone naklady reglara sa pohybuju okolo do 200SKK slovenskych a zapalovania 1000SK. Za prve pytaju od 3. tisicok a za druhe od 20 tisicok. Ano jedna sa tu o know-how, lenze spravit jednoduchu schemu reglera, resp. nastavit krivku zapalovania pre dobreho fachmana v elektronike nemoze byt ziadny problem. |
Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90
Jaro VFR: ja som totiež menil, ale nie originál Honda ale obyčajný, ten je oveľa lacnejší 3400,-Sk+ dobierka a menil som ho minulú sezónu, a funguje spoľahlivo až do teraz, to mi tiež jeden dobrý kámoš poradil, lebo ako ty hovoríš ten originál stojí až 8500,- + čakacia doba, ten môj som objednal z Alexander Urban MOTOexcite, 6. apríla 360/16 PSČ: 922 03 Vrbové , Telefón: 033/77 92 126 za oveľa lacnejšiu cenu, a to som nebol prvý čo som objednával uňho... |
Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90
Dik všetkym za rady a tipy.Možno je dobre mať jeden regler(za rozumnu cenu)v zalohe ako ked som kedysi na MZ 250 bral do Talianska nahradnu indučku a vyplatilo sa.Odišla za jazdy v noci na dialnici a bez nej by to bol iny adrenalin.Inak musim pochvaliť policajtov že sa stavili a pri výmene nam posvietili autosvetlami. |
Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90
Suhlasim s ostatnymi ze regler nemusis mat original ked odchadza.Ja som ho tiez menil na XTZ 750 original Yamahacky stal okolo 3000sk , nedal som tam robeny ale novsi typ z TDM ktory tam pasuje.A treba ho umiestnit cim dalej od motora.Na palubku som si pre kontrolu dobijania dal voltmeter z Lady - staci privod z parkovacky a kostra . |
Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90
to boli nasi policajti?k nim mi to akosi nesedi ti len davat pokuty,to sa asi ucia na skole,ospravedlnujem sa vynimkam. Upravené 1 krát. Naposledy upravil honda (10.08.2007 19:37) |
Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90
vsadim vyplatu, ze hovori o tych talianskych predsa mne pomahali s kuframi na moto. dokonca vlastnym schweiz nozikom. |
Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90
Bohuzial asi aj ja mam v p... regler na mojej VFR800ke!!! Parkrat sa mi uz stalo, ze ked som chcel nastartovat motorku, jednoducho sa nic nestalo po stlaceni startera. Ked som ju nakopol cez startovaci kabel tak sa v pohode chytila. Po 5tich minutach som vypol som motor, skusil nastartovat a uz to chytilo. |
Re: životnosť regulatora napetia na VFR 750 r.v.90
Ja sa tiež radím k " Hrdým majitelom VFR-iek " a mám problém s tým,že ked idem na dialkových svetlách a niekde zastavím na kofolu,už mašinu nenakopnem. Musí chvílu postáť a potom to ide. Neviem teda,či je to Reglerom,alebo len starou baterkou. Inak chcem sa pustiť do celkovej generálky,tak ak niekto vie,kde by som zohnal nejaké užitočné rady( manuály a pod) o týchto naj strojoch,rád sa mu podakujem. |