Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2333 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28547
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17003)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Kawasaki Z800 - info - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki Z800 - info - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
19.02.2013 10:43

Kawasaki Z800 - info

meloking
 Kávičkár 

Ikona

zdravim pani,
ma uz niekto skusenosti/nazor/info ohladom tohto noveho kawovaru?
Pozri obrázok
zatial co som vypatral nejake clanky, tak dost chvalia. na jar to planujem kupit.
schvalite mi to, alebo ma budete odhovarat? :-)


19.02.2013 11:04

Re: Kawasaki Z800 - info

kawa7
 Turista 

Ikona

Asi tazko tu niekdo da relevantnu odpoved. Ja som ju tiez zvazoval bola dlho kandidat Numero Uno. A teiez som si to rozmyslel hlavne koli tej otazke ktoru si tu dal. Je to pekne..mne vadi ten jokel zvany kyvka aj ked po funcnej stanke to bude urcite v poriadku. Aku verziu chces tu slabsiu europsku alebo tuto ktora je na obrazku. Je tam medzi nimi vela rozdielov. Inak ja som nakoniec zvolil jazdenku od HondyPozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kawa7 (19.02.2013 11:06)


19.02.2013 11:31

Re: Kawasaki Z800 - info

meloking
 Kávičkár 

Ikona

to kawa7: vdaka za odpoved. jednoznacne tu obrazkovu Z800 a nie Z800e.


19.02.2013 14:00

Re: Kawasaki Z800 - info

dvenohy
 Turista 

Ikona

kup si to co chces ty...iba ty na nej budes jazdit...takze to musi tesit teba....na ostatnych sa mozes vy....at.


20.02.2013 11:22

Re: Kawasaki Z800 - info

majo1977
 Turista 

Ikona

Tak tak ako povedal dvenohy: kup si to co sa ti paci len tebe to musi robit radost motorka je predsa otom.
inac mal som moznost sa povozit viackrat na Z1000 na kawa dni v BB a parada velka toto bude asi cosi podobne trocha slabsie no este ai ovladatelnejsie
Vela stastnych km


20.02.2013 11:42

Re: Kawasaki Z800 - info

Shiroko
 Kávičkár 

Ikona

Meloking - Kto by ta od tohoto odhovaral? Je to krasny moderny nahac a jazda na nom musi byt paradna... [dobre] Ze ty si sa iba chcel pochvalit s buducou masinkou? :-)))


20.02.2013 12:00

Re: Kawasaki Z800 - info

Steveo55
 Kávičkár 

Aj tu je niečo... motocykel.sk/clanok.php?id=3315&title=%8Aportovec%20s%2...


21.02.2013 20:09

Re: Kawasaki Z800 - info

reiko
 Kávičkár 

Kámo kawasaki sa tu vážne pohrala z dizajnom vyzerá fakt neodolateľne ;-) , ale tak len aby som ti pomotal hlavu pozeral si sa aj na FZ8 cena je asi aj lepšia pri tej fz8 a to že ona mala downgrade z 1litra na 800 narozdiel od kawy čo bola vrtaná ale i tak kawa má lepší vykon :-}


21.02.2013 21:09

Re: Kawasaki Z800 - info

Tunak
 Kávičkár 

Ikona

meloking: chod do toho, ked ju milujes ... ja som si s mojou sice padol do oka az na druhy pohlad, ale nelutujem.

reiko: preco by mal byt downgrade vyhodou oproti vrtaniu? myslis ze japonci nevedia vrtat? ;-)

kawa7: sup-sup zmenit nick :-D

Steveo55: je iba PR clanok, nic co by malo pomoct pri vybere motorky. to zmastil pisarek za 20 min Ctrl+C Ctrl+V

Upravené 3 krát. Naposledy upravil Tunak (21.02.2013 21:19)


21.02.2013 22:02

Re: Kawasaki Z800 - info

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Meloking podľa mňa je to najkrajšia novinka na tento rok... takže čo sa týka dizajnu tak tam nemáš čo riešiť, je to nádherné. Aj ja som zvažoval Z800 ale u mňa nakoniec vyhralo to že mám tak trochu bližšie k Yamahe a práve preto som si kúpil FZ8 a teda ako tu bolo aj spomenuté tak cenovka pri FZ8 mi bola o dosť sympatickejšia... 8-)

Dokonca FZ8 vychádza lepšie cenovo ako Z800e Version... daň za novinku ale inak Z800 [dobre]


24.02.2013 2:11

Re: Kawasaki Z800 - info

reiko
 Kávičkár 

Tunak ale myslím pri tom istom objeme mať viacej materiálu alebo menej to tiež dačo spraví, to nebol atack na japoncov im všetka česť ale tak no podľa sedliackeho rozumu by mal byť lepší ten motor z fz8 ale tak no ja som čistý amatér sa môžem mýliť, a neviem či je ten kawa zo supersportu alebo nie ale tak koniec koncov ak bol tak je to jedno bo to bolo konštruované na 120 koní a teraz to má len toľko, len jedna vec ma irituje že tam mohli podľa mňa kľudne nehať dáky 125-130 tátošov nech je tam cítiť rozdiel keď máš 600 ku alebo 800ku toť môj názor :P


24.02.2013 10:25

Re: Kawasaki Z800 - info

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

reiko približne o mesiac ti budem vedieť povedať aký je rozdiel medzi 600 a 800 aj keď vo výkone to bude len 8 koní... medzi FZ6 a FZ8. ;-) Takže ak to bude pri Z800 ešte ďalších 10 koní tak si myslím že to bude rozdiel. Koľko by potom podľa teba mala mať Z1000??? Ber to tak že to sú naháče a nie Jogurty... 8-)

Len škoda tých cenoviek KAWAsaki Z800e 7790 a o cca 1000 euro viac pri otvorenej, to už potom radšej liter. 8-)


24.02.2013 16:11

Re: Kawasaki Z800 - info

reiko
 Kávičkár 

Snake009 no teraz som si to pregooglil ale nemal som ani len tušáka že koľko má z1000 takže tam je to tak 138k ale fz1 je 150 koní a o tomto som vravel ja som ani nechcel, aby to bol superšport ale ide o to že načo potom robili 800ku keď jej pridali 6 koníkov voči 600 ke ja som čakal že to bude dáky stred niekde na tých 125k sám na moto čo bude mať toľko koní ešte asi dlho nesadnem :/ ale tak ide o to že ako by mi to prišlo lepšie. Jedna vec na záver dôvod prečo si prešiel na fz8 (dizajn vzhľad že je to novšie ?) alebo kvôli výkonu ? >:-)


24.02.2013 16:51

Re: Kawasaki Z800 - info

slay333
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

reiko pogóogli ešte viac a pozri si priebeh krút. momentu FZ1 vs. Z1000... možno na niečo prídeš, práve na to očom je naháč... Pretože či má nahatá mašina 138,alebo 150 PS je taký čas nepodstatné... ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil slay333 (24.02.2013 16:53)


24.02.2013 22:00

Re: Kawasaki Z800 - info

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

reiko presne ako píše slay333, ono to pri naháči nieje o výkone ale o krútiacom momente a o jeho priebehu a tam je už rozdiel medzi 600 a 800 dosť veľký...

Konkrétne pri Yamahe FZ6 je to 62Nm pri 10000 rpm
A pri modely Yamaha FZ8 je to 82Nm už pri 8000 rpm, čo je rozdiel cca nejakých 33%...

Pri Kawasaki je rozdiel ešte väčší keďže v kategórii 600viek majú dvoj valce a ten nárast cca 10 koní je proti 750 a nie 600... ;-)

Proste zhrnuté je že Z800 je určite zaujímavá motorka s celkom zaujímavými parametrami vo SVOJEJ kategórii. Neporovnávajme tu hrušky s jablkami... ;-)


25.02.2013 2:36

Re: Kawasaki Z800 - info

reiko
 Kávičkár 

snake je to trocha menej, ako tých 10 koní oproti tej ich 750ke to bol asi bia marketingový ťah menšie vylepšenie ... (môj subjektívny názor), no máte pravdu že asi to bude skorej o tom krúťaku ... tak hej ten spodok má rozhodne zaujímavejšia kawa


05.03.2013 17:04

Re: Kawasaki Z800 - info

Audion
 Geriatrik 

Ikona

chapem to tak,ze 35kw verzia sa da odblokovat na 70kw alebo na vykon klasickej Z800 cize nieco cez 80kw?


05.03.2013 18:25

Re: Kawasaki Z800 - info

SADLATY
 Geriatrik 

meloking...ja by som do tej 800 nešiel, ak by som mal teraz ER6 (tak ako máš ty v profile), ak sa bavíme o novej mašine... aby si nebol prekvapený priebehom krúťaku no štvorvalci vs dvojvalec a o hmotnosti novej 800 od kawy I-GRR škoda hovoriť. Osobne si myslím, že jediné čo získaš, budú lepšie dynamické vlastnosti a to nie brutálne výraznejšie. O nejakej lepšej obratnosti, hravosti, ľahkosti ovládania nie som presvedčený - oproti ER6 nárast na váhe 25kg :-O . Z1000 je ľahšia ako 800-vka, pri vyššom výkone - je špičkou v triede litrových naháčov. 800 od kawy má super dizajn (tak ako vždy), ale to je všetko a jej cenovka je neskutočne prestrelená, šiel by som ku konkurencii. Alebo priplatil 1000 eur (8800 za 800, 9950 za 1000 rok 2012, CB1000R od hondy za 9700, FZ1 ešte lacnejšie) a vybral litra, ktoré sú technicky už úplne niekde inde, lebo Z800 je stále iba rozpočtovka a je to na nej vidieť a cítiť(váha). Nakakané v have človek v našom veku už nemá, takže výkonu by som sa u litrov nebál a radšej počkal, došetril a keď novú, kúpil radšej litra. Ja celkovo nechápem tej kategórii 800 radových štvorvacov(kawa 113k, 83Nm, 229kg!, nádrž len 17l), ktoré sú o veľký kus drahšie ako boli 600 a ponúkajú o nejakých 10-15 k a 15-20Nm viac, pri cene o 1500 eur viac a o 20-30kg viac. Najvýhodnejšou 800-vkou vidím teraz vlastne úplne bez konkurencie 600vkového horneta ;-) (102k, 64Nm, 198kg, nádrž 19l)


05.03.2013 19:55

Re: Kawasaki Z800 - info

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Najvyhodnejsou 800vkou 4 valcovy Hornet vysavac s malym krutakom polozenym v oblakoch? :-* [dobre]
Este ze som si precital tu vetu pred tym, ze je rec len o radovych 4 valcoch. ;-)

Prestup z ER6 na Z800 je velmi slaby progres za tie €. Progres v dizajne nepochybne, ale ostatne je otazne.


05.03.2013 20:07

Re: Kawasaki Z800 - info

kawa7
 Turista 

Ikona

SADLATY super,presne vystihnute. Takto neako som zvazoval ja na zaciatku Z800 ,vadilo mi to co si opisal vaha, zadna kyvka= rozpoctovka, neistota co to vlastne bude aj ked prve testy su strasne chvalive(aj ked neviem kedy ich v tej zime robili).... a kopa drobnosti. V podstate som prichadzal na to ze mozno skor Z750R. ....... A zrazu skok a ako vravis 600 ale nie uplne presne 675. Lahky 189kg vaziaci trojvalec Street Triple...zabava zarucena. Len problem taky divny ,ze budem cakat ukamenovanie KVALITA,ZIVOTNOST,VYDRZ, hold som Slovak este nepresvedceny ale to nebol az taky problem aj s tym by som zil. Navsteva u dealera skoro rozhodnuty ked mi servisak zadrel ,ze je normalne z motorky vypadavajuce skrutky. Neviem ci si to vlastne ten servisak moze dovolit vobec povedat??? Nevadi stale som ho chcel. A tu skok c 2.
A preco vlastne nie nieco vacsie. Som trochu anti honda a skoncil som prave pri nej aj ked jazdenej. V com je rozdiel Ano nieje to tym padom rozpoctovka a cena ta uz je uplne inde.
Ani neviem co som tymto celym chcel povedat lebo na zaciatku som chcel dat iba SADLA-emu za pravdu. Lebo ja som v podstate tym co tu opisal presiel [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kawa7 (05.03.2013 20:08)


05.03.2013 20:21

Re: Kawasaki Z800 - info

SADLATY
 Geriatrik 

JuriK... pochopil si správne, myslím, že iné usporiadanie motora, dokáže najmä v najviac využívaných otáčkach pri bežnej jazde veľmi dobre maskovať aj relatívne nižší objem. Aby človek potom nebol trochu prekvapkaný, že ako vysoko musí ten výkon hľadať. Keby mala tá kawa 210 kg, bolo by to super - takto za tie peniaze by som radšej toho horneta. A plne súhlasim s tým progresom za tie peniaze [dobre]

O 800 v 4 valcoch vedľa seba si vo všeobecnosti myslím, že pre jedného na blbnutie to je oproti 600-vkám zanedbateľné a pre dvoch s batožinou na pohodlné dynamické cestovanie zase málo. (Jediná výnimka je GSX-R 750...hmotnosť 600-vky, skoro výkon litra - ale tam je zameranie úplne niekde inde) Aj to pokašlali borci od suzuki, že spravili z nahatej GSR 750 už naozaj totálnu rozpočtovku. Ale tiež sa dizajnovo tvári ako kawa, že aké je to super žihadlo - vyzlečený superbike :-~

kawa7..presne tieto úvahy mám v hlave aj ja :-O ...ale úplne presne, ešte aj tie pochybnosti o spomínanej britskej značke, ktorú mám naozaj rád ..niekedy musíme dať reč ;-)

Upravené 2 krát. Naposledy upravil SADLATY (05.03.2013 20:25)


05.03.2013 23:54

Re: Kawasaki Z800 - info

meloking
 Kávičkár 

Ikona

to SADLATY&kawa7&JuriK:
posrali ste mi cely zivot! :-)

ale nie, vdaka za nazory. az mi je podozrive ako su nase mozgotrasy podobne. moj rebricek bol z800 (cakam na vystavu, este som ho neobchytkal) a v zalohe som mal tripla. ale netusil som, ze triple ja az taky kripl. tripl dlho viedol (ved vlastne vyhrava vsetky testy), ale ked som na nom sedel, prisiel mi taky nejaky malicky. laka ma jeho fun factor, ale vekom som uz asi viac na dostojnejsie rolovanie po ceste a ta kawka mi prisla ako dobry kompromis. z toho vsetkeho mi vyplyva, ze aj ja skoncim ako kawa7 pri velkom hornete! :-)


06.03.2013 0:18

Re: Kawasaki Z800 - info

Kawasti
 Kávičkár 

Ikona

Na dostojne rolovanie po ceste by nebolo lepsie nieco kapotovane ? :-)
Nahac mi pride viac na zabavu okolo komina (a je jedno ktory) tak ked uz tak tak nieco co ta chyti za srdce a bude ta bavit a z toho mi najlepsie vyjde ten triumph.
A ked vybehnes vo dvojici niekam na vylet isto by bola kapotaz obrovska vyhoda zasa na druhej strane..... ja osobne keby v buducnosti menim supersport za inu kategoriu tak to bude nieco ako FZ1.

A objem 600 je malo ako pre koho, niekto sa potrebuje viezt na vlne krutaku a neradit z 5 ci 6tky 50 kilometrov a niekoho bavi radit, vyuzivat cele spektrum otacok.,,


06.03.2013 5:59

Re: Kawasaki Z800 - info

SADLATY
 Geriatrik 

meloking...Z800 je vydarený stroj - nie je to žiaden čínsky paskvil, aby si nenadobudol takýto pocit :-) Nejazdil som ju. Osobne by som do nej práve kvôli cene nešiel. Sám musíš vedieť, na čo ju budeš primárne používať a čo od nej požaduješ. Ak sa rozhodneš, že ju chceš, lebo sa ti páči resp. obhájiš si ju sám pred sebou z ľubovoľného dôvodu, tak si ju kúp. Tak ako si môže kúpiť každý čo chce a na čo má peňaženku a názor ostatných mu môže byť ukradnutý. Niekomu stačí ku šťastiu, že ma na nádrži napísané ducati, niekomu, že je zelená, niekomu, že rachotí výfuk...Ty si robíš radosť. ;-)


06.03.2013 8:44

Re: Kawasaki Z800 - info

kawa7
 Turista 

Ikona

Z800 je vydarený stroj - nie je to žiaden čínsky paskvil

Myslim ,ze na rame Z 800 bude otlaceny napis Made in Thailand ako je tomu na ER6a myslim ,ze aj male ninje sa tam robia ale to neznamena ,ze nieje dostatocnej kvality. Uz to tam robia dost dlho a Kawasaki si to urcite po kvalitativnej stranke sleduje.


06.03.2013 9:33

Re: Kawasaki Z800 - info

meloking
 Kávičkár 

Ikona

to Kawasti: nie, nahac je presne to, co potrebujem a zasadne nikoho nevozim (pocit prilisnej zodpovednosti mi kazi jazdu) :-)

to SADLATY: ale ved ano, ano. ale naozaj by som rad nejaku vyraznejsiu zmenu k lepsiemu a nie len po stranke dizajnu (tvojimi slovami napisov, farby a zvuku). mojej er 6-ky som sa uz prestal bat a to je zle. takze je najvyssi cas ju vymenit za nejaku s vacsim respektom :-)


06.03.2013 11:02

Re: Kawasaki Z800 - info

kawa7
 Turista 

Ikona

meloking tak pokial riesis vacsi respekt -tak liest pod ten liter nebude mat moc velky vyznam.
Vravim to aj preto lebo tvoju sucastnu Er6n vo verzii 2009 doverne poznam na ju priatelka a v tych jej najlepsich chvilach (myslim krutiaci moment motora) ma naozaj na 6kilo(650)naozaj paru aj ked len chvilku ten rozdiel na krutaku pri tej 800 cca 15Nm ti urcite hnedy pasik v gatiach nespravi.


06.03.2013 12:01

Re: Kawasaki Z800 - info

majou
 Kávičkár 

www.facebook.com/photo.php?fbid=524470610918493...

Na vystave bude aj Kawasaki Z800e.


06.03.2013 17:15

Re: Kawasaki Z800 - info

[
Video: www.youtube.com/watch?v=PQvJNbqzT1o ]

...z800 skoncila druha hned za malym Triplom, cize vlastne vyhrala "smajl"


06.03.2013 18:37

Re: Kawasaki Z800 - info

kawa7
 Turista 

Ikona

oO4AkOo Pre teba ma ten test neaku vypovednu hodnotu, ja som uz spominal niekde vyssie testy ktore ju chvalia (a tento je jeden z nich tych zimnych testov motoriek)

aj ked prve testy su strasne chvalive(aj ked neviem kedy ich v tej zime robili)....


SADLATYkawa7..presne tieto úvahy mám v hlave aj ja :-O ...ale úplne presne, ešte aj tie pochybnosti o spomínanej britskej značke, ktorú mám naozaj rád ..niekedy musíme dať reč
Cesty su nevyspytatelne a nahoda je vec casta hlavne ked jej pomozes ale jedno je jasne uvidime sa na cestach a mozno sme sa uz aj vydeli ;-)


06.03.2013 20:28

Re: Kawasaki Z800 - info

Audion
 Geriatrik 

Ikona

neviete nikto ci sa Z800e 35kw verzia odblokovava na vykon Z800 alebo na vykon Z800e 70kw?


06.03.2013 21:09

Re: Kawasaki Z800 - info

majou
 Kávičkár 

Audion: Kawasaki Z800e je len pre europsky trh, a vyraba sa na zaklade toho, aby sa mohla predavat aj ako 35 kW verzia. Od 19. januara sa zmenili vodicske preukazy, ako aj kategorie motocyklov, a jedna z veci ktore sa zmenila je to, ze 35 kW verzia sa da spravit maximalne z nasobku vykonu originalu, cize z motocykla ktory ma v plnom vykone max. 70 kW.

Cize, Kawasaki Z800e s 35 kW sa da odblokovat na 70 kW, ale neda sa na plny vykon Kawasaki Z800.


06.03.2013 21:18

Re: Kawasaki Z800 - info

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Majou, jedná vec je legislatíva EU a druhá je realita. V každom prípade ak sa Kawasaki Ninja ZX6R dala odblokovať z 25kW na plných 94 kW tak si myslím že sa tu musí dať aj so Z800... ;-)

Vieš ako sa hovorí: "Nehovor že sa to nedá. neviem to alebo nechcem a nie že sa nedá..." :-)))


06.03.2013 21:49

Re: Kawasaki Z800 - info

Audion
 Geriatrik 

Ikona

majou: dakujem za reakciu
Snake: tiez si myslim ze ked je tam ten motor musi sa to dat "vytlacit" aj z e-cka


07.03.2013 9:34

Re: Kawasaki Z800 - info

kawa7: ma, MCN totiz sledujem v podstate pravidelne (minimalne testy moto ktore ma zaujimaju) a sposob akym chalani testuju mi je celkom 'srdcu blizky'. skor by som povedal, ze ma prilis nezaujimaju testy robene na okruhoch, pretoze jednak okruhy nejazdim a jednak nie som tak vyjazdeny ani vytrety aby som motorku v beznej premavke tlacil na hranicu jej moznosti.
presne pre toto je pre mna test aky je na videu vyssie (hoci aj za chladneho pocasia) dostatocne relevantny.


07.03.2013 9:38

Re: Kawasaki Z800 - info

kawa7
 Turista 

Ikona

oO4AkOo Cize jazdis standardne na motorke ked mrzne, snezi a je pre teba dolezite ako funguje motorka za takychto podmienok. Ked bude ten test v lete a s rovnakym vysledkom vtedy bude pre mna relevantny. Dovtedy nie ;-)


07.03.2013 11:07

Re: Kawasaki Z800 - info

meloking
 Kávičkár 

Ikona

podla mojho nazoru vedia anglani, ktori uz sedeli na vsetkom co sa vyraba a venuju sa tomu tolko rokov, povedat ku stojacej motorke so zaviazanymi ocami podla hmatu a cuchu viac ako ja po testovacej jazde v idealnych podmienkach :-)
a co sa tyka pocasia, tam si moc nenavyberaju, takze urcite maju pojazdene vselico a pri porovnavacke vedia scitat a odcitat. ale nerad by som, aby sa to tu zvrhlo na debatu o anglickom pocasi :-)


07.03.2013 11:31

Re: Kawasaki Z800 - info

kawa7: ja som vas chcel len potesit, ze aj "hosi z MCN" uznali ze Z800 je kvalitny a konkurencieschopny bike a ze dokonca tuto kawku ohodnotili lepsie ako malu Agustu - peace on you mammas and pappas - omni om )))))))))


07.03.2013 11:36

Re: Kawasaki Z800 - info

kawa7
 Turista 

Ikona

Ja sa nehadam, dokonca ani netvrdim ,ze test nevravi pravdu porovnavali motorky v rovnakych podmienkach ale aj tak budem test brat vazne az ked bude robeny v podmienkach ktore jazim ja...cize Leto ......MIER


07.03.2013 18:31

Re: Kawasaki Z800 - info

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Tak hadam Kawa urobila pokrok, ked v roku 2010 bola Z800 hodnotena ako jedna z najhorsich v triede 800ccm, ale zas sa musi uznat, ze vtedy bola aj technologicky najstarsia a nastupca bol v dohladne.


07.03.2013 18:50

Re: Kawasaki Z800 - info

kawa7
 Turista 

Ikona

JuriK Z800 v roku 2010 ???


07.03.2013 22:04

Re: Kawasaki Z800 - info

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Samozrejme som myslel Z750 (predchodcu), to len tak mi tam vbehlo, kedze to bol test kategorie 800 ccm. Mea culpa. ;-)
Prepac Kawasaki, Z800 je na tom urcite uz ovela lepsie a nie len dizajnovo.


07.03.2013 23:43

Re: Kawasaki Z800 - info

kero
 Kávičkár 

Ikona

ja by som si pockal a vyskusal si ju nazivo, Z750 bola nie velmi podarena - tazka a zle vyladene pruzenie, ale ak sa niekto rad s motorkou popasuje ako junak tak je prenho stvorena :-) kukuc streetfigtra k nej vobec nepasoval, mal somz nejskor pocit ze sedim na torpede, ktore pekne taha a vrci ale kua nezataca :-)

snad bude Z800 lepsia, ale ta hmotnost urobi stale svoje... cena 8800 ma ale zaskocila

ak by Ti nevadil rozdiel v cene tak zober radsej Z1000 alebo CBR 1000R z roku 2012 tie jazdia paradne - fajn zatah a velmi dobra ovladatelnost....


14.03.2013 20:03

Re: Kawasaki Z800 - info

Audion
 Geriatrik 

Ikona

takze od distributora info...Z800e s 35kw sa da odblokovat na max 70kw...nie na Z800 vykon


14.03.2013 22:36

Re: Kawasaki Z800 - info

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Audion a ty si myslíš že ti distribútor povie pravdu keď v tom má peniaze a rozdiel je medzi eVerzion a otvoreným 1000 euro???

Koľko by potom asi predal tých otvorených keby ti priznal že ho vie otvoriť??? Trochu rozmýšľaj...

Jak sa dala otvoriť Ninja z 25kW na 94??? Z800 by nešla z 35 na viac ako 70???


15.03.2013 6:40

Re: Kawasaki Z800 - info

kawa7
 Turista 

Ikona

Snake009 Tych rozdielov medzi verziami je ale viacej nielem vykon. Aj keby si ten vykon u europskej verzie zvysil na rovnaky stale je tu rozdiel v brzdach, nastavitelnom podvozku a detailoch ako je podmotorovy plast.


15.03.2013 9:51

Re: Kawasaki Z800 - info

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Kawa7 to mne je jasné ale bavili sme sa o výkone, jasne že výrobca musí dať nejakú "pridanú hodnotu" keďže to stojí o liter viac a je to akože "ostrejšia verzia". Tak isto ako bol rozdiel pri Z750 a Z750R...

Tak isto aj ZX-6R a ZX-6R Performance... vždy je to o tom aby bol jeden "akože základ" a jedna "strela"
Má to teraz aj BMW pri S1000RR a HP4... ;-)


17.03.2013 17:24

Re: Kawasaki Z800 - info

torncore
 Kávičkár 

Pozri obrázok ma dnes necakane oslovila viac ako brutale 800 na ktoru som sa tesil, teda ja bych do toho urcite siel [dobre]


21.01.2014 11:55

Re: Kawasaki Z800 - info

meloking
 Kávičkár 

Ikona

ak by niekto zvazoval z tejto skupinky nahacov:
Kawasaki Z800 vs MV Agusta Brutale 800 vs Triumph Street Triple R 675 vs Yamaha FZ8
tak tu je zaujimavy test:
bikesonsky.blogspot.sk/2013/09/kawasaki-z800-vs-mv-agus...


22.01.2014 20:53

Re: Kawasaki Z800 - info

TornO
 Kávičkár 

Tiež zvažujem preliať trošku adrenalínu telom s touto kawou, len ešte pouvažujem či doplním stajňu, alebo vymením.....


24.01.2014 0:22

Re: Kawasaki Z800 - info

Audion
 Geriatrik 

Ikona

SNAKE: 25kw ide otvorit na plny vykon povodna Z750, Z800 uz je norma, ze nemozu blokovat viac ako 2 nasobok vykonu cize 70kw, takze E verzia sa da odblokovat max na 70? jo?



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.