Anketa:
Najsledovanejšie videá:
Prečo prispievať na motoride - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuPrečo prispievať na motoride - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPrečo prispievať na motoride
Stretol som sa s známeho a ten mi rovno povedal, že si škodím prispievaním na motoride. Spočiatku som nerozumel. No je to tak hovorí:"Napíšeš vo svojich článkoch, kde si bol koľko si najazdil, jednoducho pravdu.Raz budeš skúter predávať a napr. z 15000km už neurobíš 4800km keď si to všetkým vytáral.Chápeš?" Odvetil som, že rozumiem, ale to nemusím. A spomenul si na Hergottových 50.000km. |
Re: Prečo prispievať na motoride
Majo ja mam na salame kolko ty najazdis na svojom skutry. Pod na kofolu. |
Re: Prečo prispievať na motoride
Motoride je super, spoznal som tu kopu spravnych ludi, to co pisem - za tym si stojim. Aj ked mam pocit, ze to v poslednej dobe upada, chodim sem rad. |
Re: Prečo prispievať na motoride
tomxx pripajam sa k tebe z motorideu poznam fakt ze asi 60ludi uz osobne , neosobne to ani nehovorim a myslim ze je to lepsia spolocnost ako nejaky fetaci.. |
Re: Prečo prispievať na motoride
MajoKE, odkaz svojmu znamemu, ze CESTNI LUDIA sa sem neboja prispievat, pisat pravdu o svojich nehodach a nepretacaju kilometre ked predavaju moto... ale ako vidim z jeho reakcie, asi to nepochopi... |
Re: Prečo prispievať na motoride
Podvody s kilometrami sú len takou slovenskou zbojníckou tradíciou. Ja som Shadowku predal s 94 000 km na tachometri. Nový majiteľ vie čo kúpil a ja (napriek presvedčivým tvrdeniam môjmu fuck clubu) spím spánkom spravodlivých. |
Re: Prečo prispievať na motoride
He? Fakt se mi nestalo že bych měla potřebu stáčet tachák. Nebo lhát při prodeji motorky. Stejně se to nakonec vždycky vymstí. |
Re: Prečo prispievať na motoride
Inak tiez teraz stojim pred takou dilemou... motorka ma uz teraz cez 39 tis, je z roku 99 - ako ju predam povedzme o rok, ked bude mat 60, ked v inzeratoch su motorky, co maju 20-25 tis? |
Re: Prečo prispievať na motoride
Agerssor: a presne o to ide, 90 % udajov je v inzeratoch ojebom ako svet! |
Re: Prečo prispievať na motoride
Nemam preco tajit kolko ma moto kilometrov. Ak niekto dojde kupit moju moto a zacne ohrnat nos ze to ma vela najazdene, tak mu kludne poviem ze mu tam dam natocit aj datum jeho narodenia. Myslim ze najazdene kilometre na starsich masinach by castokrat presiahli 70-80tis a kazdi ma 30-40 taketo cisla su naozaj len velmi orientacne. |
Re: Prečo prispievať na motoride
Niekde si som cital,ze vobec nezalezi kolko ma auto alebo moto najazdene.Bolo to tam vysvetlovane dlhsie.Ale uvediem priklad:NApr. majitel ktory ma auto cely zivot ma na nom nabehane 150.000 pri 2000-3000 ot./min ma motor v urcite lepsom stave ako daky mladik co najazdil 40.000 pri 8000 ot./min. |
Re: Prečo prispievať na motoride
agressor no predas ju predsa nejakemu potorajdakovi ktoremu bude jasne ze neoje...vas ! A ze tvoje Km su uplne v poriadku. |
Re: Prečo prispievať na motoride
Ani ja by som nestacal kilometre, aj tak mam digitalne pocitadlo a neviem ako na to. S tym prispievanim na motoride by som to videl skor pozitivne - zaujemca o motorku si moze precitat skoro vsetky moje vylety, prihody ci nehody, nazory a podobne. A bude vediet na com je. Ja nemam co skryvat. Tak to bolo aj pri predaji mojej byvalej CB500... |
Re: Prečo prispievať na motoride
Ja mam zasa opačný problém. Po tom, čo som začal na Motoride písať, musím samozvaným kupcom pracne vysvetľovať, že Dylan nie je na predaj, aj keď už mám aj iné moto |
Re: Prečo prispievať na motoride
ja som preda Pan europna zo 120-tis km pred asi piatimi rokmi a doteraz ta masina beha bez poruchy a kilometrov uz tam asik bude ine cislo, brat teraz kupuje VFR je na nej cez 60tis a berie ju napriek tomu ze mnohe ine lacnejsie mali omnoho menej na takometri............. |
Re: Prečo prispievať na motoride
Ten tvoj kamarat nech sem radsej neprispieva. Asi by z neho pravdive slovo nevypadlo. |
Re: Prečo prispievať na motoride
Som haklivy na umyselne a trapne pretacanie tachometrov smerom dole a tento sport neuznavam! Na celkovom vzhlade motorky musi byt predsa tie km vidno a neni mozne len tak jednoducho motorku omladit jednoduchym prehodenim ciseliek na tachaci, nedajboze jeho vymenou. Aj rok vyroby hovori za svoje a zastavam sa toho nazoru, ze co rok to cca 10 000km!! Riadit sa treba rokom vyroby, technickym stavom a az naposledy sa len tak z recesie pozriet na stav tachometa! |
Re: Prečo prispievať na motoride
Mam rad motoride. Vela sa tu o motorkach clovek dozvie. Su tu fajn ludia. Pretacat kilometre, hm to som nikdy nerobil a ani hadam nebudem. A kvoli tomu tu nepisat, to je blbost. |
Re: Prečo prispievať na motoride
hehe rok = 10 000 km |
Re: Prečo prispievať na motoride
Stranku mi poradil kamos. Hned som sa zaregistroval (bolo to asi pred 5 tyzdnami). Chodim sem kazdy den. Su tu fajn ludia a rad citam ich prihody, prispevky ku roznym temam. Aj clanky su super. Paci sa mi ako sa ludia dohaduju na spolocne vyjazdy. Ked kupim moto hned napisem do rubriky "Vyjazdy". Dufam ze nie do "Nehody" Inak bojim sa blafovania predajcu ked budem kupovat moto. Nie som az taky skuseny. Budem si musiet najst niekoho z okolia kto pojte so mnou. Ale to vsetko az na buducu sezonu... |
Re: Prečo prispievať na motoride
MajoKE: BOL to len ďaľší vychytralý, čo uvažoval zištne.. pobvedz mu že su na svete väčšie hodnoty a to ľudské.. a spomeň si na to keď budeš predávať svoj skúter |
Re: Prečo prispievať na motoride
na toto je jednoducha pomoc,pri kupe moto necumiet na tacho... |
Re: Prečo prispievať na motoride
K motoride stránke som sa dostal cez kamoša "google" a odvtedy som tu každý pracovný deň. |
Re: Prečo prispievať na motoride
K problému stáčení tacho se vyjadřovat nebudu. Považuji to za podlé a nízké. |
Re: Prečo prispievať na motoride
MajoKe, Motoride (aspon si myslim), nie je o podvodoch, ale o partii a hladani blizkych natur. Aspon mne sa to podarilo, som zatial spokojny a som rad, ze existuje. Kto to nechape, jednoduch sem nepatri a nech ide medzi svojich podvodnikov - aj oni maju svoje kluby, ..... a dost vysoko |
Re: Prečo prispievať na motoride
Veru Tomahawk - mudro vravis. Keby som napr. chcel Awiovu eFku, tak si tu precitam absolvovane vylety a viem, ze ta motorka nemala nikdy ziadny problem ani 2000 km od domova. Ale to asi nie kazdy chape... |
Re: Prečo prispievať na motoride
Mozno prave pre motoride sa ta motorka preda skor ...., lebo ked niekto si vyhliadne motorku, a je tu o nej vela pisane, tak aspon vie co znou este moze zazit aj on......... |
Re: Prečo prispievať na motoride
Andulka: môj skútrik u mňa dožije, je to s ním ako s dobrým dostihovým koňom. Tie sa po zenite nedávajú do salámy. |
Re: Prečo prispievať na motoride
kupte moto v anglii povozte sa a potom ju predajte na slovensku s tym ze hodiny su v kilometroch a nie v milach |
Re: Prečo prispievať na motoride
Preco prispievat ? podelenie sa o zazitky, skusenosti. Myslim si ze tvoj kamarat je ako by to len povedal moj deda hmmm ... krivak ... pretoze to normalneho motorkara nenapadne ... pretacat kilometre --> uplna hovadina ... |
Re: Prečo prispievať na motoride
Včera som bol na výjazde s Honda 900 Hornet rv.01 a mal najazdené 3000km. |
Re: Prečo prispievať na motoride
Dakujem tomu, kto vytvoril tuto stranku. Vdaka nej mam novych nezistnych kamaratov. Nasiel som tu pomoc, radu a aj obrovsky zdroj informacii. |
Re: Prečo prispievať na motoride
Podľa seba ťažko posudzovať. Kúpil som H cbr 125 apríl 2004, ledva som najazdil 1000 km, aby bola zabehnutá. V júli 2005 si urobil syn vodičák pre 16-násť ročných, je 1.9.2005 a má 8 600km. Veď preto som ju kúpil. |
Re: Prečo prispievať na motoride
Motoride uz nastevujem dlho ale na diskusie som nechodil. Nedavno som si len tak nahodou klikol a odvtedy som tu stale. Je tu vela zaujimavych veci, ludi a nazorov. Uz ma nebavilo chatovat s ludami ktori pisu len ako sa mas, odkial si. Toto je 100 krat lepsie. Rad by som sa zoznamil s nejakymi motorkarmi. Ak pojde nejaky endurak cez Raslavice, nech sa zastavi na kofolu. |