Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2350 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26264
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15859)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10405)

Mierna modifikácia Honda CBF500 r.v.2005 - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuMierna modifikácia Honda CBF500 r.v.2005 - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
17.06.2014 16:16

Mierna modifikácia Honda CBF500 r.v.2005

JaRCii
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Zdravím , z nudy mi skrsol v hlave taký nápad . Dal by sa na origo koleso na moju CBF napasovať druhý kotúč zhodnej veľkosti a dokúpiť k tomu prednú pumpu s obidvoma brzdičmi(strmenmi) . Zaujíma ma uchytenie kotúča na disk , či je to len navŕtané do disku a chytené imbusmi alebo nejaký špeci úchyt tam je . Lebo na spoločnej jazde 7.6. Šturec, som sa rozprával s chalanom čo má modrú CBFku a dosť modifikovanú ale hlavne ma zaujímali tie brzdy ako to vyriešil . Lebo predpríprava na vidle je , myslím že je to vidla zhodná s CBF600 do roky 2007(asi) . A na STK sa asi nič s tým nerieši , nakoľko v technickom(veľkom) mám len typ bŕzd nič viac , či ? >:-)

Dôvod úpravy: Otázka

Upravené 1 krát. Naposledy upravil JaRCii (17.06.2014 16:20)


17.06.2014 16:52

Re: Mierna modifikácia Honda CBF500 r.v.2005

sili
 Turista 

Ikona

Presne tato vec mi vadi aj na mojej CBF. Predpriprava tam je a kotuc zabudli dat.
Ja to ale neriesim, lebo mam ABS a tej roboty by tam bolo viac.

Nie je lepsie vymenit po sezone moto?
Alebo kupit rovno aj predne koleso z CBF600?


17.06.2014 17:00

Re: Mierna modifikácia Honda CBF500 r.v.2005

JaRCii
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Sili : ono moto sa bude za chvíľku meniť(možno- nejak mi prirástla k srdcu :-} ) a práve pre to som uvažoval , že keby to malo druhý kotúč dal by som laďák a asi by tak skoro z domu nešla . A predné koleso by som nechcel meniť lebo by ho asi bolo treba lakovať , preto som uvažoval že ak je kotúč len navŕtaný a uchytený imbusmi tak by sa to dalo spraviť ľahšie , len zohnať obidva strmene a pumpu a bolo by . A na slovenskej inzercií sa ťažko hľadá búraná CBF600 z ktorej by som zohnal diely .


18.06.2014 13:40

Re: Mierna modifikácia Honda CBF500 r.v.2005

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

treba si zrátať investície a popremýšľať nad plusmi a mínusmi... 8-)

...osobne si myslím, že CBF 500 jeden kotúč vpredu bohate postačuje ;-) [dobre]


18.06.2014 14:06

Re: Mierna modifikácia Honda CBF500 r.v.2005

brazel
 Kávičkár 

Ikona

A čo tak toto ? motoride.sk/?P=inzDetail&ID=155530&preview=true
Našla by sa u mňa aj radiálna pumpa (16-ka) PT a možno aj pancierová hadica .

A možeš robiť na prednom aj stojky . :-D


18.06.2014 14:11

Re: Mierna modifikácia Honda CBF500 r.v.2005

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

brazelov strmen, vacsi kotuc, adapter a preletis aj cez riaditka, ked budes chciet :-)


18.06.2014 19:03

Re: Mierna modifikácia Honda CBF500 r.v.2005

brazel
 Kávičkár 

Ikona

janoval , mám aj tristodvadsiatkový plávajúci kotúč s uchytením vhodným pre CBF 500 . 8-) ;-)

Len chlap (JaRCii) bude asi radšej ako túto súpravičku (320mm kotúč -nový , 6-piestikový strmeň Lucas -nový , radiálna pumpa PT -použitá + pancierka) voliť zmenu moto , lebo by ho táto sranda stála nejakých 600 Euro a to je tak 1/4 ceny moto .
Ono by to potom aj začalo brzdiť , ale uznaj , kto na Slovensku si to tak urobí ???

Dôvod úpravy: doplnené plávajúci

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (18.06.2014 19:04)


18.06.2014 20:47

Re: Mierna modifikácia Honda CBF500 r.v.2005

JaRCii
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Brazel , zase nepreháňajme , ja som len hľadal miernu cestu ako zlepšiť brzdný účinok . Chcel som použiť súčiastky z CBF 600 a nie tam drbnúť šesť piestkový strmeň a 320 mm plávajúci kotúč . Predsa moto má len 42kw a stavať ju na predné nepotrebujem a neviem . Na CBFku by to bolo nerentabilné . Ja som sa len pýtal , lebo som na onej spomienkovej jazde videl rovnakú CBF500 a mala vpredu dva kotúče , ale zrejmä to bolo koleso z CBF600 + strmene + pumpa .



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.