Anketa:
Nové moto videá:
Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuSolídny a zároveň aj cenovo normálny servis - Diskusné fórum - Len Tak
Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
Chlapi , viem nezlynčujte ma |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
Nazdar skus zavolat pripadne osobne sem- |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
tatramoto |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
Do 220-230 Euro to musíš mať aj s novou reťazovou sadou (nech nežeriem , tak do 250) . |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
Môžes skúsiť 0905 429 398 dlhšie som s ním nekomunikoval no vyzná sa a hlavne mal by byť z Lipt. Hrádku. |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
Ja chápem, že treba platiť nájom, ľudí, energie, splátky za vybavenie a neviem čo všetko, ale 28€/hod je brutal! |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
nemyslim si pokial je robota odvedena kvalitne a poctivo ze je to az taky brutal. |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
barlac: Áno, za kvalitnú a poctivú robotu to možno nie je veľa. Kvalitnú a poctivú robotu, treba naozaj náležite oceniť. |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
barlac , súhlas , ale niekde bežia normohodiny aj kým sa čaká , aby vychladol motor , keďže ventily len za studena . |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
"Myslím, že je podstatný rozdiel, robiť servis na CBF500 a napr. na takom Goldwingu." |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
Dostal som správu , že som z lacného kraja , tak som na ňu odpovedal , svoju odpoveď skopírujem aj sem : |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
brazel: |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
Rorschach , ale to je predsa niečo úplne iné , keď príde človek za 10 Euro , ALE s vercajgom a vybavením z firmy , kde kde je zamestnaný , ľahko sa robí , keď jeho to nestálo ani groš . |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
A nemali by byt jednotlive ukony normovane? Problem je v tom, ze zakaznik nema ani tusenia, kolko si moze mechanik vypytat, pretoze nikde nevisi tabulka s normohodinami za servisne ukony. Ak je napr. na servisny ukon norma 2 hodiny, pre mna za mna nech sa mechanik flaka aj cely den, ale za robotu moze dostat zaplatene len tie dve hodiny. Problem je v tom, ze tieto informacie nie su vacsinou verejne dostupne a mali by byt. |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
kurva vsetci viete kolko ma pytat ten druhy ale seba neviete docenit,prdele by ste si rozvažali ale zaplatit len suchým z nosa,Ako mechanik ADAC dostávam 35eur na hodinu.A to vstupy ako el.plyn.dane su mensie tu v DE ako na slovensku.Ak berie BMW na slovensku 28 eur tak jedine preto ze peru prachy taku fy by tu v DE zatvorili za podvod./za dumping/ |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
a prave preto kazdy setri, pretoze vsetko mame drahsie a platy mensie. Preco by som mal byt ochotny platit 28eur za hodinu? Nie kazdy na to ma ako Tiger, ten je za vodou. Zamysli sa kamarat |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
brazel: Viem o čo ti ide a rozumiem. Ja som dal len iné príkady, ako to môže ešte chalan riešiť. |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
Ked som kupil svoju kawu ZXR750 chybal jej servis. |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
JaRCii, ked si inak neporadis, tak sa ohlas. |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
pozor na tychto " spravim si sam". prevazna cast poskodenych zavitov na olejov vani pochadza od nich. chalan "spravim si sam" vidi robusnu skrutku a vezme aj metrovu paku aby to dovalil. |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
Správny uťahovací moment je sekunda pred tým, než to udrbeš. |
Re: Solídny a zároveň aj cenovo normálny servis
|
No dík chlapi za rady , rozhodol som sa pre tatramoto , dúfam že nesklamú , s chlapom sa dalo dohodnúť 4.4. tam idem zaniesť motorku lebo majú tak veľa roboty , že sa im skôr nedalo . Výjde ma to približne o tretinu menej ako u Žúbora . |






. Viem , že o servisoch sa popísalo dosť ale zaujíma ma či mi viete poradiť ohľadom dobrého a aj cenovo normálneho servisu na slovensku . Mám CBF500 a stav na budíkoch ide na 22800 km a pri 24000 mám podľa servisáku nastavenie vôle ventilov + synchronizácia karbecov , a výmena oleja a filtrov ale to si spravím aj doma Volal som do žúbora nakoľko som z LM a je to vlastne najbližsie a servisná hodina je tam 28 € , čiže príjmací technik mi povedal že tieto tri veci by vyšli na asi 6,5 až 7 servisných hodín , čo je skoro 200 € iba práca + 50 € podložky
a to si olej aj filtre prinesiem sám lebo ich už mám . Mám dvadsať , motorku splácam mame a viac ako tristo eur za servis na začiatku sezóny sa mi zdá dosť a to chcem ešte kupovať reťazovú sadu . Viete mi poradiť nejaký dobrý servis , poprípade niekoho kto to tu v okolí robí a dá sa na neho spoľahúť a nie je až tak drahý ? Viem za servis sa platí(hlavne autorizovaný) , ale zdá sa mi to dosť . Budem vďačný za každý názor , zdar !
Toľko si snáď za servisnú hodinu učtuje asi už len autorizák BMW, či Mercedes.
). Za 3 a pol hodiny mu chlapík povymieňal káble, ktoré trebalo, zaizoloval konektory, poviazal káble, atď. atď. všetko je teraz funkčné, káble sú pekne vo zväzkoch. Za 3,5 hod zobral 35€. To je 10€ hodina roboty. Nie sú žiadny kamaráti ani nič podobné. Proste dohodnutá fuška. Veľa? Málo? Koľko by ho to stálo v servise a ako dlho by to tam robili? Áno, určite to nie je to isté ako v autorizovanom servise, kde im vznikajú rôzne iné náklady. Chcem tým len povedať to, že sa dajú veci riešiť aj ináč a je to odborne. Prípadne sa dá dohodnúť aj v servise cena za určitý úkon.