Anketa:
Najnovšie videá:
XT600- napätie stator - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuXT600- napätie stator - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokXT600- napätie stator
Caute, |
Re: XT600- napätie stator
XT som nikdy nerozoberal, ale ak pises, ze tam mas 3kable rovnakej farby (vacsinou byvaju zlte, alebo sede) tak tam mas ako je aj pri tychto typoch motoroch bezne alternator s budenim pomocou rotora s permanentnymi magnetmi, kde v statorovom vinuti mas na cievkach navinute 3 okruhy-fazy, kde spominane kable su spojene s uzlami, kde su zaciatky a konce jednotlivych faz. (zapojenie trojuholnik) Upravené 1 krát. Naposledy upravil BranoOHC (19.09.2006 19:39) |
Re: XT600- napätie stator
B-XT, uz NIKDY neodpajaj za chodu motora baterku!!!!!!!! Napatova spicka moze poskodit nejaku elektroniku vcitane regulatoru napatia ,B-OHC postup merania popisal myslim dostatocne,doplnim len ze pri merani na alternatore meras striedave napatie.A cievky su zapojene nie do trojuholnika,ale do hviezdy bez vyvedenia stredu. |
Re: XT600- napätie stator
RS995i ano s tou hviezdou mas vacsinou pravdu, ja mam iba vedomosti s europskymi motkami, ale aj medzi japonskymi motkami niektore maju trojuholnik, min. co viem tak TL1000 ma alternator tiez zapojeny do trojuholnika. |
Re: XT600- napätie stator
99percentne zodpovedane, este dodam ze baterka tam robi filter a stabilizator napatia, preto sa moze dobijanie poskodit aj ked ma baterka slabu kapacitu. U teba to ale vypada na chybu vinutia, pokial si uz pokusmi nepokazil aj regler. |
Re: XT600- napätie stator
Dik za odpovede, |
Re: XT600- napätie stator
BranoXT,ten alternator si meral odpojeny od regulatora a pri beziacom motore????? Tie napatia svecia o tom ze si to meral zapojene! Ked pri zapojeni do hviezdy,pri preruseni jednej cievky su vlastne vyradene dve. |
Re: XT600- napätie stator
RS955i, napätie na alternatore som meral pri kabloch odpojenych od regulatora a pri beziacom motore na volnobehu. Pri zapojeni do hviezdy a pri preruseni jednej vetvy vinutia by som mal logicky namerat spravne napätie len medzi jednou dvojicou faz, kedze ako pises aj ty by boli vyradene 2 fazy. Lenze ja som nameral 13,5V medzi dvomi dvojicami faz a len medzi 2 fazami bolo 5,5V. Meranie som robil 2 voltmetrami, digitalnym aj analogovym a davali uplne zhodne vysledky. Potom som odmeral aj odpory medzi vsetkymi 3 vinutiami a vsade boli zhodne 1,7ohm. Takze vinutia by nemali byt prerusene. Preto sa mi to zda divne. |
Re: XT600- napätie stator
Zdas a ye o elektrike nieco vies, takze len strucne: |
Re: XT600- napätie stator
To mi je jasne, skusim vybrat ten stator z motora a potom uvidim co dalej. Neviem ako by som ho mal este otestovat. |
Re: XT600- napätie stator
Mám rád takých srandistov, čo si kúpia použitú vec (najlepšie aby stála korunu) a chcú na ňu záruku. Najlepšie aspoň takú akú dáva výrobca na originál diel. Všetko niečo stojí, aj záruka. |
Re: XT600- napätie stator
Pocuvaj Krokodyl, |