Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3007 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28547
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17003)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Som znechuteny... - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSom znechuteny... - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
01.12.2013 11:56

Som znechuteny...

Zaciatkom septembra som si kupil u isteho predajcu novy skuter. SYM Jet4 125. K tomuto predajcovi som chodil i predtym, a bol som s nim velmi spokojny! Ide o firmu, kde majitelom je syn, ale podnikaju spolu s otcom. Hlavne s nim som bol viac v kontakte. Postupom casu si ma ziskali svojim obetavym a priatelskym pristupom. Kedze moja stara moto uz dosluhovala a bolo len otazkou casu, kedy dodycha, rozhodol som sa kupit si novu moto u nich. Az prisiel ten den, ze mi neostavalo nic ine, ako si kupit novy skuter. Vsetko bolo v plnej pohode nebolo nieco, co by som im mohol vytknut... Ale potom to zacalo. Najprv som mal zaujem o vyvazenie predneho kola. Snaha sice bola ale nic z toho. Bol som tam niekolkokrat a aj kvoli inym veciam. Napriklad, ze mi na lavej brzdnej packe prestalo svietit brzdove svetlo. Jednoducho, uz z vyroby zly kus. Ok - stane sa. Nerobil som z toho tragediu. Slubil mi mlady, ze mi to opravi ale ze nema diel. Ze reku ok. Ale ani pri prvej garancke este tento nemal, a nic z toho nebolo, ani ked som prisiel kvoli reklamacii. Moto som kupil za 1.500 € a v cene bol aj kufor, lekarnicka a drziak na ECV. Prave o ten kufor tu ide. Isiel som 30.9.2013 skoro rano do prace na tejto mojej novej motorke. Pri jazde po BA som za jednou krizovatkou nabehol na dost skaredy hrbol. Nadhodilo ma nestihol som sa mu vyhnut... Ako nic sa nestalo, ustal som to v poho boli aj horsie situacie. Ale naraz len pocujem za sebou rachot a hrmot. Pozriem do spatneho, a vidim, ako sa kufor gula sta futbalova lopta po ceste. Stastim bolo, ze nebola silna premavka a nikomu nevletel ten kufor do usmevu. Nalozil som ho a dotrepal sa s nim do roboty. Po sichte som sa hned vybral za mladym. Kufor som odovzdal, ze aha - urval sa aj s nosnikom. Kebyze sa vyzuje z hniezda nepoviem. Ale komplet praskol nosic! Liatina ci kera maria. Ostali len tie casti na moto, ako su sroby. A on na mna hned, ze s takym niecim sa este nestretol a podobne! Ale ja som pritom v tom kufri nevozil tehly, nic tazke nenakladal som mu jak svini. A v case, ked sa zdrbal dole bol uplne prazdny! Hned na mna zacal, ze to neexistuje a podobne. Ale ze ok, ze mi ho vezme a da ho na reklamacku. Papier od toho mi nedal ani som ho nepytal, veril som mu, nemal som dovtedy ziaden dovod mat o nich pochybnosti. Po mojej otazke, ze a co brzdove? Noo este stale ten diel nemame... Hmn. CO uz. Presli dva tyzdne aj nieco. Volal jeho tatkovi, ze co s tym. Ze este nemaju vyjadrenie. Ok. Volam opat po zhruba rovnakej uplynutej dobe. Ze stale este to nie je uzavrete. A ze mi zavolaju. A ked som volal den pred napisanim mailu mlademu, jeho tatko ze to pojde pozriet do pc co ako a ze mi zavola. Ale kdeze, v ten den sa mi uz vobec neozval! Tak som mu napisal mail, ako mlademu, a teraz Vam tu konverzaciu prekopcim sem. Len tolko este podotknem, ze aj lutujem uz, ze som u nich tu moto kupil. Zial,, predajcov s moto a s ND plus prislusenstvo pre ne je zalostne malo... A v Samorine som urcite nemal umysel riesit kupu novej moto, na zaklade tak osobnych skusenosti, ako aj z pocutia.


01.12.2013 11:59

Prvy mail:

On Tuesday, November 26, 2013 7:59 AM, Tomáš wrote:

Dobrý deň, pán K.

Obraciam sa na Vás touto cestou, nakoľko komunikácia po telefóne nesplnila svoj účel.
30.09.2013 som Vám priviezol na reklamáciu odlomený zadný diel z motorky, ktorú ste
mi predal. Spolu s týmto dielom došlo aj k pádu a poškodeniu kufra, ktorý bol na tomto dielci
pripevnený. Už tomu budú bezmála dva mesiace, a stále nič sa nepohlo z Vašej strany, ohľadom
tejto reklamácie. Niekoľkokrát som Vám, resp. Vášmu otcovi volal. Stále len, že ešte nemáte
vyjadrenie, že sa ozvete, a podobne. Dal som Vám dostatočne dlhý čas, a ani som od Vás
nepožadoval žiadne „papiere“ o tom, že som Vám spomínaný kufor s držiakom odovzdal na
reklamáciu. Bol som totiž v tom, že na základe predchádzajúcich skúseností, ktoré boli pozitívne,
to proste nebude potrebné. Avšak začínam pociťovať sklamanie... Hlavne z dôvodu prístupu
Vášho otca, lebo ako vidím, akoby som sa Vám už nerátal za zákazníka po tom, ako som si motorku
u Vás kúpil... Áno, bola u Vás aj snaha, napríklad čo sa týka vyváženia predného kolesa.
Avšak, nič v zlom, no bol by som veru zvedavý, ako by sa Vám páčilo, keby som takýmto spôsobom
s Vami jednal ja! Že si dajme príklad, mám firmu, poskytujem počítačové služby. Objednáte si u
mňa tlačiareň, táto sa Vám pokazí. Donesiete ju mne, papier si nepýtate /lebo však dôvera z predošlých
nákupov/, a ja ani po mesiaci nič... A čo ma dojalo už úplne, bol včerajšok. Keď som opätovne volal
Vášmu otcovi, že teda čo ako s tým kufrom a držiakom. Že sa ide pozrieť do PC, a že mi zavolá, a napokon
sa mi už včera vôbec neozval?!? Tak toto už ako čo? Nič v zlom, ale mám zmeniť svoj názor na Vás?
A už nemám odporúčať Vašu firmu známym a kamošom? Ako som Vás doposiaľ chválil a odporúčal?
Nechápem absolútne, ako sa zrazu mohlo všetko takto otočiť o 180 stupňov... A to nevravím o brzdovom
svetle, ktoré stále nemám opravené a rozsvieti sa len po stisnutí pravej brzdy, nie aj ľavej.
Dokážem pochopiť veľa, možno máte zlé obdobie. Nie je však moja predstava, aby sa naše vzájomné
vzťahy ocitli v takejto rovine, opakujem – nič v zlom. Chcem opäť navštevovať Váš obchod a servis s
dôverou a radosťou, a je len na Vás, či o to stojíte obaja, tak Vy, ako aj Váš otec. Nie som si totiž
vedomý toho, že by som sa ja zachoval nejako nevhodne voči Vám, a Váš postoj by tak mohol mať svoju
príčinu v tomto. Ďakujem za vybavenie,
s pozdravom Tomáš G.


01.12.2013 12:02

Reakcia:

Dobrý deň,

Nám to takto poslali, neboli sme ešte v kolárove pre originál máme len tento scan k dispozícií, my sme to prečítali aj ked je to slabšie vidno.

S pozdravom

K. R.


On Tuesday, November 26, 2013 10:30 AM, Tomáš wrote:
Dakujem za vyjadrenie, pan K. Chcem Vas poprosit o to vyjadrenie v inom podani. Neda sa to totiz precitat je to necitatelne. Dakujem.
G.


Odoslané zo služby Samsung Mobile



-------- Pôvodná správa --------
Od: ************
Dátum: 26. 11. 2013 09:58 (GMT+01:00)
Komu: Tomáš
Predmet: Re: žiadosť o vyjadrenie sa ku reklamácii

Dobrý deň pán G.,

V prílohe vám posielame vyjadrenie importéra k reklamacií na zlomený zadný nosič na vašom skútry.
Mrzí nás že to trvalo dlhšie snažili sme sa presvedčiť importéra aby zmenil svoj postoj ale sa nám to nepodarilo,keby bola sezona tak je to vybavené rýchlo ale nakoľko je po sezone nerobí sa takým tempom .
My si vážime každého nášho zákazníka a pristupujeme seriozne vždy ale niektoré veci ktoré nezávisia od nás musíme
ich akceptovať a čakať ako napríklad teraz , aj napriek vyjadreniu aké bolo sme skúšali aby sa to nejako vybavilo ale neide to.

S pozdravom

K. R.


01.12.2013 12:06

A reakcia z mojej strany /odoslane 27.11.2013/ -zatial bez odozvy...

Dobrý deň prajem, pán K.

Dostávam sa ku odpovedi na Vaše vyjadrenie ku mojej reklamácii až teraz.
Včera som si nemohol prečítať už sken vyjadrenia sa konateľa spoločnosti
Moped Slovakia, nakoľko som mal k dispozícii len mobil na zobrazenie.
Až dnes,po vylepšení tohto skenu v programe na úpravu foto, som sa dočítal,
aký bol postoj Vášho dodávateľa ku samotnej reklamácii. Vyjadrenie bolo vydané
18.10.2013. Vo Vašom predchádzajúcom vyjadrení uvádzate, že ste sa snažil o zmenu
postoja spomínaného dodávateľa. Za prvé, ja som toto od Vás nepožadoval.
Za druhé, Vy sám ani Váš otec, ste mi pri predošlých telefonátoch nič o niečom
takomto nepovedal. Samotný sken som poslal svojej právnej zástupkyni na posúdenie.
Zatiaľ len ako nezáväzné vyjadrenie názoru. Po právnej stránke takéto konštatovanie
zo strany Vášho dodávateľa neobstojí! Už len z toho titulu, že vyjadrenie pána konateľa,
Ing. Štefana M., je adresované mne, a nie Vám, ako jeho odberateľovi. Ja som do
zmluvného vzťahu so spoločnosťou Moped- Slovakia s.r.o. nevstúpil. Preto na margo
predmetnej reklamácie sa môže vyjadrovať Váš dodávateľ len voči Vám. Navyše, Váš
dodávateľ Vám neuviedol vo svojom vyjadrení, akým spôsobom dospel ku záveru, že
k deštrukcii nosníka došlo spôsobom, akým zamietnutie reklamácie zdôvodňuje. Toto
je vždy povinný takýto subjekt uviesť v zmysle príslušných právnych ustanovení, ktorými
sa upravujú vzťahy medzi zákazníkmi, a predajcami, respektíve dodávateľmi. Na základe
vyššie uvedených faktov NESÚHLASÍM SO ZAMIETNUTÍM REKLAMÁCIE.
Navyše, vyjadrenie z Vašej strany mi nebolo poskytnuté v lehote 30 dní.
Z tohto titulu Vás žiadam o nápravu, tak, aby som predmetný nosič i kufor mohol riadne používať
i naďalej plnohodnotne, bez nároku na finančnú úhradu z Vašej strany.
Za Vaše predošlé vyjadrenie Vám samozrejme ďakujem, a ubezpečujem Vás, že nemám žiadny
úmysel Vás nejakým spôsobom uraziť, či inak sa Vás dotknúť nevhodne. Verím, že túto
záležitosť uzavrieme ku plnej spokojnosti nás oboch. Ďakujem.

S pozdravom G. T.


01.12.2013 12:06

Re: Som znechuteny...

TheBear
 Čoprák 

Ikona

nuž tak to chodi ked si kupis made in china. :-~


01.12.2013 12:09

Re: Som znechuteny...

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Píšeš o motorke , či o skútri z Fernost-u ? Lebo tam by asi človek už mal byť na to pripravený .


01.12.2013 12:09

Re: Som znechuteny...

KaTeM
 Edvenčr 

Ikona

K prístupu firmy sa nevyjadrujem a k čínskej pomste... no ...
Tiež máme doma jednu ryžu, a prirovnám to k pionieru ....

Kto sa chce voziť, musí si vedieť aj opraviť

S tým rozdiel, že náhradné diely si musíš vyrobiť alebo prispôsobiť z niečoho iného....


01.12.2013 12:11

P.S.:

Skoda preskoda, ze Motuz skoncil... Ked posobil v Ivanke, u neho som kupil prvu moto. Nemozem na toho cloveka povedat jedneho zleho slova! Skor naopak. Fakt skoda...


01.12.2013 12:13

To nie je ziadna Cina ani ina cicina!

Je to Taiwan a SYM je dcerskou spolocnostou Hyundaiu. Vazeni, nic v zlom ale najprv si poguglujte aspon zakladne info.... A nie, o ziaden Fernost tu nejde.


01.12.2013 12:15

A k tej znacke este:

Ja potrebujem moto hlavne na presun z bodu A do bodu B. Plus semtam nejaky vylet a tak. A zbytocne prachy na najeke znackove skutritko nemam.


01.12.2013 12:17

Re: Som znechuteny...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Bežná obyčaj: predajca sa vyhovára na stanovisko svojho dodávateľa k reklamácii. Je to právny shit. S kupujúcim je v právnom vzťahu ten pradajca. Vzťah importér-predajca nemá prečo zaujímať zákazníka.

Treba im dať jasnú požiadavku na:
- odstránenie vád (všetkých, a presne ich spísať),
- info, kedy máš pristaviť moto do servisu za týmto účelom,
- dať im lehotu na info ohľadom pristavenia do servisu cca 14 dní, na opravu tiež nejakú primeranú lehotu,
- ak odstránia, tak OK, ak neodstránia, tak odstrániť na vlastné náklady, zdokumentovať, a potom u nich uplatniť náklady.

Samozrejme, že ešte je tu možnosť sa na to celé vysrať. Je síce pravda, že za 1500 E to zrejme bola "asiamoto", ale to ešte neznamená, že to nemá spĺňať základné právne garancie pre zákazníka.


01.12.2013 12:18

Apropo

S masinou ako takou som plne spokojny. Ide jak gula, vse do pohody. Akurat ked sa tomu da plny kotol, su pritomne mierne vibracie na rajdach. Preto som chcel to predne kolo dat vyvazit...


01.12.2013 12:19

Re: Som znechuteny...

barlac
 Jogurťák 

a co povies na toto. viac ludi mi rozpravalo kuriozitku ,ktoru zazili u jedneho nemenovaneho mechaniika.
vraj po tom, co kupili,zalozili nieco,nieco co pripominalo piest. sa tento "vytvor "za vemi kratky cas rosypal a nasledne znehodnotil skoro cely motor. po tom nasledovala samzrejme reklamacia u nemenovaneho a sok!
sok z vyroku, co dany mechanik vyriekol. nooo,stalo sa to preto ze dana honda cr 250 bola pretazovanaaaa.
(-: poskodeny na to,ale panee,ved to je stroj na extremne jazdenie. zase pan mechanik duchplne odpoveda,ale nie az na take extremne. poskodeny skleslo odpoveda, ja nedokazem vyuzit ani polovicny vykon tejto motorky ,tak co ake extremne? pan mechanik odpoveda extremne,pretzovane a hotovo. ano toto sa bezne deje ci verite ,neverite.


01.12.2013 12:24

Re: Som znechuteny...

dvenohy
 Turista 

Ikona

golem71 ja suhlasim s tebou, to ze si si kupil shit skuter este predsa neznamena ze nemas narok na 2rocnu zaruku. prajem vela pevnych nervov a penazi (co si usetril) na pravnikov a sudne trovy.


01.12.2013 12:27

Re: Som znechuteny...

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Fernost je nemecky Ďaleký východ .

Tak voľakedy vedeli vyrobiť Čandraguptov stĺp a dnes ani nosič na skúter , nechápem potom , ako na tom (podľa fotografií odtiaľ) vozia celé svoje rodiny . :-O :-D

A problém bude asi aj v tom , že aj na staré talianske kurvítko kúpim diely aj dnes a na nový SYM nie .
Moja voľba by určite bola radšej ojazdené staré Piaggio , ako nový SYM .

Neviem , ako je riešená brzda na skútroch , ale myslím si , že je tam len vadný , alebo ušpinený spínač brzdového svetla a možno ho netreba ani meniť , len vyčistiť , prípadne rozhýbať .


01.12.2013 12:34

Re: Som znechuteny...

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

S argumentum "TAK TO CHODI KED SI KUPIS CINU.MAS BYT NA TO PRIPRAVENY" to nemyslite vazne? :-O
Klasicka Slovac,len zohnut chrbat,zavriet hubu a tahat.Treba si zvyknut :-(((((( Co vam uz jebe?
Zakony a pravidla platia rovnako pre kazdy vyrobok na trhu.Ak ten vyrobok poziadavky nesplna,nema na "regale" co hladat.Bodka
A pripraveny by na predavanie "shitu" mal byt hlavne pan predajca [zle] a riesit nasledne zmatky


01.12.2013 12:55

Re: Som znechuteny...

SADLATY
 Geriatrik 

Lako ...klasická Slovač [dobre] ...úplne súhlasim do bodky. Ale keď sa niekto niekam ide najesť a vyberá kamene z bryndzových halušiek, kde nie je ani bryndza a nadáva ako pohan a na druhý deň je tam znova, lebo do boha keď je to také lacné I-GRR .... každá minca má dve strany a my sme národ bez hrdosti :-~


01.12.2013 17:40

Re: Som znechuteny...

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

Sadlaty-ale prave ze pan G. tam jedaval casto,rad a k plnej spokojnosti.Bryndza bola plnotucne-kremova a bolo jej dostatok.Az raz .... ,ale to uz si pan G.objednava inde :-)


02.12.2013 12:32

Lako, nic v zlom

Ale nejak mi unika pointa toho, co si pisal ohladom mna a ze si uz objednavam inde a ta bryndza a tak. Inak dik Tebe i ostatnym za postrehy a prispevky. ZAtial ma mlady tazko na lehatku... Idem mu to re-sendnut este raz.


02.12.2013 15:50

Re: Som znechuteny...

Albion
 Turista 

Ikona

Súhlas s Lakom.
...kvak...


02.12.2013 16:11

Re: Som znechuteny...

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Lako sice pise k veci. Ale ked Slavaka za toho boha nepresvedcis, nech nekupuje cinu. Bolo tu uz nespocetne mnozstvo tem typu "mam si kupit cinu"... odpovede takmer vsetky "Nie!" no a ten co sa pyta aj tak kupi cinu... Importer sa z reklamacie vykruti ako had, inak by mu krachol kseft. Tak jedina moznost je slovenska obchodna inspekica. Oni maju tam radi taketo podnety >:-) . Nech tym cinskym predajcom vyrubu take pokuty, aby ich to polozilo a prestali vozit tie zivotu nebezpecne veci na Slovensko.


02.12.2013 16:41

Re: Som znechuteny...

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ja som vbehol do diery a odjebal som nosič s kufrom na BMW... to len na margo tej číny ;-)


02.12.2013 16:56

Re: Som znechuteny...

Sano
 Edvenčr 

Ikona

Cinsky skuter som mal a pri reklamacii ma odpalovali ako handru. Znechutene som to vzdal a smejd predal po pol roku. Cinu nikdy viac! Hovorte si co chcete, ale lacna cina to smrdi problemom [zle]


02.12.2013 17:04

Re: Som znechuteny...

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

kalupko: ja mam husqvarnu 2011, v tej dobe tiez patrila BMW a motor poskladany vo fabrike Kymco. Vinutie na statore alternatora vydrzalo na jednej 2500km, na druhej motorke 1500km. Oprava par supov, ale naserie, ked ti v Rumunsku odide dobijanie na novej motorke.

Ja len, ze uz ani to BMW neni co byvalo. Z polovice cinak.

Dôvod úpravy: Daj pokoj s upravou!

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (02.12.2013 17:05)


02.12.2013 18:39

Re: Som znechuteny...

Motorhead
 Skútrista 

Ikona

Stále tu riešite "čínu" , ale tu je to o predajcovi a záruke . Mal som už všeličo , aj Japonca a ten bol častejšie v servise ako "čína ktorú mám teraz ( 9000km bez návštevy ) a naposledy susedov harley, nový cca 1200Km a ostal vysieť na pumpe " bo nenatočil". Pre všetko vyrobené v pondelok a piatok je 50% pravdepodobnosť že to bude NOK (Nicht O.K.) čiže šrot. K tomu sa pridávajú kusy ktoré nie sú na 100% , ale treba splniť plán. To je vlastná skúsenosť a je to jedno či už je to harley, bmw alebo sym. Mafia a zamestnávatel vie kde bývam , tak o zbytku pomlčím. Golem 71 by mal dať kontakt na predajcu ,a ked len polovica z nás mu zavolá , ako už vyriešil Golemov problém , myslím že sa to pohne dopredu . ;-)


Snake009

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy.

kato

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy.

TomasVFR

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy.

onoff

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy.

patrik411

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy.

janoval

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy.

kalupko

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy.

Sano

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy.

Snake009

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy.

onoff

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy.

03.12.2013 22:28

Re: Som znechuteny...

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Ja na margo výrobkov z Číny chcem pridať len skúsenosť z detským bicyklom ktorý sa po 4 rokoch (aj to slabého užívania) rozpadol. Jednoducho železo nie je železo ale blato. Veď matka na oske kolesa berie dole závit z osky a naspäť sa už nedá zatočiť ...atď !

Nakoniec som oprášil a nafarbil môj skoro 40 rokov starý bicyklík Sovietskej výroby "Zajka"(aj chróm na blatníkoch po prešmirglovaní hrdze má lesk ako nový) , a syn na ňom lieta a nič sa nekazí :-))) [dobre]


janinok

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy.

04.12.2013 0:12

Re: Som znechuteny...

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

Mam pocit,ze tema sklzla uplne mimo.Bavilo sa tu o neustretovosti az arogancii konkretneho predajcu voci uplatneniu poziadavky/reklamacie zakaznika.Kazdy vieme co Cinsky skuter obnasa.Niekto /aj ja/ to nekupi nikdy a stiti sa mu to az na kost.iny je dobrodruh a kupi si to.To je kazdeho osobna vec.Ale jedno tvrdim.Ak to raz Slovensky predajca ma odvahu predavat so zarukou ktora je stanovena zakonom,nech si s tym kurva zerie nervy on


04.12.2013 8:40

Re: Som znechuteny...

Kuzelnicek
 Kávičkár 

viem sa vcitit do tvojej koze, nieco podobne som zazil aj ja cez leto.
a niektorym diskutujucim fakt nerozumiem. ako ked si kupim iny stroj ako japonca, nemca, taliana tak ani nemam pocitat s tym aby mi ho niekto opravil a este k tomu ak je v zaruke? nechapem...potom mi je jasne ze preco su taky aj v servise. vsak ten blbec to po chvilke aj tak vzda. mozno, ale ak si nieco kupim a je to v zaruke nech mi to opravi a ak by to neslo, nech mal by to normalne oznamit a nie niekoho cakat dva mesiace.
prajem vela stastia


04.12.2013 8:47

Re: Som znechuteny...

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Napisem to este raz. Reklamacia, papier, mesiac, SOI.


04.12.2013 9:30

Re: Som znechuteny...

janinok
 Kávičkár 

Ikona

Ja len ze tiez som rozmyslal nad sym125 reku neni to cina,dva roky zaruka,urcite by som sa nenechal odbit so servisom v zaruke,jak pise janoval suhlas reklamacia,mesiac,SOI.A inac v mojom okoli sa ani ina lepsia znacka skutrov nepredava preto som rozmyslal ze sym+blizko servis.Len treba za tym ist a nenechat sa odbit.


04.12.2013 10:25

Re: Som znechuteny...

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ci je Taiwan Cina, alebo nie je je tak trochu diskutabilne. Podla mna (ako Slovaka) to Cina je.


04.12.2013 11:59

Re: Som znechuteny...

onoff
 Ľadvinka 

Ikona

docital som sa ze do roku 2002 fungovali pod hondou az potom presli pod hyundai ale pre neustupnych je to vsetko cina ...

kazdoapdne aj keby to bola cina tak by sa to malo riesit ked to predavaju to tak nech sa staraju aj o servis.


04.12.2013 13:25

Re: Som znechuteny...

Pilgrim
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Onoff, možna trocha off, ale možna on... Jedna poľska firma začala v roku 2002 vyrábať nemecké plastove okná. Najprv dovážali nemecke profily a výroba spočívala v rezaní a montaži. Potom, v rámci úspor si začali profily vyrábať sami. A dnes, postupnými úpravami s cieľom ušetriť, majú napríklad oceľove rohové profily namiesto pôvodných 3mm len 1,6mm. O akosti materialu neviem, ale pochybujem, že je tam ten pôvodny. Je to teda ešte nemecké okno montované v Poľsku, alebo poľský **** výrobok?

Golem urobil chybu, keď už sa rozhodol kúpiť to, čo kúpil, že pri poruche nekonal štandardne - t.j. písomne. Možna dnes ny už mohol žiadať aj vrátenie peňazí...
Ale dovozca určite vie, čo dováža. (Tak ako väčšina tuna.) Preto si určite priplatil za právnikov. Preto ja to s reklamaciami u podobných kšeftárov nevidim ružovo.


04.12.2013 15:10

Re: Som znechuteny...

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

...a su otravne pre obe strany, mne z toho zas vychadza lepsie o 500E drahsia PCX-ka, alebo taku hondu lead kupis mozno aj za ten isty peniaz a ten skutrik by som uz zaradil do kategorie neznicitelnych, aj ked ma len 100, ci 110ccm. Jazdi na tom cely svet.


04.12.2013 16:30

Re: Som znechuteny...

onoff
 Ľadvinka 

Ikona

pilgrim : asi som to mozno zle napisal netvridm ze pokial niekdo roby pod hondou tak ze je to taka ista kvalita to iste plati aj pre ine znacky len som podotkol ze mozno to neni cista cina ... teda v tom zmysle ... nechal som povedat ze to je rovnaka alebo podobna kvalita ... ale to je jedno netreba to riesit podstatne je ze nech to roby kdo chce pokial sa to tu predava zo zarukou maju sa o to aj postarat


04.12.2013 18:02

Re: Som znechuteny...

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ach chudák kupujúci.. ach sviňa predajca... Moderátor: je to k téme? môže byť takto? :-P


04.12.2013 18:44

Re: Som znechuteny...

veverica
 Kávičkár 

Ikona

tiež mám obchod, nie síce z moto doplnkami . Začínal som predávať lacné neznačkové oblečenie a športový tovar.Skoro som sa ujebal zo zárukami. Teraz už vsádzam na kvalitu, a vyberám si značky podľa toho, ako sa starajú o servis po predaji. Aj značkové a drahé veci sa kazia, ale je diametrálne odlišné ako sa starajú o opravu, alebo výmenu chybných kusov.Jedna Švajčiarska značka ma dokonca školila že pokial je zákazník aj bez preukázanej poruchy nespokojný z tovarom , mám mu ho bez zdržiavania vymeniť ,alebo vrátiť peniaze.Napodiv to v praxi každého reklamanta primelo vrátiť sa k tejto značke, preto že pociťovali istotu vložených peňazý.Proste firma a aj ja sme tým nakoniec zýskali verného zákazníka.


04.12.2013 19:38

Re: Som znechuteny...

davtex
 Kávičkár 

Ikona

Stovty-krat sa tu riesi absolutne to iste
1, Clovek si kupi motorku postavenu z blata aj napriek odporucaniu vsetkych ostatnych
2, Ma dost osobitne deluzie - Motor je od Hondy, znacka patrila Honde atd.
3, Pokaslu sa banalne veci kratko po kupe
4, Vzdy je problem s reklamaciou ci uz kvoli predavajucemu alebo dovozcovi
5, Vyplakava sa na MR ze toto nie je mozne

Tak sorry ale ked spravim tu istu somarinu ako 1000 ludi predomnou, tak naprava asi nebola ziadna a ja nic nevyriesim. Odporucam skor nejake forum o sado-maso, kedze tu sa jedno cisto o zamerne sebaposkodzovanie.

PS
5 rokov dozadu bol rozdiel medzi cinskou "Hondou >:-) " a Hondou cez 1000e, dnes je to polovica. CIste sado-maso.


04.12.2013 20:15

Re: Som znechuteny...

WarLord
 Jogurťák 

Ikona

Ale tak je jedno co kupis lebo na vsetko sa vztahuje zaruka... A ked to predava tak nech sa o to potom aj postara... Ja by som to uz davno hlasil na SOI-ku... A dufam ze to vyriesia tak aby dostali neskutocnu pokutu. Bud to zacnu opravovat co maju alebo nech to prestanu potom predavat...


06.01.2014 11:25

Tak takto, po čase...

Čaute, dlhšie som tu nebol. Vidím, že sa tu aj blokovalo. Predovšetkým Davtex, skôr stý krát sa tu objavuje odborník na teplú vody čoby Ty. Svoje propagandy si nechaj ako prílohu k pivu, keď sa najbližšie vyberieš medzi svojich do knajpy. Takéto múdrosti fakt poriešia ešte aj hlad v Afrike, ako tu Ty zanechávaš. Nič v zlom, ale ja nemusím takéto rádoby inteligentskvosty. A isto nie som zďaleka sám... No a k veci, s tým týpkom predajcom ešte bude komunikácia. Samo, že už nebudem chodiť ku nemu ale mám v pláne motoshop so sídlom v druhom BA bezirku. Tam si dám robiť aj teraz už druhú garančku. Autorizovaní sú, tak... Btw, môžem už kľudne sem dať, o koho go: www.collard.sk


06.01.2014 11:30

A este posledna reakcia:

Dobrý deň pán G.,

Včera tu bol osobne pán Mančík z Moped Slovakia ako Importér SYM a osobne nám len potvrdil to čo napísal vo vyjadrení k vašej reklamácií že reklamácia je zamietnutá nakoľko zadný nosič je vyrobený na záťaž 5kg a je testovaný výrobcom , výrobcu zastupuje importér a ten sa vyjadril že nosič bol preťažený , jedine ako vám vieme výjsť v ústrety je návrh Importéra že vám vie dať max možnú zľavu na ten nosič a my vám ho bezplatne namontujeme .

S pozdravom

Kollath Roland

On Wednesday, December 4, 2013 8:11 PM, Tomáš wrote:
Dobrý deň, pán Kolláth.

Nakoľko nemám od Vás odozvu, zasielam Vám znovu predošlý mail.
Týmto Vás žiadam o vyjadrenie sa. Ďakujem.

S pozdravom Greppel

From: Tomáš [mailto: **********]
Sent: Wednesday, November 27, 2013 12:13 PM
To: 'Collard Construction'
Cc: 'collard@pobox.sk'
Subject: RE: žiadosť o vyjadrenie sa ku reklamácii

Dobrý deň prajem, pán Kolláth.

Dostávam sa ku odpovedi na Vaše vyjadrenie ku mojej reklamácii až teraz.
Včera som si nemohol prečítať už sken vyjadrenia sa konateľa spoločnosti
Moped Slovakia, nakoľko som mal k dispozícii len mobil na zobrazenie.
Až dnes,po vylepšení tohto skenu v programe na úpravu foto, som sa dočítal,
aký bol postoj Vášho dodávateľa ku samotnej reklamácii. Vyjadrenie bolo vydané
18.10.2013. Vo Vašom predchádzajúcom vyjadrení uvádzate, že ste sa snažil o zmenu
postoja spomínaného dodávateľa. Za prvé, ja som toto od Vás nepožadoval.
Za druhé, Vy sám ani Váš otec, ste mi pri predošlých telefonátoch nič o niečom
takomto nepovedal. Samotný sken som poslal svojej právnej zástupkyni na posúdenie.
Zatiaľ len ako nezáväzné vyjadrenie názoru. Po právnej stránke takéto konštatovanie
zo strany Vášho dodávateľa neobstojí! Už len z toho titulu, že vyjadrenie pána konateľa,
Ing. Štefana Mančíka, je adresované mne, a nie Vám, ako jeho odberateľovi. Ja som do
zmluvného vzťahu so spoločnosťou Moped- Slovakia s.r.o. nevstúpil. Preto na margo
predmetnej reklamácie sa môže vyjadrovať Váš dodávateľ len voči Vám. Navyše, Váš
dodávateľ Vám neuviedol vo svojom vyjadrení, akým spôsobom dospel ku záveru, že
k deštrukcii nosníka došlo spôsobom, akým zamietnutie reklamácie zdôvodňuje. Toto
je vždy povinný takýto subjekt uviesť v zmysle príslušných právnych ustanovení, ktorými
sa upravujú vzťahy medzi zákazníkmi, a predajcami, respektíve dodávateľmi. Na základe
vyššie uvedených faktov NESÚHLASÍM SO ZAMIETNUTÍM REKLAMÁCIE.
Navyše, vyjadrenie z Vašej strany mi nebolo poskytnuté v lehote 30 dní.
Z tohot titulu Vás žiadam o nápravu, tak, aby som predmetný nosič i kufor mohol riadne používať
i naďalej plnohodnotne, bez nároku na finančnú úhradu z Vašej strany.
Za Vaše predošlé vyjadrenie Vám samozrejme ďakujem, a ubezpečujem Vás, že nemám žiadny
úmysel Vás nejakým spôsobom uraziť, či inak sa Vás dotknúť nevhodne. Verím, že túto
záležitosť uzavrieme ku plnej spokojnosti nás oboch. Ďakujem.

S pozdravom G. T.


06.01.2014 16:20

Re: Som znechuteny...

smirgel
 Turista 

golem71 : hneď po prečítaní prvého príspevku som vedel o koho ide :-(((((( nemám s nimi dobrú skúsenosť.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.