Anketa:
XT660ZR mathewst edition - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuXT660ZR mathewst edition - Diskusné fórum - Len Tak
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokXT660ZR mathewst edition
Zdravim priatelia, Upravené 1 krát. Naposledy upravil mathewst (29.06.2014 18:24) |
Re: XT660ZR mathewst edition
Pekna praca Daj dalsie detaily a hlavne ako to jazdi... |
Re: XT660ZR mathewst edition
predok a kokpit ideme dokoncovat tento tyzden, este mi chyba brzdovy kotuc (vidla wp, spojka magura hymec, excel/talon kolo, magura ex rajdy, steering damper scott) Upravené 1 krát. Naposledy upravil mathewst (29.06.2014 19:00) |
Re: XT660ZR mathewst edition
oprava retaz je DID 520VX2 X-Ring chain incl. link, 116 | Rivet link | open Upravené 1 krát. Naposledy upravil mathewst (29.06.2014 19:29) |
Re: XT660ZR mathewst edition
Super - presne tie veci, ktore su na Tenerke na figu - pruzenie, kolesa a vyfuk |
Re: XT660ZR mathewst edition
Mala nová Tenere je moja vysnená motorka a presne takto som si predstavoval jej úpravu |
Re: XT660ZR mathewst edition
ako funguje ten tlmic riadenia? nemyslim technicky, ale ako sa prejavuje pri jazde na tejto moto... |
Re: XT660ZR mathewst edition
Nerozumiem podobnym prestavbam - kupim si motorku a na to aby bola inaksia preinvestujem vyse ako som za nu dal. |
Re: XT660ZR mathewst edition
Tunning sa robi kvoli tomu ,aby si zlepsil ci uz jazdne vlastnosti,pohodlie,bezpecnost.Nie čačky mačky ako je to napriklad pri choproch,ale dost podstatne veci ,ktore spravia s tvojou moto doslova zazraky.Taku tennerku nikde v obchode nekupis. |
Re: XT660ZR mathewst edition
presne. aby ju mal na svoj obraz a aby bola iná... netreba tomu rozumieť, ale cítiť. |
Re: XT660ZR mathewst edition
Vsak OK - ale mne pride ze z toho robi ostre enduro. (ja mu to neberiem ani neplatim ;), kazdy nech si robi co chce - len ako som pisal nerozumiem tomu) |
Re: XT660ZR mathewst edition
Jojkoz motorku aku chces si nekupis pretoze na seriovke vyrobca nikdy nepouzije top komponenty koli cene motocykla(preto vo vyvojivom oddeleni su okrem konstrukterov aj "uctovnici"). |
Re: XT660ZR mathewst edition
Ono keď si človek kúpi Tenere tak preto že chce jazdiť aj mimo cesty. Spraví na nej nejaké dovolenky a postupom času začne jazdiť stále viac v teréne. Potom sa mu to zapáči a v teréne jazdí stále viac tak dokúpi nejaké doplnky padáky, krytky... . Neskôr spraví ďalších pár dovoleniek a zistí že sa mu páči aj cestovanie tak dokúpi väčší štít vyhrievané hefty... . Neskôr sa začne v jazde terénom zlepšovať. Zrazu je jednotka moc dlhá, plasty sa lámu, tlmiče už nestíhajú brať tak rýchlo nerovnosti a idú často na doraz. atď. atď. |
Re: XT660ZR mathewst edition
Dovod je uplne jasny, neni mozne kupit novu lacnejsiu motorku vhodnejsiu na prestavbu na rallye. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mathewst (01.07.2014 0:49) |
Re: XT660ZR mathewst edition
Celkom zaujimave skusenosti dnes, pani z off the road ako vzdy nepribalili ziaden navod, veci nie uplne pasuju a tak |
Re: XT660ZR mathewst edition
veci na predaj zatial vsetky veci su takmer nove, jazdene max 2200km (1000km offroad): Upravené 1 krát. Naposledy upravil mathewst (02.07.2014 16:07) |
Re: XT660ZR mathewst edition
pani neviete niekto poradit? uz toho mam dost ako zaaretovat plynove tiahlo s vypinacom motora na novych rajdoch bez toho aretacneho pinu a vrtania do rajdov? |
Re: XT660ZR mathewst edition
prečo tam nechceš jednoducho navŕtať dieru? Kvôli oslabeniu riadidiel pri pádoch? Keď som menil riadidlá na mojej Yamahe, tak som potrebnú dieru navŕtal a žiaden problém s tým nieje. Nechcených odložení mám zopár za sebou a všetko je v pohode. |
Re: XT660ZR mathewst edition
uz mam tu zarazku fuc, proste usla pri dvihani za plynovu rukovat, |
Re: XT660ZR mathewst edition
podvozok v2 done Upravené 1 krát. Naposledy upravil mathewst (04.07.2014 22:02) |
Re: XT660ZR mathewst edition
blizim sa ku koncu, Upravené 1 krát. Naposledy upravil mathewst (18.07.2014 0:43) |
Re: XT660ZR mathewst edition
som zvedavý, ako Ti to bude jazdiť, keď si to tak zdvihol. Sa potom podeľ o výsledné dojmy z prerábky. Mám takývodojem, že tá nádrž bude teraz hodne vysoko a tých 23ltr. bude v takej výške robiť kapku paseku. Ale je to možno môj subjektívny názor, nakoľko moja výška mi ťažisko hodne zvyšovala. Pri výške sedla 97cm asi vieš, čo robíš a do čoho ideš. |
Re: XT660ZR mathewst edition
Motorka schudla cez 20kg. Tazisko vysoke citit ale neni to problem aspon zatial. |
Re: XT660ZR mathewst edition
Kratky report: |
Re: XT660ZR mathewst edition
a tak mi z toho znova vychadza, nie je to zbytočné?! |
Re: XT660ZR mathewst edition
demmoo: myslis, ako tu KTM 200EXC obut na lepsie gumy, mat suchu vahu pod 100kg, svetlu vysku 35cm, vysku sedadla 96cm a hlavne nemat vytahane ruky, ale si jazdu viac uzivat? to by bolo take lahke... neprovokuj, vysvetlenie preco tu uz je... |
Re: XT660ZR mathewst edition
viem, že tu je..a možno nie je na škodu sa občas zastaviť, nadýchnuť a zamyslieť, či by predsalen..... |
Re: XT660ZR mathewst edition
na kazdej benzinke jak kkt dolievat olej, 9 litrova nadrz, chalan na tom prejde v terene tak 80km |
Re: XT660ZR mathewst edition
Včera som vymenil výfuk na tenerke a toto z neho vypadlo: |
Re: XT660ZR mathewst edition
Janko, to budu druhuhory, mal by si nalez odovzdat do Oravskeho muzea |
Re: XT660ZR mathewst edition
Asfalt toto tam máme viacerí, (ale v tlmiči vzadu) neviem načo to tam je |
Re: XT660ZR mathewst edition
ahojte, ja si myslim, ze je to preto, aby mala tenerka taky krasny cinkotavý zvuk, žeby si furt chodil do servisu, či netreba nastavovať ventily. ked som ju mal, tak chlapi čo išli za mnou vždy hovorili, ty vole, tie tvoje ventile ti za chvilu ruku podaju. a zatial je to sposobene asi hentymi vylepseniami. :D |
Re: XT660ZR mathewst edition
este ostava na predaj Upravené 1 krát. Naposledy upravil mathewst (25.08.2014 1:01) |
Re: XT660ZR mathewst edition
To sedlo sa mi nepaci. Nekope ta do riti v terene?? Lebo mna to origos hej, tak zvazujem lavicu (len mi je ho luto znicit). |
Re: XT660ZR mathewst edition
ináč prvé mali ešte nepohodlné sedlo, potom sa prerobilo ďalšie roky, aj nádrž vraj 22l a potom 23l |
Re: XT660ZR mathewst edition
Inac nemyslim pohodlie sedenia, ale jazdu v stupackach pri ktorej zavadzia ten hrozny hrb. |
Re: XT660ZR mathewst edition
Ja som si dal prešiť sedlo u italofighter. Cez mail som sa dohodol čo chcem a poslal som sedlo poštou. Na sériovom sedle mi odrezal ten hrb pre spolujazdca a spravil nový poťah. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Asfalt (27.08.2014 17:29) |
Re: XT660ZR mathewst edition
Peterniesom, ani niesom ochotny za to tolko dat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fonzy (31.08.2014 21:11) |
Re: XT660ZR mathewst edition
Asfalt: sorry ale musim suhlasit s Fonzy vyzera to otrasne... |
Re: XT660ZR mathewst edition
Áno som spokojný za tie peniaze to nieje to drahé. Hrb už nezavadzia a je viacej miesta. Dá sa meniť poloha sedenia síce nie celkom úplne pretože stále cítiť ten prechod schodu. Keďže sedlo nieje zvýšené tak stúpanie sedačky je dosť strmé. |
Re: XT660ZR mathewst edition
Je to koženka takže sa po chvíli na nej spravia také vrásky... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Asfalt (31.08.2014 22:04) |
Re: XT660ZR mathewst edition
este ostava na predaj |
Re: XT660ZR mathewst edition
Tak nakoniec vidla musela ist na repas (wp) a motorka znizena naspat -35mm. |
Re: XT660ZR mathewst edition
čaute chcem dať vyrobiť progresy dopredu podľa hyperpro, pri výrobe viac ks pôjde cena rapídne dole (samotné nastavovanie stroja trvá niekoľko hodín) mal by niekto záujem? XT660Z |
Re: XT660ZR mathewst edition
Re: RadoR6: NIE, motor z Yamahackeho ostreho endura NEma vyssiu zivotnost ako KTM, to Jojkoz miešal ovocie |
Re: XT660ZR mathewst edition
Re: mathewst: nože daj update ako moto, funguje dobre, ako sa ti jazdí, oplatilo sa? Aktuálne foto? |
Re: XT660ZR mathewst edition
Dobrý večer, celkom pekná moto ale ten Akrápovič výfuk na prvej fotke je grc. |