Anketa:
VÝBER BAHNOSTROJA - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuVÝBER BAHNOSTROJA - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokVÝBER BAHNOSTROJA
takže vás zdravím, viem, že s každým z uvedených strojov sa dá zažiť kopec zábavy, ale predsa len, ktorá s týchto moto by bola najlepšia na vyblbnutie, ale nie na závodné jazdenie, proste sa vyblázniť niekde po okolí tak ako to opisuje pegasboy |
Re: VÝBER BAHNOSTROJA
jednoznačne honda CR 250 ked ju bude mat bude ku nej večer chodit paliť sviečky uctievat, hladkat a ked vide slnko rozbije všetky haliere na benzin aby ho nalial do vyprahnutej nadrže naštartoval a začal šalieť jednoznačne neni o čom CR 250 bezkonkurenčne vyhrava ked chce zažiť VZRUSO, EXTAZU a ORGAZMUS NA KAZDOM KVALTE tak jedine toto |
Re: VÝBER BAHNOSTROJA
"VZRUSO, EXTAZU a ORGAZMUS " pegas skusal si niekedy suloz?? odporucam velmi prijemne |
Re: VÝBER BAHNOSTROJA
Chalan si vela srandy musel uzit aj na XT, hlavne v terene. Taka moto patri na polne cesty, nie na teren. Ked to nechce na zavodne jazdenie, tak este musis popisat co je to "vyblbnutie". Po XTcku sa da blbnut aj na XR400. CR250 nieje ziadna sranda a never tym co tvrdia ze je to ok. Ja preferujem jazdenie pred blbnutim. Blbnut dokaze kazdy, ale ked pride na krajanie chleba, tak je koniec... |
Re: VÝBER BAHNOSTROJA
tomxx myslím si že te 410 je minimálne tak náročná na údržbu ako cr 250 Upravené 1 krát. Naposledy upravil jancino (27.09.2006 11:53) |
Re: VÝBER BAHNOSTROJA
aj mám podobného dylena či zobrať 4t alebo 2t |
Re: VÝBER BAHNOSTROJA
JOSE- VIAC-MENEJ SA MYLIS.OSTRE ENDURO JE SKORO TEN ISTY MOTOR AKO NA KROSKE,ALE INAC NALADENY A MINIMALNYMI UPRAVAMI. ANI NA KROSKE NIEJE UDRZBA AZ TAKA BRUTALNA,KED SA K NEJ TY NESPRAVAS BRUTALNE. (AZ NA VYNIMKY-VID GULOSTAR A CR 125 PO NOVOM NIKASILE,VYMENE PIESTU A LOZISK NAJAZDIL 10 HOD A PRASKLA SEGERKA PRI PIESTNOM CAPE A INVESTOVANYCH 20 TIS V PRDELI) |
Re: VÝBER BAHNOSTROJA
TRUBA: kvoli comu je taky vyjazd utrpenim? vozil som sa na kamosovej cr 250 a bola v pohode |
Re: VÝBER BAHNOSTROJA
jancino: Husqvarna TE 410 je tak isto náročná na údržbu ako aj ostatné motorky tohto druhu. Dvojtakt je váhovo ľahší . Najlepšie vyskúšať jedno aj druhé a potom sa rozhodnúť. K Husqvarne TE 410 by som dal ako konkurenčný stroj KTM 400 LC4. Ak dvojtakt a chce jazdiť enduro volil by som enduro stroj takže Husqvarna WR 250 alebo KTM 250 EXC.Inak dá sa jazdiť po lese aj na krosovom stroji u nás sa bežne jazdia preteky countrycross na krosových a endurových strojoch je to o tom čo komu vyhovuje a o hrúbke peňaženky. |
Re: VÝBER BAHNOSTROJA
jancino: keď chce silnú a ľahkú motorku na vyblbnutie, tak Hondu CR 500. Má dobrý výkon |
Re: VÝBER BAHNOSTROJA
ZELENO-KONECNE TO NIEKTO POMENOVAL PRAVYMI SLOVAMI-NIEJE PROBLEM PRIDAT NA ROVINE,TAM ANI 100 KONI NEMUSI BYT VELA. |
Re: VÝBER BAHNOSTROJA
pozri zeleno, nehovor mi že ked sadnes na xt, že ťa prekvapí neviem aký ostrý motor, podla mna je to brutálne lenivé, ale nesmieme zabúdať na čo bolo xt stvorené, mne sa vidí asi tá huska 410, ale s ktm lc4 by som ju tiež neporovnával, to by musela byť tá huska te 410E, verzia zo štartérom ktorá je oproti jednovýfukovej huske približne o 10kg ťažšia. |
Re: VÝBER BAHNOSTROJA
a ozaj zeleno chceš mi povedať že na týchto nových závodných strojoch či už je to 125-ka alebo 525-ka si dovolíš hore rovným výjazdom držať stále plný plyn a nič sa nedeje? tak to mám ešte čo dohánať. |
Re: VÝBER BAHNOSTROJA
jancino: nerozumiem, čo chceš v poslednom príspevku vyjadriť. Ja nikde netvrdím, že držím |